Kenen kanssa vietätte juhannuksen?
Yksikseen, puolison, kavereiden, perheen vaiko koko lähisuvun? Vaiko jotain aivan muuta?
Kommentit (60)
32/39, tee joku pikasähköposti? Voin pistää sinne vaikka facenimeä tai puhelinnumeroa. Tarjolla jutteluseuraa ja voin vaikka käymäänkin tulla jos olet lähistöllä. Juuri tuollaisesta tilanteesta ei ole kokemusta mutta vastaavanlaista kyllä.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:33"]
32/39, tee joku pikasähköposti? Voin pistää sinne vaikka facenimeä tai puhelinnumeroa. Tarjolla jutteluseuraa ja voin vaikka käymäänkin tulla jos olet lähistöllä. Juuri tuollaisesta tilanteesta ei ole kokemusta mutta vastaavanlaista kyllä.
[/quote]
Voinko pyytää, että sinä tekisit sen pikapostiosoitteen, ja minä otan yhteyttä siihen? Tässä ollaan niin tiukassa raossa, että kaikki normaalitehtävätkin tahtovat ylittää suorituskyvyn, enkä ole perehtynyt aiheeseen.
Kahden kaverin kanssa ainakin ja varmaan myös tulee muitaki kavereita. Mökillä. Jännittää kauheesti tuleeko se ykski:))
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 14:17"]
41, tosi nerokas pikapostiosoite: avavavv@outlook.com
[/quote]
No niin, laitoin sinne jotain räpellystä. Toivottavasti hirttoköysikaverikin opettelee mieluummin hyppäämään narua kuin naruun. Ensimmäisestä taidosta on pitempään iloa, vaikka jälkimmäinen varmasti tuntuu suuremmalta helpotukselta tähän hätään. Pahoittelen lakonisuutta, mutta kun on kireällä itsekin, ei oikein pysty parempaan, tai jää kirjoittamatta kokonaan.
Lähdemme asuntoautolla reissuun miesystäväni ja naispuolisen ystäväni kanssa. :)
M20
Kissan kanssa maalla saunoen, herkutellen ja ehdottomasti nautiskellen. Ihanaa!
Miehen ja muutamien ystävien kanssa.
Näillä näkymin miehen kanssa enemmän tai vähemmän kahdestaan kun ollaan minun vanhempien luona. Tosin suunnitelmat muuttuu nopeastikin joten mikä vain on mahdollista.
Ihan kotona olemme omalla porukalla...minä, mies ja teinipoika. Tytär menee poikaystävän luo ja johonkin juhannuspippaloihin...tulevat ehkä meillekin syömään.
Toivon sen verran auringon paistetta että voi grillata ja syödä terassailla. Juhannussauna.
parin kaverin kanssa telttailemaan.
Työkavereiden kanssa. Vuoden isoin kisa tulossa ja vielä sopivasti juhannuksena niin ei tarvii tulla Suomeen.
Poikaystävän kanssa sen kämpällä. Käydään syömässä ja ollaan vaan.. lähtee ens viikolla armeijaan taas :'(
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:07"]
Mä oon täällä av palstalla koko juhannuksen N50+
[/quote]
Samoin, toinen N50+, joka lähtee juuri ostamaan herkkuja keskikesän juhlaan.
Mies suunnitellut eka ihanan illallisen (kokkaa työkseen). Sitten katotaa iha fiiliksen mukaan lähetäänkö vaan ajelee vaikka rannalle vai jäädäänkö kotiin kahestaan :)
Miehen, appivanhempien, miehen siskon ja hänen miehensä (+ mahdollisesti lastensa) kanssa. Oma lapsi on leirillä ja haetaan juhannuksen jälkeen. Muitakin miehen sukulaisia tavataan mahdollisesti juhannuksen aikana.
Läheisimmät ystäväni (6 kappaletta) kumppaneineen vierailevat pitkin loppuviikkoa, tästä päivästä alkaen. Lauantaina pidetään bileet!
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:36"]
Kaipaisiko 32 jonkun kaveriksi sairaalaan? :(
[/quote]
Kiitos tarjouksesta, arvostan sitä! En osaa vastata juuta enkä jaata näin äkkiseltään, mutta huomaan, että on joka tapauksessa hyväksi jutella ihmisten kanssa, joilla on omia kokemuksia asiasta. Olisin myös käytännön neuvoja paitsi, esim. miten pitäisi suhtautua ja mitä kannattaa äidille sanoa ja mitä ei.
Yllättäen, melkein kaikilla myös tuntuu olevan kokemusta asiasta. Itse olen tähän asti säästynyt melko vähällä, ja tilanne syö meitä kovasti. Olin jotenkin kuvitellut, että näin yleisessä ongelmassa olisi valmiiksi hiotut polut, joita pitkin soljua eteenpäin. Käytäntö on kuitenkin ihan toinen, ja kaikki tuntuu olevan vaikeaa.