Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalat omatunnon tuskat

Vierailija
16.06.2015 |

Määritteletkö pettämiseksi tämän? Harrastin seksiä sen jälkeen kun mies jätti erittäin paskalla tavalla laastarimielessä, mutta palattiinkin yhteen jonkun ajan päästä. Mulla ei ollut pienintäkään aavistusta, että suhteemme enään koskaan jatkuisi. Olin sen eron jälkeen täysin rikki halusin vain kadota. Humalassa päädyin vanhan tuttuni sänkyyn. Mies tuli kinumaan muutaman viikon päästä takaisin silmät vetisinä. Rakastan häntä valtavasti ja palattiin yhteen mutta toi mitä eron aikana tapahtui piinaa mua vieläkin. Miten saan tän kauheen tunteen pois?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 01:32"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 01:26"]Mielestäni sinun ei tarvi potea huonoa omaatuntoa, mutta suhteenne kuullostaa aika tuhoon tuomitulta jos et edes voi kertoa.
[/quote] Ehkä hieman ylireagoin hänen reaktion suhteen saattaisihan hän ymmärtääkin. Sen takia halusinkin tiedustella onko asia kertomisen arvoinen vai olisiko suhteelle parempi jättää kertomatta.
Ap
[/quote]
Miksi ihmeessä naiset omaavat tällä av-palstalla usein tuon käsityksen, että suhde on tuhoon tuomittu jos ei voi kertoa miehelleen jokaista asiaa mikä mieleen juolahtaa tai mitä on joskus tehnyt? Aivan älytön ja naiivi ajatus.
Eivät miehetkään kerro kaikkia törttöilyjään, ajatuksiaan, tai mitä viimeksi katsoivat kun runkkasivat tai onko vaimon siskolla hyvä perse. Ja se on ihan oikein, ei kaikkea OLE TARKOITETTU sanottavaksi ääneen toiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän