Olen ihan tolkuttoman ihastunut
nuoreen työkaveriini. Ei mulla muuta. Pakko oli jollekin kertoa, kiitos kun luit.
Kommentit (169)
Jos ei olisi rajoitteita, niin miten lähtisitte viemään asiaa eteenpäin? Vai lähtisittekö?
ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:38"]No ole, ketään ei kiinnosta
[/quote]
hiekkaa pill*ssa?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:38"]No ole, ketään ei kiinnosta
[/quote]
hiekkaa pill*ssa?
[/quote]
No ei!
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:22"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:47"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:42"]no otat siitä itsellesi rakastajan.Jotkut tykkää "vanhemmista" naisista,oletan että olet nainen. [/quote] Olen nainen :) En tiedä voisinko olla omantuntoni kanssa. Ja tuskin huolisi. Niin, ja en edes kehtaisi raskausarpisen mahani kanssa. Ja roikkutissien. ap [/quote] mjaa,mikäs tässä nyt sitten läääkkeeksi tähän "vaivaan"hmmmm...mitäs jo harrastaisit miehesi kanssa tänään kunnon seksiä,sitten kysäisisit mieheltäsi olisiko kiinnostunut kimppakivasta,ja sitten kertoisit että sinulla voisi olla hyvä ehdokas tähän. [/quote] ei ei ei... Seksiä kyllä saan mieheltäni, mutta hän ei mistään kimpoista innostuisi ( pyörtyisi jos edes ehdottaisin). [/quote] no jos näin on asia,niin sittenhän voisit vaan suoraan kertoa ihastuksellesi.......tai ei ei ehkä sittenkään.Tai voisit ehkä....ääh jos omatuntosi ei kolkuttelisi niin vastaus olisi selvä,mutta koska se kolkuttelee niin ei tässä oikein mitään voi sanoa.Jospa yrittäisit saada tukea ystävältäsi kertomalla hänelle asiasta. [/quote] Jos omatunto ei kolkuttelisi, niin mikä olisi vastaus? :) ap
[/quote]
kertoisin hänelle että olen ollut jo kauan ihastunut häneen,ja kysyisin voisinko suudella häntä.Jos hän suostuisi,uskottelisin että kyse olisi vain pienestä suukosta.Oikeasti kuitenkin antaisin hänelle sellaisen suudelman että hän ei muistaisi hetkeen omaa nimeäänkään...eikä milloinkaan unohtaisi suudelmaa.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:09"]Nuoret miehet ei maindaa roikkutisseistä, varsinkaan kokemattomat. Niille on pääasia päästä panemaan.
[/quote]
Entäs roikkumahasta :D ?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:22"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:47"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:42"]no otat siitä itsellesi rakastajan.Jotkut tykkää "vanhemmista" naisista,oletan että olet nainen. [/quote] Olen nainen :) En tiedä voisinko olla omantuntoni kanssa. Ja tuskin huolisi. Niin, ja en edes kehtaisi raskausarpisen mahani kanssa. Ja roikkutissien. ap [/quote] mjaa,mikäs tässä nyt sitten läääkkeeksi tähän "vaivaan"hmmmm...mitäs jo harrastaisit miehesi kanssa tänään kunnon seksiä,sitten kysäisisit mieheltäsi olisiko kiinnostunut kimppakivasta,ja sitten kertoisit että sinulla voisi olla hyvä ehdokas tähän. [/quote] ei ei ei... Seksiä kyllä saan mieheltäni, mutta hän ei mistään kimpoista innostuisi ( pyörtyisi jos edes ehdottaisin). [/quote] no jos näin on asia,niin sittenhän voisit vaan suoraan kertoa ihastuksellesi.......tai ei ei ehkä sittenkään.Tai voisit ehkä....ääh jos omatuntosi ei kolkuttelisi niin vastaus olisi selvä,mutta koska se kolkuttelee niin ei tässä oikein mitään voi sanoa.Jospa yrittäisit saada tukea ystävältäsi kertomalla hänelle asiasta. [/quote] Jos omatunto ei kolkuttelisi, niin mikä olisi vastaus? :) ap
[/quote]
kertoisin hänelle että olen ollut jo kauan ihastunut häneen,ja kysyisin voisinko suudella häntä.Jos hän suostuisi,uskottelisin että kyse olisi vain pienestä suukosta.Oikeasti kuitenkin antaisin hänelle sellaisen suudelman että hän ei muistaisi hetkeen omaa nimeäänkään...eikä milloinkaan unohtaisi suudelmaa.
