Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysta vai raskaus?

Vierailija
01.07.2015 |

Mulla on noin reilun 5 viikkoa jomottanut vasemman puoleista munasarjaa, satunnaisesti myös oikeaa. Jomotusta ollut lähestulkoon joka päivä, muutama päivä välistä ollut ettei ole ollut mitään. Välillä voimakkaampaa ja välillä lievempää jomotusta. Eniten tuntuu seistessä kun kurottelee tai liikkuessa äkimmin. Aikaisemmin ei ole ollut mitään muita oireita, mutta tämän viikon aikana tullut hurja väsymys ja vessassa saa käydä vähän väliä. Raskaustestit näyttää kuitenkin negaa (yksi haamu kuitenkin ollut). Lääkäriin menossa ensiviikon aikana. Onko muilla ollut vastaavaa ja mikä on pllut tulos? Voisiko olla ettei raskaus vielä näkyisi vain testeissä vai onko simppelisti todennäköisesti vain kysta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samanlaisia oireita, jopa kävellessä tuntui kipua. Ei kuitenkaan ihan noin kauaa, sitten alkoi verenvuoto, oli keskenmeno todella aikaisilla viikoilla. Minullakin testit näyttivät negaa, hieman ennen vuotoa sain kaksi haamua, mutta kesken kuitenkin meni. Voi toki olla kystakin, itsellä ei ole koskaan ollut, mutta oireet vain sopivat minun aikaisempaan tilanteeseeni.

Vierailija
2/3 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks haamu ollu testis. Mul oli yhdest raskaudest kans haamu ja raskaana olin. Tee uudellee testi, kai se selvii. Mut onnea jos nyt oot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärissähän tuo lienee selvinee kun sinne meet mut ite veikkaisin sulla kystaa. Kaveril oireillu hyvin samantyyppisesti sun kans

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä