Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän äiti PAKOTTAA eroamaan!

Vierailija
17.06.2015 |

Erosin (tavallaan) juuri poikaystäväni, koska hänen äiti ei hyväksy meidän seurustelua :( Tuntuu kamalalta kun ollaan yli vuosi seurusteltu ja nyt ei enää jakseta tätä vääntöä hänen äidin kanssa.
-
-
Hänen äiti on tehnyt kaikkensa että eroaisimme. Puhunut minusta paskaa esim, haukkunut huoraksi, väittänyt nähneensä minut toisen kanssa, väitti minun tehneen abortin (?!) jne.
Ei ole mitään syytä miksi minua pitäisi haukkua noin, koska en ole tehnyt mitään.
-
-
Molemmat olemme -98 (17v). Olemme myös miettineet yhteenmuuttoa, mutta rahatilanne on hankalampi kysymys. Poikaystävä on itsekin _itkenyt_ asiaa kanssani ja yrittänyt puhua äidilleen, mutta mikään ei näytä auttavan.
-
-
Päätimme nyt pitää vähemmän yhteyttä ja yrittää keksiä ratkaisua tähän ongelmaan, koska emme haluaisi erota lopullisesti. Meillä menee hyvin, mutta ainut ongelma on poikaystävän äiti.
-
-
Viimeinen niitti minulle oli, kun poikaystävän äiti sylki minua kohti ja käski painua helvettiin. Poikaystävän äiti on muuten samanlainen poikaystävällekkin. Poikaystävä kertoi että välillä hänen äiti saattaa heitellä lautasia häntä päin.
-
-
Ja kaikki tämä on täyttä totta!! Minä olen ollut siellä talossa, ja pelkään sitä naista! Ei ihme ettei ole miestä löytänyt...
-
-
Poikaystävä haluaa muuttaa mutta äiti menettäisi "kodinhoitajan", joten hän ei anna poikaystävän muuttaa. Mitä tässä tilanteessa voi tehdä? Emme halua erota! Rakastamme toisiamme :(

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:44"]Et sen äidin mielestä ole riittävän tasokas vaimoksi.
Esim lukio käymättä, huonosta perheestä?
[/quote]

Opiskelen musiikkialalla (mutta en ole se bändityttö!), ja poikaystävä opiskelee musiikkiteknikoksi. Vanhempani juovat nykyään paljon, mutta ovat mukavia ihmisiä jne. Poikaystävän äiti on ex-narkkari.ap

Vierailija
22/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teistä voi kuulostaa typerälle nämä neuvot lastensuojelusta mutta kannattaa oikeasti miettiä sitä. Menette yhdessä ja kerrotte kaiken, kyllä he teitä auttavat! Pojan äiti ei kyllä täysillä käy, hänkin tarvitsee apua. Ei kukaan tervepäinen huorittele nuoria

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:47"]Teistä voi kuulostaa typerälle nämä neuvot lastensuojelusta mutta kannattaa oikeasti miettiä sitä. Menette yhdessä ja kerrotte kaiken, kyllä he teitä auttavat! Pojan äiti ei kyllä täysillä käy, hänkin tarvitsee apua. Ei kukaan tervepäinen huorittele nuoria
[/quote]

Miten sinne lastensuojeluun otetaan yhteyttä?ap

Vierailija
24/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:42"]Onko poikaystäväni uskossa?
[/quote]
mistä me se tiedettäisiin?

Vierailija
25/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, tuohan on kuin minun äiti aikoinaan. Olin tosin jo täysi-ikäinen ja poikakaveri myös. Kotona asuminen oli ihan kauheaa, onneksi sain solun opiskelija-asunnosta. Onnistuuko tuo poikaystäväsi tapauksessa?

Äidin riehuminen pilasi meidän välit, pystyn vain vaivoin puhumaan hänelle. Poikaystävän kanssa kävi paremmin, olemme olleet yhdessä kohta 30 vuotta. Mutta hui, vieläkin vatsaan sattuu, kun ajattelenkin sitä viimeistä vuotta kotona.

