Olen ihan tolkuttoman ihastunut
nuoreen työkaveriini. Ei mulla muuta. Pakko oli jollekin kertoa, kiitos kun luit.
Kommentit (169)
Eikä asiaa auta, että selvästi pitää seurastani. Siis työkaverina. Mitään aviomiesainesta hän ei kyllä ole, mutta jotenkin niin puoleensavetävä.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:42"]no otat siitä itsellesi rakastajan.Jotkut tykkää "vanhemmista" naisista,oletan että olet nainen. [/quote] Olen nainen :) En tiedä voisinko olla omantuntoni kanssa. Ja tuskin huolisi. Niin, ja en edes kehtaisi raskausarpisen mahani kanssa. Ja roikkutissien. ap
[/quote]
mjaa,mikäs tässä nyt sitten läääkkeeksi tähän "vaivaan"hmmmm...mitäs jo harrastaisit miehesi kanssa tänään kunnon seksiä,sitten kysäisisit mieheltäsi olisiko kiinnostunut kimppakivasta,ja sitten kertoisit että sinulla voisi olla hyvä ehdokas tähän.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:07"]Unohda ei se sua huoli
[/quote]
Yritän, tuloksetta...
ap
Ihastuminen on raastavan ihanaa. Piristää päiviä kummasti. :)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:17"]Ihastuminen on raastavan ihanaa. Piristää päiviä kummasti. :)
[/quote]
Totta!
ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:42"]no otat siitä itsellesi rakastajan.Jotkut tykkää "vanhemmista" naisista,oletan että olet nainen. [/quote] Olen nainen :) En tiedä voisinko olla omantuntoni kanssa. Ja tuskin huolisi. Niin, ja en edes kehtaisi raskausarpisen mahani kanssa. Ja roikkutissien. ap
[/quote]
mjaa,mikäs tässä nyt sitten läääkkeeksi tähän "vaivaan"hmmmm...mitäs jo harrastaisit miehesi kanssa tänään kunnon seksiä,sitten kysäisisit mieheltäsi olisiko kiinnostunut kimppakivasta,ja sitten kertoisit että sinulla voisi olla hyvä ehdokas tähän.
[/quote]
ei ei ei... Seksiä kyllä saan mieheltäni, mutta hän ei mistään kimpoista innostuisi ( pyörtyisi jos edes ehdottaisin).
Minäkin olen ihastunut. Melkein jo rakastunut. Mieheen, jolle en kelpaa. Hän on jonkinlaisessa panokaverisuhteessa kanssani, mutta muuhun ei aio koskaan alkaa. Roikun suhteessa koska olen niin ihastunut enkä muuta voi. Lisäksi parempaakaan ei old tarjolla. Toivon että aika auttaa, mutta tuskinpa. Luen toiveikkaana pienimpiäkin merkkejä, että nyt tämä tästä lähtee etenemään, mutta ei.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 16:01"]Minä tein jokin aika sitten ketjun jossa siis naimisissa olevana naisena kyselin miten miehet ylipäätään reagoi jos nainen näin lähestyisi. Sain niin paljon paskaa niskaan että koko ketju poistettiin alle puolen tunnin :D
[/quote]
Naisiltako tuli jaskaa?
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 16:01"]Minä tein jokin aika sitten ketjun jossa siis naimisissa olevana naisena kyselin miten miehet ylipäätään reagoi jos nainen näin lähestyisi. Sain niin paljon paskaa niskaan että koko ketju poistettiin alle puolen tunnin :D
[/quote]
Naisiltako tuli jaskaa?
[/quote] epäilen että suurimmaksi osaksi naisilta vaikka muutama kovaääninen "reijo52"kin ehti mukaan ;) liekö kuitenkaan Reijo ollut.. :D
Itsekin olen ihastunut, ellen jopa rakastunut opiskelijakaveriini. Hän on todella pitkä mies (lähes kaksi metrinen), harteikas, hoikka, mutta kuitenkin sopivan skrode. Kasvot ovat ihan tavalliset, mutta se kroppa vetää puoleensa.. Fantasioin hänestä päivittäin.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:30"]Itsekin olen ihastunut, ellen jopa rakastunut opiskelijakaveriini. Hän on todella pitkä mies (lähes kaksi metrinen), harteikas, hoikka, mutta kuitenkin sopivan skrode. Kasvot ovat ihan tavalliset, mutta se kroppa vetää puoleensa.. Fantasioin hänestä päivittäin.
