Olen ihan tolkuttoman ihastunut
nuoreen työkaveriini. Ei mulla muuta. Pakko oli jollekin kertoa, kiitos kun luit.
Kommentit (169)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:24"]Teini-iässä aloitetut suhteet tuppaa päättymään parinkymmenen vuoden jälkeen... Itse olen myös ihastunut työkaveriini, sujuu päivät kyllä vauhdikkaasti. Aika näyttää onko tämä vain hetkellistä vai onko tässä jotain elämää suurempaa...
[/quote]
Tässä ei kyllä ole mitään elämää suurempaa, ihastukseni ei ole mitään aviomiesainesta. Pidän kyllä miehestäni todella paljon. Hän on todella hyvä ja kiltti mies. Ja todella hyvä isä lapsillemme. En koskaan rikkoisi lasten kotia himojeni takia, siksi haluaisin tästä tunteesta eroon. Voiko olla hormonit? Auttaisikohan raskaus tai pillerit? Todella kova vauvakuumekin on... Voiko se aiheuttaa tällaista hulluutta?
ap
[/quote]
Minulla oli myös täydellinen mies, kiltti, huomaavainen, paras isä lapsille jne. Mutta kun rakkaus loppuu niin se loppuu. En ala uhraamaan omaa elämääni lastenkaan takia, eikä se kyllä heidänkään elämä ole hyvää jos vanhemmat eivät toisiaan rakasta. Mieluummin vanhemmilla onni ja ehjät välit vaikkakin eri kodeissa kuin kumpikin yhdessä onnettomina rakkaudettomassa liitossa.
En silti sanoisi, että meillä olisi rakkaus loppunut, kyllä sitä on. Nyt vaan tullut rinnalle tällaista...
ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:35"]Jos ei olisi rajoitteita, niin miten lähtisitte viemään asiaa eteenpäin? Vai lähtisittekö? ap [/quote] Vastatkaa mulle vielä tähän, pliis ap
[/quote]
no kerrotaan vielä kerran,ehkä tämä on sinulle sopiva vastaus:
Siinä ne nojaavat toisiaan vasten,
omenapuu ja kirsikkapuu.
Hauraat oksat ovat kietoutuneet
viimeiseen epätoivoiseen syleilyyn.
Kummallakin on yksi kukkanen
ja ne kurottautuvat,
kuin viimeiseen hellään suudelmaan,
sanoakseen kuin hyvästit toisilleen.
Ja ne irroittautuvat toisistaan varoen,
jolloin kevyt lempeä tuulenpuuska
kaataa ne hellästi vierekkäin.
Kummankin pitkä elämä sammui samanaikaisesti.
ja ne kukkaset jäivät kiinni toisiinsa, -
jäähyväissuudelmaan.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:35"]Jos ei olisi rajoitteita, niin miten lähtisitte viemään asiaa eteenpäin? Vai lähtisittekö? ap [/quote] Vastatkaa mulle vielä tähän, pliis ap
[/quote]
no kerrotaan vielä kerran,ehkä tämä on sinulle sopiva vastaus:
Siinä ne nojaavat toisiaan vasten,
omenapuu ja kirsikkapuu.
ja ne kurottautuvat,
jäähyväissuudelmaan.
[/quote]
hä? :D
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:19"]
[/quote]
Kysyt vaan lähtisikö kahville tai lounaalle joku päivä. Ei se sen kummenpaa ole. :-)
[/quote]
Ja jos sanoo ei? Kiva olla töissä :D
Nyt menen nukkumaan, tule luokseni ihanuus :) Onneksi unissa voi tapahtua mitä vain...
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:23"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:19"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:35"]Jos ei olisi rajoitteita, niin miten lähtisitte viemään asiaa eteenpäin? Vai lähtisittekö? ap [/quote] Vastatkaa mulle vielä tähän, pliis ap [/quote] no kerrotaan vielä kerran,ehkä tämä on sinulle sopiva vastaus: Siinä ne nojaavat toisiaan vasten,
omenapuu ja kirsikkapuu.
ja ne kurottautuvat,
jäähyväissuudelmaan. [/quote] hä? :D
[/quote]
lukuhäiriökö?
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:57"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:39"]Ap, mulla niin sama tilanne! Oon pari vuotta sua vanhempi, samoin mun ihastus sun ihastustasi vanhempi, mutta voi sanoa, että samoilla mennään. Mulla on ollut ihan hemmetin vaikeaa sen pari vuotta, mitä tää on kestänyt, mutta nyt alkaa helpottaa. Mitään ei olla tehty, mutta mieli olisi tehnyt molempien (uskallan sanoa jopa ihastuksen puolesta). Ollaan kierrelty ja kaarreltu ja asiaa puheessa sivuttukin, mutta kun ei niin ei. [/quote] Apua! Kaksi vuotta! Miten olet saanut oltua ettet ole tarttunut tilaisuuteen, kun kerta vastakaikuakin on ollut? Olisipa minullakin, joku merkki edes... ap
[/quote]
No täytyy sanoa, että se on ollut toisinaan TODELLA vaikeaa. Onneksi juuri niinä hetkinä kun palo olisi ollut kovin, ei olla satuttu kaksin minnekään. Molemmilla varmaan aika korkea moraali, koska ainoa syy siihen ettei mitään ole ollut, on mun perheeni. Tavallaan harmittaa, mutta toisaalta olisi varmasti harmittanut sekin, jos jotain olisi tapahtunut. Nyt voin katsoa miestäni silmiin ja olla ylpeä siitä, etten ole häntä pettänyt.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:20"]Mä taas olen ihastunut itseäni 20 vuotta vanhempaan työkaveriin. Itse olen sinkku mutta mies on naimisissa. Taidan tyytyä vaan nauttimaan tästä mukavasta kutinasta vatsanpohjassa, koska omatunto ei anna sekaantua varattuihin. [/quote] Oletko huomannut merkkejä, että ihastus olisi molemminpuoleinen?