Vierailija
26/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:42"]Onko poikaystäväni uskossa?
[/quote]
mistä me se tiedettäisiin?
[/quote]

Ei ole uskossa.ap

Vierailija
27/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole saanut miestä, mutta sai lapsen. Jeesuksen velikö se poikaystävä on?

Vierailija
28/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:57"]Ei ole saanut miestä, mutta sai lapsen. Jeesuksen velikö se poikaystävä on?
[/quote]

On yh-äiti.ap

Vierailija
29/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasun yhteystiedot löytyy kunnan / kaupungin sivuilta. Tuollaisessa tilanteessa on yleensä mahdollista saada asunto kaupungin kautta. Mutta koska poikkiksen äiti viskoo lautasia päin poikaansa, hän on väkivaltainen ja poliisi saatetaan tarvita tavaroiden hakuun. Rikosilmoa kannattaa harkita myös tai lähestymiskieltoa.

Vierailija
30/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:44"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:42"]Onko poikaystäväni uskossa? [/quote] Ei ole.ap

[/quote]Ei tässä sinun poikaystävästäsi kysytty, vaan kysyjän poikaystävästä.

Vierailija
31/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:44"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:42"]Onko poikaystäväni uskossa? [/quote] Ei ole.ap

[/quote]Ei tässä sinun poikaystävästäsi kysytty, vaan kysyjän poikaystävästä.
[/quote]

Luin väärin.ap

Vierailija
32/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, te olette molemmat alaikäisiä nuoria. Poikaystäväsi äidillä vaikuttaa olevan mielenterveydellisiä ongelmia. Poikaystäväsi tarvitsee apua lastensuojelusta, hänen äitinsä terapiaa, sinun vanhempasi katkaisuhoidon ja sinä, Armas, tarvitset rauhaa ja etäisyyttä tuohon koko sotkuun.

Ottakaa aikalisä poikaystävän kanssa, kunnes olette saaneet perheasiat kuntoon. Rakkaus kyllä kestää sen. Tarvitsette molemmat lastensuojelun kautta omat asunnot tai hetkeksi asuntolaan asumaan,

Vierailija
33/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:17"]Ap, te olette molemmat alaikäisiä nuoria. Poikaystäväsi äidillä vaikuttaa olevan mielenterveydellisiä ongelmia. Poikaystäväsi tarvitsee apua lastensuojelusta, hänen äitinsä terapiaa, sinun vanhempasi katkaisuhoidon ja sinä, Armas, tarvitset rauhaa ja etäisyyttä tuohon koko sotkuun.

Ottakaa aikalisä poikaystävän kanssa, kunnes olette saaneet perheasiat kuntoon. Rakkaus kyllä kestää sen. Tarvitsette molemmat lastensuojelun kautta omat asunnot tai hetkeksi asuntolaan asumaan,
[/quote]

Minun vanhemmat antaa kyllä minun muuttaa koulumme asuntolaan. Vanhempani ovat ihan ystävällisiä, mutta ovat jatkuvasti humalassa jonka takia olen jäänyt "hoitamaan" vanhempiani. Poikaystävällä on vaikeampi tilanne.ap

Vierailija
34/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinun ei kuulu hoitaa vanhempiasi. Muuta koulusi asuntolaan.

Vierailija
35/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:17"]Ap, te olette molemmat alaikäisiä nuoria. Poikaystäväsi äidillä vaikuttaa olevan mielenterveydellisiä ongelmia. Poikaystäväsi tarvitsee apua lastensuojelusta, hänen äitinsä terapiaa, sinun vanhempasi katkaisuhoidon ja sinä, Armas, tarvitset rauhaa ja etäisyyttä tuohon koko sotkuun. Ottakaa aikalisä poikaystävän kanssa, kunnes olette saaneet perheasiat kuntoon. Rakkaus kyllä kestää sen. Tarvitsette molemmat lastensuojelun kautta omat asunnot tai hetkeksi asuntolaan asumaan, [/quote] Minun vanhemmat antaa kyllä minun muuttaa koulumme asuntolaan. Vanhempani ovat ihan ystävällisiä, mutta ovat jatkuvasti humalassa jonka takia olen jäänyt "hoitamaan" vanhempiani. Poikaystävällä on vaikeampi tilanne.ap

[/quote]

Muuttakaa sinne niin pääsette rauhaan hetkeksi. Tai muuta sinä itseksesi jos poikaystävä on jumissa kotonaan. Olen tosi pahoillani että vanhemmillasi on noin vaikea alkoholiongelma. Ymmärrän, että olet heistä huolissasi mutta sinun on aika elää omaa huoletonta nuoruuttasi.