[/quote]
Enpä uskaltaisi... Mitä jos sanoisi ei?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:23"]Minäkin olen ihastunut. Melkein jo rakastunut. Mieheen, jolle en kelpaa. Hän on jonkinlaisessa panokaverisuhteessa kanssani, mutta muuhun ei aio koskaan alkaa. Roikun suhteessa koska olen niin ihastunut enkä muuta voi. Lisäksi parempaakaan ei old tarjolla. Toivon että aika auttaa, mutta tuskinpa. Luen toiveikkaana pienimpiäkin merkkejä, että nyt tämä tästä lähtee etenemään, mutta ei.
[/quote]
Mä sain mun panokaverisuhteen miehen omakseni, kun rupeesin käyttäytymään, niin etten ollut aina saatavilla, kun mies halusi. Aloin leikkimään vaikeasti tavoiteltavaa ja jommasin itselleni uuden panokaverin, jonka kanssa olin kun miehelle ei sopinut. Mies kai vaistosi tämän ja alkoikin olemaan kumnan kiinnostunut minusta, kun tuli kilpailija kuvioihin.
Tätä kannattaa diksikin koittaa,vettä tiedän kuinka raadtavaa sulla on, kun mies ei huoli sua ja jos ei koskaan huoli, niin uuden panokaverin avulla voit päästä eroon siitä epätoivoisesta suhteestasi.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:47"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:30"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:22"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:47"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:42"]no otat siitä itsellesi rakastajan.Jotkut tykkää "vanhemmista" naisista,oletan että olet nainen. [/quote] Olen nainen :) En tiedä voisinko olla omantuntoni kanssa. Ja tuskin huolisi. Niin, ja en edes kehtaisi raskausarpisen mahani kanssa. Ja roikkutissien. ap [/quote] mjaa,mikäs tässä nyt sitten läääkkeeksi tähän "vaivaan"hmmmm...mitäs jo harrastaisit miehesi kanssa tänään kunnon seksiä,sitten kysäisisit mieheltäsi olisiko kiinnostunut kimppakivasta,ja sitten kertoisit että sinulla voisi olla hyvä ehdokas tähän. [/quote] ei ei ei... Seksiä kyllä saan mieheltäni, mutta hän ei mistään kimpoista innostuisi ( pyörtyisi jos edes ehdottaisin). [/quote] no jos näin on asia,niin sittenhän voisit vaan suoraan kertoa ihastuksellesi.......tai ei ei ehkä sittenkään.Tai voisit ehkä....ääh jos omatuntosi ei kolkuttelisi niin vastaus olisi selvä,mutta koska se kolkuttelee niin ei tässä oikein mitään voi sanoa.Jospa yrittäisit saada tukea ystävältäsi kertomalla hänelle asiasta. [/quote] Jos omatunto ei kolkuttelisi, niin mikä olisi vastaus? :) ap [/quote] kertoisin hänelle että olen ollut jo kauan ihastunut häneen,ja kysyisin voisinko suudella häntä.Jos hän suostuisi,uskottelisin että kyse olisi vain pienestä suukosta.Oikeasti kuitenkin antaisin hänelle sellaisen suudelman että hän ei muistaisi hetkeen omaa nimeäänkään...eikä milloinkaan unohtaisi suudelmaa. [/quote] Enpä uskaltaisi... Mitä jos sanoisi ei?
[/quote]
no jos sanoisi EI,minä sanoisin HEI.Ja hupsista huolesi olisivat pois haihtuneet,ei enää miettimistä,tai voivottelua,olisit jälleen vapaa ajatuksesi eivät enää harhailisi,ja kaipaus olisi poissa.