[/quote]
uuuh
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:22"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:47"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:42"]no otat siitä itsellesi rakastajan.Jotkut tykkää "vanhemmista" naisista,oletan että olet nainen. [/quote] Olen nainen :) En tiedä voisinko olla omantuntoni kanssa. Ja tuskin huolisi. Niin, ja en edes kehtaisi raskausarpisen mahani kanssa. Ja roikkutissien. ap [/quote] mjaa,mikäs tässä nyt sitten läääkkeeksi tähän "vaivaan"hmmmm...mitäs jo harrastaisit miehesi kanssa tänään kunnon seksiä,sitten kysäisisit mieheltäsi olisiko kiinnostunut kimppakivasta,ja sitten kertoisit että sinulla voisi olla hyvä ehdokas tähän. [/quote] ei ei ei... Seksiä kyllä saan mieheltäni, mutta hän ei mistään kimpoista innostuisi ( pyörtyisi jos edes ehdottaisin).
[/quote]
no jos näin on asia,niin sittenhän voisit vaan suoraan kertoa ihastuksellesi.......tai ei ei ehkä sittenkään.Tai voisit ehkä....ääh jos omatuntosi ei kolkuttelisi niin vastaus olisi selvä,mutta koska se kolkuttelee niin ei tässä oikein mitään voi sanoa.Jospa yrittäisit saada tukea ystävältäsi kertomalla hänelle asiasta.
Nuoret miehet ei maindaa roikkutisseistä, varsinkaan kokemattomat. Niille on pääasia päästä panemaan.
Täällä kohtalotoveri! Olen järkyttävän ihastunut minua kuusi vuotta nuorempaan työkaveriin. Itsekin olen naimisissa ja on lapsia. Ja sama tilanne täälläkin, että en ikimaailmassa voisi kuvitella että hän kiinnostuisi minusta, hieman pullukasta mammasta. Siksi voin olla varma, että ihastukseksi jää eikä perheeni tule tämän takia rikkoutumaan. Mutta raastavaa tällainen on! Kunpa vain voisin unohtaa. Mutta kun aina töissä nähdään. .
Minun ihastukseni ei ole ollenkaan normaalia miesmakuani, mutta joku siinä on, kun hän katsoo ihanilla silmillään, niin sukat pyörii jaloissa.
ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:22"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:47"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:42"]no otat siitä itsellesi rakastajan.Jotkut tykkää "vanhemmista" naisista,oletan että olet nainen. [/quote] Olen nainen :) En tiedä voisinko olla omantuntoni kanssa. Ja tuskin huolisi. Niin, ja en edes kehtaisi raskausarpisen mahani kanssa. Ja roikkutissien. ap [/quote] mjaa,mikäs tässä nyt sitten läääkkeeksi tähän "vaivaan"hmmmm...mitäs jo harrastaisit miehesi kanssa tänään kunnon seksiä,sitten kysäisisit mieheltäsi olisiko kiinnostunut kimppakivasta,ja sitten kertoisit että sinulla voisi olla hyvä ehdokas tähän. [/quote] ei ei ei... Seksiä kyllä saan mieheltäni, mutta hän ei mistään kimpoista innostuisi ( pyörtyisi jos edes ehdottaisin).
[/quote]
no jos näin on asia,niin sittenhän voisit vaan suoraan kertoa ihastuksellesi.......tai ei ei ehkä sittenkään.Tai voisit ehkä....ääh jos omatuntosi ei kolkuttelisi niin vastaus olisi selvä,mutta koska se kolkuttelee niin ei tässä oikein mitään voi sanoa.Jospa yrittäisit saada tukea ystävältäsi kertomalla hänelle asiasta.
[/quote]
Jos omatunto ei kolkuttelisi, niin mikä olisi vastaus? :)
ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:17"]Täällä kohtalotoveri! Olen järkyttävän ihastunut minua kuusi vuotta nuorempaan työkaveriin. Itsekin olen naimisissa ja on lapsia. Ja sama tilanne täälläkin, että en ikimaailmassa voisi kuvitella että hän kiinnostuisi minusta, hieman pullukasta mammasta. Siksi voin olla varma, että ihastukseksi jää eikä perheeni tule tämän takia rikkoutumaan. Mutta raastavaa tällainen on! Kunpa vain voisin unohtaa. Mutta kun aina töissä nähdään. .
[/quote]
Niinpä...
ap
Hän on niin mukava, nauraa mun jutuille :) Suloinen ja komea, isot kädet ja vähän sellainen paha poika. Voi että, lasken päiviä kun taas nään hänet. Meikkaankin nykyään paljon huolellisemmin ja aargh. Minä, vanha ämmä.
ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:42"]no otat siitä itsellesi rakastajan.Jotkut tykkää "vanhemmista" naisista,oletan että olet nainen.
[/quote]
Olen nainen :)
En tiedä voisinko olla omantuntoni kanssa. Ja tuskin huolisi. Niin, ja en edes kehtaisi raskausarpisen mahani kanssa. Ja roikkutissien.
ap