Kuulostaa minusta siltä, että huolehdit nyt sekä poikaystävästäsi että vanhemmistasi. Se ei ole tavallista eikä hyväksi sinulle. Irrottaudu tuosta kaikesta, ota omaa aikaa ja katso pienen etäisyyden takaa tilannetta. Olet tosi nuori vielä.

t33

Vierailija
36/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:17"]Ap, te olette molemmat alaikäisiä nuoria. Poikaystäväsi äidillä vaikuttaa olevan mielenterveydellisiä ongelmia. Poikaystäväsi tarvitsee apua lastensuojelusta, hänen äitinsä terapiaa, sinun vanhempasi katkaisuhoidon ja sinä, Armas, tarvitset rauhaa ja etäisyyttä tuohon koko sotkuun. Ottakaa aikalisä poikaystävän kanssa, kunnes olette saaneet perheasiat kuntoon. Rakkaus kyllä kestää sen. Tarvitsette molemmat lastensuojelun kautta omat asunnot tai hetkeksi asuntolaan asumaan, [/quote] Minun vanhemmat antaa kyllä minun muuttaa koulumme asuntolaan. Vanhempani ovat ihan ystävällisiä, mutta ovat jatkuvasti humalassa jonka takia olen jäänyt "hoitamaan" vanhempiani. Poikaystävällä on vaikeampi tilanne.ap

[/quote]

Muuttakaa sinne niin pääsette rauhaan hetkeksi. Tai muuta sinä itseksesi jos poikaystävä on jumissa kotonaan. Olen tosi pahoillani että vanhemmillasi on noin vaikea alkoholiongelma. Ymmärrän, että olet heistä huolissasi mutta sinun on aika elää omaa huoletonta nuoruuttasi.

Kuulostaa minusta siltä, että huolehdit nyt sekä poikaystävästäsi että vanhemmistasi. Se ei ole tavallista eikä hyväksi sinulle. Irrottaudu tuosta kaikesta, ota omaa aikaa ja katso pienen etäisyyden takaa tilannetta. Olet tosi nuori vielä.

t33
[/quote]

En halua olla ilman poikaystävää vierelläni...en jaksa olla aina yksin.ap

Vierailija
37/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:30"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:20"] [quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:17"]Ap, te olette molemmat alaikäisiä nuoria. Poikaystäväsi äidillä vaikuttaa olevan mielenterveydellisiä ongelmia. Poikaystäväsi tarvitsee apua lastensuojelusta, hänen äitinsä terapiaa, sinun vanhempasi katkaisuhoidon ja sinä, Armas, tarvitset rauhaa ja etäisyyttä tuohon koko sotkuun. Ottakaa aikalisä poikaystävän kanssa, kunnes olette saaneet perheasiat kuntoon. Rakkaus kyllä kestää sen. Tarvitsette molemmat lastensuojelun kautta omat asunnot tai hetkeksi asuntolaan asumaan, [/quote] Minun vanhemmat antaa kyllä minun muuttaa koulumme asuntolaan. Vanhempani ovat ihan ystävällisiä, mutta ovat jatkuvasti humalassa jonka takia olen jäänyt "hoitamaan" vanhempiani. Poikaystävällä on vaikeampi tilanne.ap [/quote] Muuttakaa sinne niin pääsette rauhaan hetkeksi. Tai muuta sinä itseksesi jos poikaystävä on jumissa kotonaan. Olen tosi pahoillani että vanhemmillasi on noin vaikea alkoholiongelma. Ymmärrän, että olet heistä huolissasi mutta sinun on aika elää omaa huoletonta nuoruuttasi. Kuulostaa minusta siltä, että huolehdit nyt sekä poikaystävästäsi että vanhemmistasi. Se ei ole tavallista eikä hyväksi sinulle. Irrottaudu tuosta kaikesta, ota omaa aikaa ja katso pienen etäisyyden takaa tilannetta. Olet tosi nuori vielä. t33 [/quote] En halua olla ilman poikaystävää vierelläni...en jaksa olla aina yksin.ap

