Mulla on huomenna inssi ja en osaa ajaa :D
En tiedä miten tähän on päädytty, mutta kaikki ajotunnit on nyt käyty enkä vieläkään osaa ajaa autoa :D Joko ajan liian lujaa tai liian hiljaa, lisäksi unohdan katsoa kuolleen kulman ja yritän mennä liian pieniin väleihin. Ja parkkeeraus ei myöskään suju, varsinkaan taskuparkkeeraus. Onko mulla mitään toivoakaan päästä inssiä läpi (ei kyllä varmaan ole...) ja olisiko teillä jotain viime hetken vinkkejä? :D Tai kannattaako mun ylipäänsä edes mennä inssiin, kun musta tuntuu että tarvitsisin toiset 16h ajoa ennenkuin ehkä osaisin ajaa?
Kommentit (23)
Voi kuule, tuolla on tiet täynnä autoilijoita, joiden ajokortti vaikuttaa muropaketista saadulta. Sovit mainiosti joukkoon:)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:46"]
Miksi sinulle on edes varattu vielä inssi, jos tasosi on tuo?
[/quote]
No ei mitään tietoa, ajo-opettaja oli vain varannut sen muutama viikko sitten. Luuli varmaan, että olisin oppinut tähän mennessä :D
Sähän kuvailet ihan normi naisautoilijaa. Inssiin vaan ja hymyile kauniisti, kyllä sä kortin saat.
Kertaa väistämissäännöt risteyksissä. Eihän kukaan juuri kortin saanut ajaa osaakaan vaikka kuvittelee osaavansa.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:55"]
Kertaa väistämissäännöt risteyksissä. Eihän kukaan juuri kortin saanut ajaa osaakaan vaikka kuvittelee osaavansa.
[/quote]
Periaatteessa se liikenteessä ajaminen ei ole mulle ongelma, koska mulla on mopokortti ja olen ajanut n. 50 000 km. Väistämissäännöt jne. on siis sentään hallussa. Sen sijaan se auton ajaminen on ongelma, mutta eipä kai sille voi nyt enää mitään :D
Ihan hönttiä lähteä yrittämään inssiä. Sähän kaadat rahaa kankkulan kaivoon. Et vissiin omia? :D
Niin minäkin luulin ja meni loistavasti. Koko ajan mietin että varmaan tein tuossa jonkun virheen, mutta inssi jopa kehui. Ota rauhallisesti. Jos ei mene läpi, sitten ei, ajotunteja lisää. Sinä tiedät omat heikkoutesi, paljon pahempaa on olla heikko kuski ilman että tajuaa olevansa.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:02"]
Ihan hönttiä lähteä yrittämään inssiä. Sähän kaadat rahaa kankkulan kaivoon. Et vissiin omia? :D
[/quote]
Joo ei ole omia rahoja, isän lompakolla sitä tässä ollaan :D Ja puhuin vielä eilen isäni kanssa, että pitäisi varmaan perua inssi kun en osaa, mutta kielsi ehdottomasti perumasta, oma on siis vikansa jos rahat menee hukkaan :D
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:02"]
[/quote]
Joo ei ole omia rahoja, isän lompakolla sitä tässä ollaan :D Ja puhuin vielä eilen isäni kanssa, että pitäisi varmaan perua inssi kun en osaa, mutta kielsi ehdottomasti perumasta, oma on siis vikansa jos rahat menee hukkaan :D
[/quote]
:D
Mulla on ollut kortti 6 vuotta enkä osaa vieläkään tehdä taskuparkkia :D
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:09"]
[/quote]
Lohduttavaa kuulla, koska taskuparkkeeraus on varmaankin se kaikista hankalin juttu mulle :D
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:09"]
[/quote]
Minä olen ihan kokenut kuski, paljon pitempi kokemus, ja monta kertaa harjoiteltu, mutta edelleenkään en uskalla, vaikka inssissä sekin meni hyvin. Ajan vaan niin kauan, että löydän sellaisen parkin, mihin on helppo ajaa.
Mä sain helmikuussa vihdoin ja viimein pysyvän ajokortin. Koko autokoulu oli pelkkää tuskaa. Mutta pakko oli käydä loppuun, kun kerran aloitin. Lisätunteja tuli ekassa vaiheessa aika monta, enkä päässyt inssiä ekalla kerralla läpi. Mutta nyt on kortti 15 vuotta voimassa, enpä tiedä tuleeko sille käyttöä. Kalliit henkkarit tuli hommattua...
Tässähän on nyt kyse siitä että olet ihastunut ajo-opettajaasi ja haluat ne 16 h lisää.
Mä sain ajokortin viime vuonna kolmannella kerralla kun ajoin inssin.:)
Kyllä sinä saat jos ajo-opettajakin saa ;)
Mulla on kortti ollut 13 vuotta ja kerran olen taskuparkin joutunut tekemään. Senkin autokoulussa ja sellaiseen väliin että siihen olisi mahtunut 2 autoa
Kuinka moni oikeasti edes parkkeraa taskuun, jos ei esim asu kaupungissa tai ajele keskustassa? Ihan hyvin autoilu sujuu multa enkä koskaan parkkeeraa taskuun.
T. 15 vuotta ajellut
Tsemppiä vaan inssiin. Jos kerta liikenteessä olet ennenkin ajanut, sinulla on ihan hyvät mahdollisuudet. Menet vaan ja koitat ottaa kaikessa rauhassa. Mitään hävittävää ei kuitenkaan ole. Ja ei se uusintaan joutuminen ole mikään häpeä. Yllättävän monelta ei taida eka onnistua. Teet vaan parhaas. Sen täytyy riittää.
Miksi sinulle on edes varattu vielä inssi, jos tasosi on tuo?