Etsin lapsen rippijuhliin itselleni mekkoa ja voi luoja miten paljon rumia mekkoja on myynnissä!
Tosi vaikea löytää jotain oikeasti kaunista! Ihmeellisiä leikkauksia, liian paljastavia, huonoa kangasta, ei oman tyylistä jne. Olen käynyt läpi satoja mekkoja. Nyt löysin yhden mustavalkoisen kauniin, vaikka olisin kyllä halunnut väriä. Vaan niin rumia väriyhdistelmiäkin esim kukkamekoissa. Mistä te ostatte juhlavaatteenne?
Kommentit (51)
En ole samaa mieltä. Ihmettelen, mistä olet sadat mekkosi etsinyt/löytänyt.
Minäkin etsin kesäkuun itselleni mekkoa lapseni rippijuhliin. Tilasin niitä useammasta nettikaupasta sekä muutamia Torista. Jotkut eivät olleet kooltaan tai malliltaan sopivia, mutta muuten kyllä nättejä. Materiaalit olivat hyviä, koska katsoin jo ennen tilaamista, etteivät ole mitään keinokuituja. Näillä keinoilla se sopivakin mekko sieltä löytyi.
Zalandosta olen mekot osta ut. Kuten melkein kaikki muutkin vaatteeni. Ralph Laurenilla on nättejä mekkoja.
Googlaa kuosi ja väri, mallinkin voi vielä laittaa. Itse tilasin netistä useamman erilaisen kokeiluun ja palautan ne jotka eivät miellytä. Esim boozt.com, Zalando yms. myy monia eri merkkejä.
Jostain nettikaupasta tai -kirpparilta tilaan. Kiinnostaisi, millainen on se mekko, johon olet tyytyväinen. Ehkä helpompi sitten vinkata, mistä löytyy saman tyylisiä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin etsin kesäkuun itselleni mekkoa lapseni rippijuhliin. Tilasin niitä useammasta nettikaupasta sekä muutamia Torista. Jotkut eivät olleet kooltaan tai malliltaan sopivia, mutta muuten kyllä nättejä. Materiaalit olivat hyviä, koska katsoin jo ennen tilaamista, etteivät ole mitään keinokuituja. Näillä keinoilla se sopivakin mekko sieltä löytyi.
😂😂😂
Tee itse niin saat sellaisen kun haluat.
Vierailija kirjoitti: Tee itse niin saat sellaisen kun haluat.
No voi kun olisikin vielä kunnollisia kangaskauppoja.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Tee itse niin saat sellaisen kun haluat.No voi kun olisikin vielä kunnollisia kangaskauppoja.
eri
Eurokangas ja Kangadzungelin verkkokauppa.
Ulkomaanmatkoilta tai tilaan ulkomaisista verkkokaupoista. Briteissä en ole brexitin jälkeen tilannut tullien vuoksi. Hyviä kauppoja löytyy Ranskasta, Hollannista ja Irlannista.
No kyllä, mikä on sääli koska mekot on ihania. Katselenkin (pääasiassa Zalandolta) mekkoja ympäri vuoden juuri siksi että kauniita, tyylikkäitä, hyvästä materiaalista tehtyjä, sopuhintaisia mekkoja on niin vaikea löytää. Ja ostan 2-3 kpl jos löydän hyvän.
Ei ole kaikista tuollaiseen.
Ostat Marimekosta teltan tai Tokmannilya kukkakuosisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂
Kivat sulle. Mikäs tässä näin naurattaa?
Vierailija kirjoitti:
Eikä tarvinnut satoja mekkoja käydä läpi. Alle kymmenen riitti.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Lisäksi ihmetyttää, että kuitenkin ihan päivittäin näen tosi nättejä mekkoja muilla ihmisillä ja siis nimenomaan sellaisia jotka menee niin arjessa kuin juhlassakin. On kivoja kuoseja näteissä väriyhdistelmissä jne, mutta sitten kun menen etsimään itselleni mekkoa niin tuollaisia nättikuosisia ei ole missään ja väriyhdistelmätkin on ihan hirveitä tai just mustavalkoista söherölänttiä, joka miltei aina tuo mieleen lokinpaskan.
Niin, älä mene kauppoihin. Siellä kulutat vain aikasi ja hermosi turhaan. Nettikaupoissa kun pystyt määrittelemään omat kriteerisi ja selaamaan nopeasti läpi huomattavasti suuremmat valikoimat kuin ikinä missään liikkeissä. Kokojakin löytyy paljon paremmin.
Juhlavaatteet kirppikselyä. Ovat aina vähän pidettyjä ja löytyy klassikoita. Pari vuotta sitten ostin kympillä 300 euron hameen, jossa oli vielä kaupan laput paikoillaan.
Ostin juuri keväällä 3 kpl pellavamekkoja pellavatehdas.fi kaupasta eikä valittamista yhdestäkään
Taitaa tulla kaikkea muuta kuin sitä mitä haluan. :D Jos tuommoinen taito olisi, niin enhän mä vaatekaupoilla kävis.
ohis
Olen jo vuosia ostanut juhlavaatteet kirpputoreilta. Nykymuoti on aika hirveää.