[/quote]

Voi pieni sentään, ymmärrän kyllä hyvin. Toivottavasti saisitte asiaan jotain selkoa. Voisitko käydä juttelemassa teidän koulun kuraattorille tästä? Tai paikallinen nuorisotyöntekijä osaa myös auttaa. Menkää vaikka yhdessä ja sanokaa että tarvitsette apua heti.

Vierailija
38/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa koulunne asuntolaan! kuulostaa pahalta teidän molempien tilanne kotona. Poikaystäväsi erityisesti, muttei sinunkaan pitäisi joutua huolehtimaan kännäävistä vanhemmistasi. 

Vierailija
39/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:33"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:30"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:20"] [quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:17"]Ap, te olette molemmat alaikäisiä nuoria. Poikaystäväsi äidillä vaikuttaa olevan mielenterveydellisiä ongelmia. Poikaystäväsi tarvitsee apua lastensuojelusta, hänen äitinsä terapiaa, sinun vanhempasi katkaisuhoidon ja sinä, Armas, tarvitset rauhaa ja etäisyyttä tuohon koko sotkuun. Ottakaa aikalisä poikaystävän kanssa, kunnes olette saaneet perheasiat kuntoon. Rakkaus kyllä kestää sen. Tarvitsette molemmat lastensuojelun kautta omat asunnot tai hetkeksi asuntolaan asumaan, [/quote] Minun vanhemmat antaa kyllä minun muuttaa koulumme asuntolaan. Vanhempani ovat ihan ystävällisiä, mutta ovat jatkuvasti humalassa jonka takia olen jäänyt "hoitamaan" vanhempiani. Poikaystävällä on vaikeampi tilanne.ap [/quote] Muuttakaa sinne niin pääsette rauhaan hetkeksi. Tai muuta sinä itseksesi jos poikaystävä on jumissa kotonaan. Olen tosi pahoillani että vanhemmillasi on noin vaikea alkoholiongelma. Ymmärrän, että olet heistä huolissasi mutta sinun on aika elää omaa huoletonta nuoruuttasi. Kuulostaa minusta siltä, että huolehdit nyt sekä poikaystävästäsi että vanhemmistasi. Se ei ole tavallista eikä hyväksi sinulle. Irrottaudu tuosta kaikesta, ota omaa aikaa ja katso pienen etäisyyden takaa tilannetta. Olet tosi nuori vielä. t33 [/quote] En halua olla ilman poikaystävää vierelläni...en jaksa olla aina yksin.ap

[/quote]

Voi pieni sentään, ymmärrän kyllä hyvin. Toivottavasti saisitte asiaan jotain selkoa. Voisitko käydä juttelemassa teidän koulun kuraattorille tästä? Tai paikallinen nuorisotyöntekijä osaa myös auttaa. Menkää vaikka yhdessä ja sanokaa että tarvitsette apua heti.

[/quote]

Tiedätkös, monesti kotona tilanteet kärjistyvät kun nuori itsenäistyy ja alkaa suunnata pois kotoa. Tämä on varmaan tilanne poikaystäväsi kotona. Hänen äitinsä mieli järkkyy, kun edessä on pojan muutto pois. Järkkyy nyt kuitenkin liikaa, koska hän käyttää henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Ei tee teille hyvää.

Vierailija
40/47 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:34"]Muuttakaa koulunne asuntolaan! kuulostaa pahalta teidän molempien tilanne kotona. Poikaystäväsi erityisesti, muttei sinunkaan pitäisi joutua huolehtimaan kännäävistä vanhemmistasi. 
[/quote]

Mutta eikös asuntolat ole käytössä vain arkena? Pitääkö viikonloput olla kotona?ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan