Mummi ja ukki änkäsi mökille minun ja poikaystäväni kanssa.
Otsikko kertoo kaiken. Oltiin poikaystävän kanssa menossa mökille, ja sitten mummi ja ukki änkäsivät mukaan! Jatkuvasti meitä yritetään syöttää herkuilla jne, kalastamaan yritetään pakottaa, eikä omaa rauhaa ole ollenkaan. Emme voi vaan lähteä pois, koska mökki ei ole kodin lähellä. Mummi äskenkin tuli herättämään meidät, vaikka mielellään oltaisiin köllitty vielä sängyssä vähän aikaa. Nyt se huutelee meitä syömään. Ei jaksaisi vielä viikkoa tätä! Miten voimme sanoa ystävällisesti, että haluamme omaakin rauhaa? Meidän oli tarkoitus tulla kahdestaan, kunnes mummi ja ukki soitti äidilleni että pääsemme niiden kyydillä...no sanottiin kyllä äidilleni että älä vaan suostu, mutta äiti suostui ja nyt olemme jumissa täällä. Äiti taisi vaan itse haluta eroon anopistaan.
N16
Kommentit (94)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:06"]Ihan hyvä että vahtivat teitä ettette vaan ala seksiä harrastamaan vielä tuossa iässä.
[/quote]
No mikä ero on harrastaa seksiä mökillä kuin kotona? Ei se mökki tee siitä ollenkaan vaarallisempaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:08"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:06"]Ihan hyvä että vahtivat teitä ettette vaan ala seksiä harrastamaan vielä tuossa iässä. [/quote] No mikä ero on harrastaa seksiä mökillä kuin kotona? Ei se mökki tee siitä ollenkaan vaarallisempaa. Ap
[/quote]
Ei tuon ikäisten tarvitse osata vielä naida. Nauttikaa nuoruudesta ja läheisyydestä muunlaisin keinoin. Tuhoisaa vielä tuon ikäisenä tehdä persehedelmiä.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:07"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:26"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:24"]Äitisi on aika bitch. [/quote] No ymmärrän äitiäni, koska mummi osaa olla rasittava. Mummi hössöttää 24/7 ja kohtelee minua kuin pikkulasta. Ap [/quote] Pikkulapsihan sinä vielä oletkin tyttö rakas. [/quote] En ymmärrä sun kaltaisia. Lapsia itsellä?
[/quote]
Ihan ohiksena huutelen, minunkin mielestäni 16v on pikkulapsi vielä. Olen lapseton, aikuinen.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:08"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:06"]Ihan hyvä että vahtivat teitä ettette vaan ala seksiä harrastamaan vielä tuossa iässä. [/quote] No mikä ero on harrastaa seksiä mökillä kuin kotona? Ei se mökki tee siitä ollenkaan vaarallisempaa. Ap
[/quote]
Ei tuon ikäisten tarvitse osata vielä naida. Nauttikaa nuoruudesta ja läheisyydestä muunlaisin keinoin. Tuhoisaa vielä tuon ikäisenä tehdä persehedelmiä.
[/quote]
Me harrastetaan seksiä. Deal with it.
Ap
Ihan pentu olet vielä. Kuinka vanha poikaystäväsi on?
Anna mummon olla ja hösöttää.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:07"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:26"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:24"]Äitisi on aika bitch. [/quote] No ymmärrän äitiäni, koska mummi osaa olla rasittava. Mummi hössöttää 24/7 ja kohtelee minua kuin pikkulasta. Ap [/quote] Pikkulapsihan sinä vielä oletkin tyttö rakas. [/quote] En ymmärrä sun kaltaisia. Lapsia itsellä?
[/quote]
Ihan ohiksena huutelen, minunkin mielestäni 16v on pikkulapsi vielä. Olen lapseton, aikuinen.
[/quote]
Tarkoitin tuota passiivis aggressiivista vittuilua kylläkin. Ja ihan "ohiksena" vaan iso osa ihmisistä harrastaa 16-vuotiaana seksiä. Ovat aikuisia parin vuoden päästä.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:13"]Ihan pentu olet vielä. Kuinka vanha poikaystäväsi on?
Anna mummon olla ja hösöttää.
[/quote]
Poikaystävä on myös 16v.
Ap
Monet harrastaa seksiä 16-vuotiaana. What's the problem?
N20
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:07"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:03"]Pystyisitkö mummosi kanssa juttelemaan asiasta, ihan rauhallisesti ja asiallisesti, jossain vaiheessa, kun miehet eivät ole läsnä. Pyydät mummon istumaan pöydän ääreen. kehut kuinka hän on ihana, ja että toisaalta on ihanaa, kun hän huolehtii, mutta... "mummo-kulta, anna me ollaan vähän rauhassa, ihan kaksistaan. Tykättäis nyt kun on loma nukkua pitkään ja vaan löhöillä ja kuunnella musiikkia. Ole kiltti älä herätä meitä, kyllä me itse sitten noustaan. Kyllä me huolehditaan itse ruoasta, ihan varmasti. jne. " jne. jne. [/quote] Voihan sitä yrittää, mutta luultavasti vetää herneen nenään. Kun olin pieni, ja olimme juuri muuttaneet, niin mummi ja ukki änkesi meille viikoksi, jolloin äitini sanoi että haluttaisiin olla uudessa kodissa ihan vaan kolmestaan. Mummi veti herneen nenään ja lähti ovet paukkuen ulos. Ap
[/quote]
Niin, mummosi on näitä ihmisiä... Voi huokaus, ymmärrän sinua ap kyllä. Minkälainne pappasi on? Pystytkö hänen kanssaan juttelemaan? Muuten en näe muuta keinoa, kuin luovia parhaan kykynsä mukaan.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:26"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:24"]Äitisi on aika bitch. [/quote] No ymmärrän äitiäni, koska mummi osaa olla rasittava. Mummi hössöttää 24/7 ja kohtelee minua kuin pikkulasta. Ap
[/quote]
Voi kuule kun mummi ja ukki ovat siirtyneet ajasta ikuisuuteen tulet kaipaamaan vielä aikoja kun joku hössötti rakkaudesta sinuun ympärilläsi. Mitä väliä jos "musa" keskeytyy, kuuntelet uudelleen toisen kerran. Ja lähdette vaikka kahdestaan soutelemaan.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:14"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:07"] [quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:26"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:24"]Äitisi on aika bitch. [/quote] No ymmärrän äitiäni, koska mummi osaa olla rasittava. Mummi hössöttää 24/7 ja kohtelee minua kuin pikkulasta. Ap [/quote] Pikkulapsihan sinä vielä oletkin tyttö rakas. [/quote] En ymmärrä sun kaltaisia. Lapsia itsellä? [/quote] Ihan ohiksena huutelen, minunkin mielestäni 16v on pikkulapsi vielä. Olen lapseton, aikuinen. [/quote] Tarkoitin tuota passiivis aggressiivista vittuilua kylläkin. Ja ihan "ohiksena" vaan iso osa ihmisistä harrastaa 16-vuotiaana seksiä. Ovat aikuisia parin vuoden päästä.
[/quote]mun mielestä 18 vuotiaat eivät oo viel aikuisii, teinejä viel
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:07"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:03"]Pystyisitkö mummosi kanssa juttelemaan asiasta, ihan rauhallisesti ja asiallisesti, jossain vaiheessa, kun miehet eivät ole läsnä. Pyydät mummon istumaan pöydän ääreen. kehut kuinka hän on ihana, ja että toisaalta on ihanaa, kun hän huolehtii, mutta... "mummo-kulta, anna me ollaan vähän rauhassa, ihan kaksistaan. Tykättäis nyt kun on loma nukkua pitkään ja vaan löhöillä ja kuunnella musiikkia. Ole kiltti älä herätä meitä, kyllä me itse sitten noustaan. Kyllä me huolehditaan itse ruoasta, ihan varmasti. jne. " jne. jne. [/quote] Voihan sitä yrittää, mutta luultavasti vetää herneen nenään. Kun olin pieni, ja olimme juuri muuttaneet, niin mummi ja ukki änkesi meille viikoksi, jolloin äitini sanoi että haluttaisiin olla uudessa kodissa ihan vaan kolmestaan. Mummi veti herneen nenään ja lähti ovet paukkuen ulos. Ap
[/quote]
Niin, mummosi on näitä ihmisiä... Voi huokaus, ymmärrän sinua ap kyllä. Minkälainne pappasi on? Pystytkö hänen kanssaan juttelemaan? Muuten en näe muuta keinoa, kuin luovia parhaan kykynsä mukaan.
[/quote]
Kyllä ukki varmaan ymmärtää. Sekin valittaa mummin hössötystä :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:11"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:08"] [quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:06"]Ihan hyvä että vahtivat teitä ettette vaan ala seksiä harrastamaan vielä tuossa iässä. [/quote] No mikä ero on harrastaa seksiä mökillä kuin kotona? Ei se mökki tee siitä ollenkaan vaarallisempaa. Ap [/quote] Ei tuon ikäisten tarvitse osata vielä naida. Nauttikaa nuoruudesta ja läheisyydestä muunlaisin keinoin. Tuhoisaa vielä tuon ikäisenä tehdä persehedelmiä. [/quote] Me harrastetaan seksiä. Deal with it. Ap
[/quote]
Actually it is you who will have to deal with it. Antaa lasten naida.
Mistähän tuon yhden passiivis aggressiivinen käytös kumpuaa? Avaa vähän. Oletko katkera? Et taida olla yli 25-vuotias?
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:34"]Piilota mummin nitrot ja sitten säikyttelet sitä eri tavoilla.
[/quote]
Älä piilota mummin nitroja vaan koko mummi. Ukin etsiessä mummia te saatte laatuaikaa kahdestaan.
Mummosi taitaa tarvita rajoja. On äitisi/isäsi tehtävä asettaa ne. Puhu äitisi kanssa
No sano mummille ja ukille, että menette nyt kuuntelemaan musiikkia poikaystävän kanssa ja haluaisitte olla tunnin verran kahdestaan. Sanot, että katsotaan sitten iltapäivällä syömisiä jne. Vinkki, älkää harrastako seksiä siellä mökillä. Ei ole kiva pelätä, että mummi pamahtaa paikalle. Järkyttyy pahasti.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:22"]Mummosi taitaa tarvita rajoja. On äitisi/isäsi tehtävä asettaa ne. Puhu äitisi kanssa
[/quote]
Äiti ei tykkää suututtaa anoppia :D
Ap
En itsekään päästäisi tuon ikäisiä mökille kahdestaan.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:03"]Pystyisitkö mummosi kanssa juttelemaan asiasta, ihan rauhallisesti ja asiallisesti, jossain vaiheessa, kun miehet eivät ole läsnä. Pyydät mummon istumaan pöydän ääreen. kehut kuinka hän on ihana, ja että toisaalta on ihanaa, kun hän huolehtii, mutta...
"mummo-kulta, anna me ollaan vähän rauhassa, ihan kaksistaan. Tykättäis nyt kun on loma nukkua pitkään ja vaan löhöillä ja kuunnella musiikkia. Ole kiltti älä herätä meitä, kyllä me itse sitten noustaan. Kyllä me huolehditaan itse ruoasta, ihan varmasti. jne. " jne. jne.
[/quote]
Voihan sitä yrittää, mutta luultavasti vetää herneen nenään. Kun olin pieni, ja olimme juuri muuttaneet, niin mummi ja ukki änkesi meille viikoksi, jolloin äitini sanoi että haluttaisiin olla uudessa kodissa ihan vaan kolmestaan. Mummi veti herneen nenään ja lähti ovet paukkuen ulos.
Ap