Mulla on huomenna inssi ja en osaa ajaa :D
En tiedä miten tähän on päädytty, mutta kaikki ajotunnit on nyt käyty enkä vieläkään osaa ajaa autoa :D Joko ajan liian lujaa tai liian hiljaa, lisäksi unohdan katsoa kuolleen kulman ja yritän mennä liian pieniin väleihin. Ja parkkeeraus ei myöskään suju, varsinkaan taskuparkkeeraus. Onko mulla mitään toivoakaan päästä inssiä läpi (ei kyllä varmaan ole...) ja olisiko teillä jotain viime hetken vinkkejä? :D Tai kannattaako mun ylipäänsä edes mennä inssiin, kun musta tuntuu että tarvitsisin toiset 16h ajoa ennenkuin ehkä osaisin ajaa?
Kommentit (23)
Hei "parkkeeraajat"! Se suomenkielinen sana on pysäköidä/pysäköinti. Ei olla ruotsalaisia. Kiitos.
t. kielipoliisi.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:47"]Voi kuule, tuolla on tiet täynnä autoilijoita, joiden ajokortti vaikuttaa muropaketista saadulta. Sovit mainiosti joukkoon:)
[/quote]
Aika pelottavaa et ap:n kaltaisia on tiellä ja vielä ratissa. Ruumiita tietää.
Suosittelen sua ajamaan mielummin liian hiljaa. Inssiä ei sen takia voi hylätä, mutta liian kovasta nopeudesta voi. Aja liian varovaisesti mielummin myös. Ajokokeen kesto on aika lyhyt joten vähemmän virheitä mahtuu jos ajat hiljaa niin ette ehdi edes pitkää lenkkiä tehdä. Yritä muistaa kurkata aina kääntyessäsi siihen samaan suuntaan taakse päin, itse tein näin vaikka en edes aina katsonut tarkkaan... Inssi meni läpi, vaikkakin hyvä kuski olin, mutta pelkäsin sössiväni inssin joten ajoin hiljaa... En saanut mistään negatiivista palautetta!