Mummi ja ukki änkäsi mökille minun ja poikaystäväni kanssa.
Otsikko kertoo kaiken. Oltiin poikaystävän kanssa menossa mökille, ja sitten mummi ja ukki änkäsivät mukaan! Jatkuvasti meitä yritetään syöttää herkuilla jne, kalastamaan yritetään pakottaa, eikä omaa rauhaa ole ollenkaan. Emme voi vaan lähteä pois, koska mökki ei ole kodin lähellä. Mummi äskenkin tuli herättämään meidät, vaikka mielellään oltaisiin köllitty vielä sängyssä vähän aikaa. Nyt se huutelee meitä syömään. Ei jaksaisi vielä viikkoa tätä! Miten voimme sanoa ystävällisesti, että haluamme omaakin rauhaa? Meidän oli tarkoitus tulla kahdestaan, kunnes mummi ja ukki soitti äidilleni että pääsemme niiden kyydillä...no sanottiin kyllä äidilleni että älä vaan suostu, mutta äiti suostui ja nyt olemme jumissa täällä. Äiti taisi vaan itse haluta eroon anopistaan.
N16
Kommentit (94)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:32"]Suunniteltu juttu vanhempienne puolesta. Vastuuttomat nuoret nyt kahdestaan mökille, no sehän nyt ei käy.
[/quote]
Joo, kaikki 16-vuotiaat ovat tosi vastuuttomia. Ei ole olemassa järkeviä teinejä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:32"]Suunniteltu juttu vanhempienne puolesta. Vastuuttomat nuoret nyt kahdestaan mökille, no sehän nyt ei käy.
[/quote]
No ei ollut suunniteltu juttu. Sen tiedän.
Ap
Söpöä. Voi kun minullakin olisi vielä mummi ja ukki <3.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:31"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:29"]Sanokaa että poikaystävälläsi on joku sairaus ja lääkkeet loppui että pakko lähteä takaisin kotiin heti.
[/quote]
Poikaystävällä itse asiassa on masennuslääkitys ja mummi juuri huuti "Onhan *nimi* ottanut ne lääkkeet?"....:D Että näin.
Ap
[/quote]
Ihan hyvä alku, mut sit lipsahti porvooseen
[/quote]
Mummoni ei saa välittää poikaystäväni lääkkeiden otosta? Ok.
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:32"]Suunniteltu juttu vanhempienne puolesta. Vastuuttomat nuoret nyt kahdestaan mökille, no sehän nyt ei käy.
[/quote]
Joo, kaikki 16-vuotiaat ovat tosi vastuuttomia. Ei ole olemassa järkeviä teinejä.
Ap
[/quote]
No masentunut poikaystävä ja syrjäinen mökki ei kuulosta miltään "unelmalomalta" omalle tyttärelle.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:36"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:32"]Suunniteltu juttu vanhempienne puolesta. Vastuuttomat nuoret nyt kahdestaan mökille, no sehän nyt ei käy.
[/quote]
Ap
[/quote]
No masentunut poikaystävä ja syrjäinen mökki ei kuulosta miltään "unelmalomalta" omalle tyttärelle.
[/quote]
No olen itsekin masentunut, mutta en ole lääkityksellä. Äidillä ei ollut meidän mökkeilyä mitään vastaan.
Ap
Ettei vaan olisi mummin ja ukin mökki?
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:37"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:36"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:32"]Suunniteltu juttu vanhempienne puolesta. Vastuuttomat nuoret nyt kahdestaan mökille, no sehän nyt ei käy.
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
No olen itsekin masentunut, mutta en ole lääkityksellä. Äidillä ei ollut meidän mökkeilyä mitään vastaan.
Ap
[/quote]
Voivoi :(
Eikö ole kuitenkin ihan mukavaa, että on ruoka valmiina, mummisi varmaan siivoaakin siellä ja huolehtii kaikesta? Mummi & ukki välittää sinusta noin paljon - sehän on hyvä asia :)
Lähtekää poitsun kanssa kävelylle, retkelle. Musavahkeet mukaan ja kuuntelette jossain ladossa sitä musiikkia, saatte kokemuksia ja raitista ilmaa :)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:37"]Ettei vaan olisi mummin ja ukin mökki?
[/quote]
Minun vanhempien mökki.
