Kenen kanssa vietätte juhannuksen?
Yksikseen, puolison, kavereiden, perheen vaiko koko lähisuvun? Vaiko jotain aivan muuta?
Kommentit (60)
Iskän mökille meen mun kahta isosiskoa ja kahta pikkusiskoa kattomaan varmaan.
T: 21-vuotias nuori mies
Mökillä miehen ja tyttären kanssa. Miehen veli ja velipuoli ja yks kaveri tulee vissiin kans mut mitään ryyppäämistä ei tule olemaan kenelläkään jos se on musta kiinni.
Poikaystävän kanssa lähdetään matkalle.
Mun vanhempien luokse mennään miehen kanssa saunomaan ja grillaamaan. Paikalla myös minun pikkuveljeni.
Vähän töissä. Sit ihan perheen kanssa keskenään kotona. Tansseissa käväsen yksin perjantaina ja sitten lauantaina meen keikalle kaveripariskunnan kera. Miestä ei nämä menot kiinnosta niin on lasten kera kotona.
Puolison ja lasten, sitten käy kyllä vieraita ja nähdään isovanhempia. Ihan vaan tavallista yhdessäoloa,
Yksin Helsingissä, kuten melkein kaikki muutkin juhannukset. Kaikki kaverit menevät mökeilleen, eikä minua ole taaskaan kukaan ymmärtänyt kutsua :( Mitähän kivaa sitä keksisi?
Mä oon täällä av palstalla koko juhannuksen
N50+
26, mä voin kutsua sut vaikka meille illanviettoon!
Kaipaisiko 32 jonkun kaveriksi sairaalaan? :(
Meitä on minä ja mieheni, 2 kaveriani ja mieheni pari kaveria, sekä lanko puolisoineen. Mieheni synttärit ovat ensi viikonloppuna joten juhlistamme niitä samalla. Grillataan, pelataan mölkkyä ja juodaan kuohujuomaa. :)
Mökillä miehen ja ystävien kanssa + niiden ukot.
Yksin kuten kaikki muutkin juhannukset. Ei ole oma valinta.
Miesystävän kanssa käydään varmaan hänen kaverinsa mökillä saunomassa.
Itken sairaalan vessassa. Muistisairas äiti kiroilee huoneessaan, miksi perkeleessä ei päästetä kotiin, ja minä yritän keräillä itseäni, kun en tiedä mitä pitäisi sanoa tai tehdä. Tilanne on aika tuore. Äitiä ei uskalleta päästää asumiskelvottomaan taloonsa, eikä kukaan usko sen suostuvan sieltä enää pois, jos se sinne pääsisi.
Jos ensi juhannuksena on asiat yhtään paremmin ja äiti sievästi palvelutalossa tms, laitan kissanpolkaksi. Kuka sai päähänsä kehittää lääketiedettä niin, ettei ihminen enää kuole pumppu vaan pää edellä? Ja sitten vielä kehitti yhteiskuntamallin, jossa pää on niin pyhä asia, että vaikka se ei enää pelaa, saa silti päättää iha ite, miten haluaa ensin omansa ja sitten sukunsa asiat sotkea?
Sitä ei voi vielä tietää. Menen baariin ja otan sieltä jonkun miehen mukaani.
Yksin kotona. Tv ja netti pitää seuraa. :)