Mutta entäpä jos sanoisikin kyllä,silloin sinulta vietäisiin jalat alta.Leijailisit pilvissä aamusta iltaan,silmäsi loistaisivat koko ajan kuin aamuaurinko taivaan sinessä.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:47"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:30"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:22"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:47"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:42"]no otat siitä itsellesi rakastajan.Jotkut tykkää "vanhemmista" naisista,oletan että olet nainen. [/quote] Olen nainen :) En tiedä voisinko olla omantuntoni kanssa. Ja tuskin huolisi. Niin, ja en edes kehtaisi raskausarpisen mahani kanssa. Ja roikkutissien. ap [/quote] mjaa,mikäs tässä nyt sitten läääkkeeksi tähän "vaivaan"hmmmm...mitäs jo harrastaisit miehesi kanssa tänään kunnon seksiä,sitten kysäisisit mieheltäsi olisiko kiinnostunut kimppakivasta,ja sitten kertoisit että sinulla voisi olla hyvä ehdokas tähän. [/quote] ei ei ei... Seksiä kyllä saan mieheltäni, mutta hän ei mistään kimpoista innostuisi ( pyörtyisi jos edes ehdottaisin). [/quote] no jos näin on asia,niin sittenhän voisit vaan suoraan kertoa ihastuksellesi.......tai ei ei ehkä sittenkään.Tai voisit ehkä....ääh jos omatuntosi ei kolkuttelisi niin vastaus olisi selvä,mutta koska se kolkuttelee niin ei tässä oikein mitään voi sanoa.Jospa yrittäisit saada tukea ystävältäsi kertomalla hänelle asiasta. [/quote] Jos omatunto ei kolkuttelisi, niin mikä olisi vastaus? :) ap [/quote] kertoisin hänelle että olen ollut jo kauan ihastunut häneen,ja kysyisin voisinko suudella häntä.Jos hän suostuisi,uskottelisin että kyse olisi vain pienestä suukosta.Oikeasti kuitenkin antaisin hänelle sellaisen suudelman että hän ei muistaisi hetkeen omaa nimeäänkään...eikä milloinkaan unohtaisi suudelmaa. [/quote] Enpä uskaltaisi... Mitä jos sanoisi ei?
[/quote]
no jos sanoisi EI,minä sanoisin HEI.Ja hupsista huolesi olisivat pois haihtuneet,ei enää miettimistä,tai voivottelua,olisit jälleen vapaa ajatuksesi eivät enää harhailisi,ja kaipaus olisi poissa.
Mutta entäpä jos sanoisikin kyllä,silloin sinulta vietäisiin jalat alta.Leijailisit pilvissä aamusta iltaan,silmäsi loistaisivat koko ajan kuin aamuaurinko taivaan sinessä.
[/quote]
Varmasti näin, mutta voisi olla vähän vaivautunut työilmapiiri sen jälkeen... Perheenäiti alkaisi ehdottelemaan nuorelle miehelle hävyttömyyksiä. Raukka varmaan kauhistuisi :( Tai sitten kävisi kiinni, mistä sitä tietää. Toivottavasti tulee taas uniini ensi yönä ;P
ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:17"]Täällä kohtalotoveri! Olen järkyttävän ihastunut minua kuusi vuotta nuorempaan työkaveriin. Itsekin olen naimisissa ja on lapsia. Ja sama tilanne täälläkin, että en ikimaailmassa voisi kuvitella että hän kiinnostuisi minusta, hieman pullukasta mammasta. Siksi voin olla varma, että ihastukseksi jää eikä perheeni tule tämän takia rikkoutumaan. Mutta raastavaa tällainen on! Kunpa vain voisin unohtaa. Mutta kun aina töissä nähdään. .
[/quote]
Voih, kohtalotoveri <3 Tiedän niiin miltä susta tuntuu
ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:35"]Jos ei olisi rajoitteita, niin miten lähtisitte viemään asiaa eteenpäin? Vai lähtisittekö?
ap
[/quote]
Vastatkaa mulle vielä tähän, pliis
ap
Mulla ongelma vähän päin vastainen. Oon todella ihastunut itseäni 6 vuotta vanhempaan mieheen, ja vaikka ikäero ei ole edes kovin suuri (olen 18) niin silti asia ahdistaa koska mies on siskoni ystävä ja samanikäinen. Kyseistä miestä taitaa itseäänkin mietityttää tämä , ja siis tällä hetkellä "suhteemme" on vain perus viestittelytasolla, minä aloitin.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:35"]Jos ei olisi rajoitteita, niin miten lähtisitte viemään asiaa eteenpäin? Vai lähtisittekö? ap [/quote] Vastatkaa mulle vielä tähän, pliis ap
[/quote]
Kysyt vaan lähtisikö kahville tai lounaalle joku päivä. Ei se sen kummenpaa ole. :-)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:30"]
[/quote]
Ehdoton ei :) Ihan sama saisitko ihastuksesi vai et. Mutta periaate on se, että se on väärin miestäsi ja perhettäsi kohtaan. Loukkaavaa jo nyt. Sillä tuo haaveilusi vaikuttaa sinuun. Ja usko pois, tuo ihastumisesi tulee ajan kanssa esille tavalla tai toisella jos et nyt katkaise sitä..