[/quote]
Eipä sitä tiedä, vaikka olisikin :)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:27"]Perheelliset ämmät täällä leuhkii sillä, kuinka kiima vetää niitä uneksimaan nuorista miehistä. Voitteko alemmas enää mennä, lehmät!
[/quote]
Nii'i ajatella... Keksin kyllä monta tapaa mennä vielä alemmas...
ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:27"]Perheelliset ämmät täällä leuhkii sillä, kuinka kiima vetää niitä uneksimaan nuorista miehistä. Voitteko alemmas enää mennä, lehmät!
[/quote]
Enkä mielestäni leuhkinut. Halusin vaan kertoa jollekin ja hakea vertaistukea :D
Täällä ihan tuore tapaus. Ne silmät vie vaan jalat alta. Olen kuin teinityttö, hyvä etten punastele! Itse olen jo yli nelikymppinen ja tämä mies varmaan kymmenisen vuotta nuorempi. Mutta ohimeneväähän tämä on ja piristystä työhön... Se ihastuminen on kyllä samanlaista olit sitten 10 tai 50.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:14"]Täällä ihan tuore tapaus. Ne silmät vie vaan jalat alta. Olen kuin teinityttö, hyvä etten punastele! Itse olen jo yli nelikymppinen ja tämä mies varmaan kymmenisen vuotta nuorempi. Mutta ohimeneväähän tämä on ja piristystä työhön... Se ihastuminen on kyllä samanlaista olit sitten 10 tai 50.
[/quote]
Tutulta kuulostaa. On se kumma. Täällä toinen nelikymppinen nainen, joka tilanteen tullen käyttäytyy kuin tollo teinityttö. Eikä voi sille mitään. Ihastuksen kohde kyllä jo viisissäkymmenissä.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:14"]... Se ihastuminen on kyllä samanlaista olit sitten 10 tai 50.
[/quote]
Niin totta! :)
ap
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:38"]Voi kertokaa rakkaat mistä merkeistä päättelette että ihastus on molemminpuolista? Mä täällä riudun tuskissani, kun kuvittelin että mieskin on ihastunut, ja tänään oli sitten niin kylmää :( Muutama katse, mutta ... se flirttasi tänään mun kaverin kanssa :( Tai no, ei flirtannut, mutta jutteli hänelle pitempäänkin ja mä olin suunnilleen ilmaa siinä vieressä :( Joten ei kai sittenkään ollut meidän välillä mitään. Ja joo, oon kuullut jotain typeriä pelimiesneuvoja siitä, että pitää iskeä se kiinnostavan naisen kaveri, mutta en nyt millään usko että kyseinen mies alentuisi niin alas. [/quote] Minä epäilen kiinnostuksen olevan molemminpuoleista, koska yhdessä vaiheessa mies hakeutui lähelleni työskentelemään ja muutenkin hänen katseensa oli lempeä ja hän hakee minua usein näköpiiriinsä. Nyt kuitenkin epäilen, että mies sai selville minun olevan varattu ja vetäytyi tarkotuksella hiukan. Hän ei tietenkään tiedä mitä ajattelen oikeasti... terv. viesti 97
[/quote]
No tuollaista oli meilläkin. Hakeutui mun seuraan ja katseli paljon ja pitkään. Yhtenä päivänä oli koko ajan siinä mun lähellä, tuli juttelemaan koko ajan. Mä olin _niin_ sulaa vahaa.
Meillä just päinvastainen tilanne, mä sinkku ja mies ilmeisesti varattu. Mutta rivien välistä luettavissa, että ilmeisesti on eroamassa? Ja meillä samoin, toinen meistä lähdössä toiseen työpaikkaan. Aika käy vähiin...
t. se tunteissaan riutuva nro 100
Vähän samanlaista tunnelmaa täällä. Mitään en aio tehdä, mutta märkiä päiväunia näen. Jos olisin vapaa olisin lähtenyt heti samaan matkaan kun hän pyysi, nyt sanoin ei. Mutta mieli teki......
Sekin oli mukavaa tietää että joku voisi olla vielä kiinnostunut näinkin vanhasta naisesta. On ihana tunne.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:40"]Vähän samanlaista tunnelmaa täällä. Mitään en aio tehdä, mutta märkiä päiväunia näen. Jos olisin vapaa olisin lähtenyt heti samaan matkaan kun hän pyysi, nyt sanoin ei. Mutta mieli teki......
Sekin oli mukavaa tietää että joku voisi olla vielä kiinnostunut näinkin vanhasta naisesta. On ihana tunne.
[/quote]
Kiinnostunut? Pillua se vaan halusi. Ja ap voisi antaa sen nuoren miehen olla, jos on hyvännäköinen niin sillä on varmasti vientiä ja ehkä tyttöystäväkin. Ihan oman ikäisissään naisissa.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:39"]Miten tästä tunteesta pääsee eroon?
ap
[/quote]
Parhaiten auttaa, jos saa toiselta tylyyttä osakseen. Sit vaan muistelee sitä tylyä hetkeä, jos tunteet meinaa vallata mielen. Mutta ei sekään mitenkään tehokkaasti auta. Mulla on ihastumisen hulluus ollut päällä jo toista vuotta, ja olen jo pitkään kaivannut itseltäni välinpitämätöntä suhtautumista. Mutta ei se vaan onnistu. Sillä tylyyden muistelulla yritän, ja välttelemällä näkemistä ja välttelemällä katsekontaktia. Mutta huonosti toimii.