Voi herrajumala mikä yö
Mies yövuorossa ja minulla herätys kuudelta töihin.
Illalla yksi lapsista alkaa oksentamaan ja koira ripuloimaan. Olen koko yön pyykännyt lapsen oksennusta ja juoksuttanut koiraa ulkona puolen tunnin välein.
Kolmen aikaan tilanne alkoi rauhoittumaan, joten ajattelin että ehdin nukkua ehkä muutaman tunnin ennen herätystä.
Tässä välissä kissa onnistuu repimään akvaarion ulkosuodattimen letkun irti, jonka tuloksena suodatin pumppasi n. 50 litraa vettä olohuoneeseen. Alan raivoissani luuttuamaan ja ehkäisemään vesivahinkoa, jolloin koira säikkyy vihaista asennettani ja paskantaa olohuoneen maton täyteen ripulipaskaa.
Lopputuloksena kasa märkiä pyyhkeitä lattialla. Lapsi oksentaa, minä oksennan. Hermoromahduksen partaalla raahaan ripulimaton vain kylppäriin suihkutettavaksi ja luultavasti pilasin koko maton.
Mies tulee tunnin päästä ja luultavasti ihmettelee miksi täällä haisee paska, yrjö, olkkarin lattialla on kostea käppyräinen matto sekä pyyhkeitä ja minä nyyhkytän av-palstalla lasten nukkuessa rauhallisena.
Kommentit (38)
50 l vettä olohuoneessa lattialla kuulostaa mun mielestä tässä huolestuttavimmalta. Eikö tuo jo ole vesivahinko?
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 05:52"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 05:03"]
et kai sä muuten töihin ole menossa tänään... siis kun olet oksentanut...
[/quote]
Psssssttttt.........Glunk...glunk.....glunk.....ahhhhhhhh.....
kyllä maistuu rehellisesti ostettu kalja.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 04:51"]
:DDDDDDDDDDDdd xDDD Köh köh. Anteeksi :(
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 04:53"]
Tervetuloa lapsiperheen arkeen. Ei se ole ruusuja ja kukkaistuoksua, vaan kakkaa ja oksennusta.
[/quote]
öö ehkä sinun arkesi, mutta ei suurimman osan.
Koira kylpyhuoneeseen ripuloimaan ja pyykkiä ehtii pestä päivälläkin
Täällä myös koira ripuloinut yön. Eteisen matto on onneksi sen verta pieni että laitoin sen pyykkikoneeseen.
Voi kamala mutta en voinut olla nauramattakaan. Mr Murphy kävi kylässä? Et mene töihin, ota saikkua. Ja jos sulla lapsi oksentaa ja itsekin oksensit niin älä mene muita tartuttamaan. Nuku kunnon päiväunet ja katso iltapäivällä miten matto otti osumaa. Laita vaikka pesulaan.
Nauratti. Mutta oikeasti kun mun lemmikit on sairaita, olen itse sairas huolesta.
Kyllä nuo lemmikit kuormittaa muutenkin kiireistä lapsiperhearkea. Miettikää tärkeysjärjestys uudelleen, ettei mene harukat uusjakoon!
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 04:52"]
Osahan noista on itseaiheutettuja ongelmia. Akvaario, kissa ja koira. Just tuon takia en ikinä tuu ottamaan mitään elukoita kotiin. Ihan riesana vaan.
[/quote]
Hömm, kyllä kakarakin on ihan itse aiheutettu ongelma. Ja pitkäaikainen vieläpä!
Voi ei :( Olet varmaan ihan poikki. Keitä iso pannullinen kahvia. Tsemppiä päivään! :)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 04:52"]Osahan noista on itseaiheutettuja ongelmia. Akvaario, kissa ja koira. Just tuon takia en ikinä tuu ottamaan mitään elukoita kotiin. Ihan riesana vaan.
[/quote]
Kyllä minulla on paljon enemmän riesaa lapsista kuin lemmikeistäni.
Mulla oli koira, nyt kuollut. Niin se herätti mut yöllä tuli sängyn viereen istumaan ja vinkumaan. Mentiin ulos parin tunnin välein aina kun se pyys. Kaksi kertaa muistan, että oli tämmönen pitempi aikainen ripuli. Ei siis koskaan ripuloinut sisälle. Tulipa ikävä minun ihanaa fiksua koiraa.
Mieskö valvoo lasten kanssa kun tulee yötöistä. Vai etkö itse saa silloin saikkua jos lapsi vatsataudissa. Hoitaako yötöistä tullut vanhempi yleensäkin lapset päivällä? Mulla ei vuorotyöstä kokemusta.
Voi ei :D sympatiat ap täältä sinulle. Menee jo pimeän huumorin puolelle :D tuosta puuttuu vielä lapsettomat naapurit jotka valittavat pyykin pesusta keskellä yötä :D
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 04:52"]Osahan noista on itseaiheutettuja ongelmia. Akvaario, kissa ja koira. Just tuon takia en ikinä tuu ottamaan mitään elukoita kotiin. Ihan riesana vaan.
[/quote]
Jotain unohtu? Myös lapsi on itseaigeutettu ongelma.