Kenen kanssa vietätte juhannuksen?
Yksikseen, puolison, kavereiden, perheen vaiko koko lähisuvun? Vaiko jotain aivan muuta?
Kommentit (60)
Suvun kanssa mökkeilemään. Eli mukaan tulee minun isovanhemmat, minun vanhemmat ja kolme sisarusta perheineen. Ja tietty minä ja mies. Sisarukset/heidän puolisot on viimeisen kolmen vuoden aikana pyöräyttäneet yhteensä 5 lasta, joten ei taida olla rauhallinen juhannus tiedossa kun paikalla on 5 kpl 4kk-3 vee lapsia :D Ihana kyllä nähä perhettä kunnolla, me tullaan paikalle vähän kauempaa.
Siskojen ja isovanhempien kanssa Turun saaristoon.
Koirienn ja varsan kanssa. Voi olla, että lähden käymään kaverin mökillä, jos jaksan. Toisaalta olisi kiva olla ihan rauhassa, kun töissä joutuu olemaan niin sosiaalinen ja lapsetkin lähtevät isänsä kanssa mökille.
Yksin. Olen lapseton sinkku. Tietoinen valinta kuitenkin, olen ollut muuten paljon menossa viime aikoina, joten kiva rentoutua kuntoilun, kotitöiden ja kirjojen parissa.
Isoisovanhempien + isovanhempien + vanhempien.
Viime juhannuksena karattiin avokin kanssa kaksin hänen vanhempiensa mökille ja vietettiin ihana ja rauhallinen juhannus. :)
Tänä juhannuksena sit mennäänkin mun vanhempien luo maalle saunoon ja rillaan, paikalla on myös pikkusisko ja isoveli perheensä kanssa...myös vaari ja muori saattaa ilmestyä paikalle, joten mekkalaa ja elämää tulee riittämään :) ♥
Kourallisen muoreja ja vaareja jotka erinäisistä syistä ovat sairaalahoitoon joutuneet.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:17"]Isoisovanhempien + isovanhempien + vanhempien.
[/quote]
Näitten tyyppien iät? Taidat ite olla aika nuori? :D
Ollaan omalla mökillä perheen kanssa. Mies, minä ja 3 teiniä. Vieraiksi saamme yhden sukulaisperheen, joita voisi myös kavereiksi kutsua.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:17"]Isoisovanhempien + isovanhempien + vanhempien.
[/quote]
Näitten tyyppien iät? Taidat ite olla aika nuori? :D
[/quote]
Minä parikymppinen, vanhemmat nelikymppisiä, isovanhemmat seitsemänkymppisiä, isoisovanhemmat yhdeksänkymppisiä.
Tyttöporukalla lähden festareille. Mies menee meidän yhteisten kavereiden kanssa mökille.
N21
Työkavereiden, koska olen töissä. Myös kavereiden, jos illalla riittää vielä voimia lähteä jonnekin. Sadan metrin päässä kotoa on kyllä juhannuskokko, niin ehkä menen sinä iltana jotain tuntemattomiakin tapaamaan.
Kalajoelle lähdetään ylihuomenna serkkuporukalla.
Miehen kanssa lähetään mökille mun vanhempien kanssa.
Vanhempien kanssa.