Ap
Me kävimme tuon ikäisenä mieheni kanssa (n. 15 vuotta sitten) samalla lailla mökillä ja ihan veneellä itse mentiin (jos se jotakuta vaivaa.)
Ei saatettu lapsia alulle, mutta oikein hyviä muistoja :) "oma aika" on harvinaista herkkua tuossa iässä.
En käsitä tätä länkytystä "kenen mökki, kuka kuskaa, NIIH??? Siinäpä sulle tavoitetta!!!!" Olisiko heidän parempi olla jussi kaupungissa ryyppäämässä?
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:36"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:31"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:29"]Sanokaa että poikaystävälläsi on joku sairaus ja lääkkeet loppui että pakko lähteä takaisin kotiin heti.
[/quote]
Poikaystävällä itse asiassa on masennuslääkitys ja mummi juuri huuti "Onhan *nimi* ottanut ne lääkkeet?"....:D Että näin.
Ap
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
Selittelet liikaa ja tipoittain. Selvä tapaus.
Mistä te nyt niin masentuneita olette? Sinullakin on vielä läheisiä elossa. On muotia olla masentunut? Avaa nyt vähän tätä ihan mielenkiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:43"]Mistä te nyt niin masentuneita olette? Sinullakin on vielä läheisiä elossa. On muotia olla masentunut? Avaa nyt vähän tätä ihan mielenkiinnosta.
[/quote]
Miksi avaisin asiaa, kun et ymmärrä kuitenkaan? Et selvästikään käsitä masennusta.
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:42"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:36"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:31"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:29"]Sanokaa että poikaystävälläsi on joku sairaus ja lääkkeet loppui että pakko lähteä takaisin kotiin heti.
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
Selittelet liikaa ja tipoittain. Selvä tapaus.
[/quote]
Olen kyllästynyt, kun aina huudellaan provoa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:43"]Mistä te nyt niin masentuneita olette? Sinullakin on vielä läheisiä elossa. On muotia olla masentunut? Avaa nyt vähän tätä ihan mielenkiinnosta.
[/quote]
Jos sinua noin kiinnostaa niin poikaystävän isä on tehnyt itsemurhan, ja minulla masennus tuli syömishäiriön mukana pari vuotta sitten. Tyytyväinen nyt?
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:44"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:43"]Mistä te nyt niin masentuneita olette? Sinullakin on vielä läheisiä elossa. On muotia olla masentunut? Avaa nyt vähän tätä ihan mielenkiinnosta. [/quote] Miksi avaisin asiaa, kun et ymmärrä kuitenkaan? Et selvästikään käsitä masennusta. Ap
[/quote]
Juurikin siksi haluan, että avaisit asiaa! Kyllä se nyt jostain on johduttava vai oletko vain yksin hiljaisuudessa puoli vuotta? Viiltelet? Teini-ikään kuuluu mielialan muutokset.
Ajattele tilannetta niin että nyt vielä pystyt viettää aikaa isovanhempien kanssa, lomailemaan kerkeää vielä tulevaisuudessakin. Ymmärrän kyllä että ärsyttää. Kunpa itse olisin voinut viettää enemmän aikaa omien isovanhempien kanssa, nämä mummi ja ukkihan eivät ole ole mitenkään pahemmasta päästä edes :)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:44"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:43"]Mistä te nyt niin masentuneita olette? Sinullakin on vielä läheisiä elossa. On muotia olla masentunut? Avaa nyt vähän tätä ihan mielenkiinnosta. [/quote] Miksi avaisin asiaa, kun et ymmärrä kuitenkaan? Et selvästikään käsitä masennusta. Ap
[/quote]
Juurikin siksi haluan, että avaisit asiaa! Kyllä se nyt jostain on johduttava vai oletko vain yksin hiljaisuudessa puoli vuotta? Viiltelet? Teini-ikään kuuluu mielialan muutokset.
[/quote]
Lue yksi kommentti ylempää.
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:31"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:29"]Sanokaa että poikaystävälläsi on joku sairaus ja lääkkeet loppui että pakko lähteä takaisin kotiin heti. [/quote] Poikaystävällä itse asiassa on masennuslääkitys ja mummi juuri huuti "Onhan *nimi* ottanut ne lääkkeet?"....:D Että näin. Ap
[/quote]
No siinä syy. Vahtimaan tulivat.