[/quote]
No niinhän se on. Väärin... En kyllä tiedä miten tulee esille, kun oman pääni sisällä haaveilen? Ja miten lopetan, kun pöksyt kastuu kun näen hänet?
Eilen jäi työajan jälkeen juttelemaan, pyysi tupakalle, nauroi ja oli niiin suloinen. Huoh... :/
ap
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:46"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:23"] [quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:19"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:35"]Jos ei olisi rajoitteita, niin miten lähtisitte viemään asiaa eteenpäin? Vai lähtisittekö? ap [/quote] Vastatkaa mulle vielä tähän, pliis ap [/quote] no kerrotaan vielä kerran,ehkä tämä on sinulle sopiva vastaus: Siinä ne nojaavat toisiaan vasten,
omenapuu ja kirsikkapuu.
Hauraat oksat ovat kietoutuneet
viimeiseen epätoivoiseen syleilyyn.
Kummallakin on yksi kukkanen
ja ne kurottautuvat,
kuin viimeiseen hellään suudelmaan,
sanoakseen kuin hyvästit toisilleen.
Ja ne irroittautuvat toisistaan varoen,
jolloin kevyt lempeä tuulenpuuska
kaataa ne hellästi vierekkäin.
Kummankin pitkä elämä sammui samanaikaisesti.
ja ne kukkaset jäivät kiinni toisiinsa, -
jäähyväissuudelmaan. [/quote] hä? :D [/quote] lukuhäiriökö? [/quote] Ei, muuten vaan ei avautunut :)
[/quote]
sinä olet tuo omenapuu,ja hän on kirsikkapuu.Aukesko nyt
[/quote]
No sen verran ymmärsin itsekin, mutta ei silti auennut :)
ap
Ja puolustuksekseni kerron, että mieheni on vuosia sitten ihastunut toiseen, käyttäytyi kun täysi mulkk* pitkän aikaa. Kertoi itse. Nyt on jo tainnut unohtua...
Hei ap. En tiedä onko mulla jokin villi uusi seksuaalinen herääminen, mutta mulle on alkanut käydä noin. Taustana se että en ole tyytyväinen nyk. suhteeseeni mutta lapsen takia ero pelottaa. Olen kyllä timmi ja vientiä vois olla. En siis häpeä itseäni. Siitä ei ole kysymys. Ongelma on etten uskalla sekaantua työkavereihin. Enkä varattuihin. Flirtti piristää.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:22"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:47"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:42"]no otat siitä itsellesi rakastajan.Jotkut tykkää "vanhemmista" naisista,oletan että olet nainen. [/quote] Olen nainen :) En tiedä voisinko olla omantuntoni kanssa. Ja tuskin huolisi. Niin, ja en edes kehtaisi raskausarpisen mahani kanssa. Ja roikkutissien. ap [/quote] mjaa,mikäs tässä nyt sitten läääkkeeksi tähän "vaivaan"hmmmm...mitäs jo harrastaisit miehesi kanssa tänään kunnon seksiä,sitten kysäisisit mieheltäsi olisiko kiinnostunut kimppakivasta,ja sitten kertoisit että sinulla voisi olla hyvä ehdokas tähän. [/quote] ei ei ei... Seksiä kyllä saan mieheltäni, mutta hän ei mistään kimpoista innostuisi ( pyörtyisi jos edes ehdottaisin).
[/quote]
no jos näin on asia,niin sittenhän voisit vaan suoraan kertoa ihastuksellesi.......tai ei ei ehkä sittenkään.Tai voisit ehkä....ääh jos omatuntosi ei kolkuttelisi niin vastaus olisi selvä,mutta koska se kolkuttelee niin ei tässä oikein mitään voi sanoa.Jospa yrittäisit saada tukea ystävältäsi kertomalla hänelle asiasta.
[/quote]
Minulla ei ole ystäviä, vain te arvon mammat ;)
ap