Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihan tolkuttoman ihastunut

Vierailija
15.06.2015 |

nuoreen työkaveriini. Ei mulla muuta. Pakko oli jollekin kertoa, kiitos kun luit.

Kommentit (169)

Vierailija
1/169 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 16:01"]Minä tein jokin aika sitten ketjun jossa siis naimisissa olevana naisena kyselin miten miehet ylipäätään reagoi jos nainen näin lähestyisi. Sain niin paljon paskaa niskaan että koko ketju poistettiin alle puolen tunnin :D
[/quote]
Naisiltako tuli jaskaa?
[/quote] epäilen että suurimmaksi osaksi naisilta vaikka muutama kovaääninen "reijo52"kin ehti mukaan ;) liekö kuitenkaan Reijo ollut.. :D
[/quote]
Reijo olisi vaan innoissaan :D :D

Vierailija
2/169 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:22"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:47"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:42"]no otat siitä itsellesi rakastajan.Jotkut tykkää "vanhemmista" naisista,oletan että olet nainen. [/quote] Olen nainen :) En tiedä voisinko olla omantuntoni kanssa. Ja tuskin huolisi. Niin, ja en edes kehtaisi raskausarpisen mahani kanssa. Ja roikkutissien. ap [/quote] mjaa,mikäs tässä nyt sitten läääkkeeksi tähän "vaivaan"hmmmm...mitäs jo harrastaisit miehesi kanssa tänään kunnon seksiä,sitten kysäisisit mieheltäsi olisiko kiinnostunut kimppakivasta,ja sitten kertoisit että sinulla voisi olla hyvä ehdokas tähän. [/quote] ei ei ei... Seksiä kyllä saan mieheltäni, mutta hän ei mistään kimpoista innostuisi ( pyörtyisi jos edes ehdottaisin). [/quote] no jos näin on asia,niin sittenhän voisit vaan suoraan kertoa ihastuksellesi.......tai ei ei ehkä sittenkään.Tai voisit ehkä....ääh jos omatuntosi ei kolkuttelisi niin vastaus olisi selvä,mutta koska se kolkuttelee niin ei tässä oikein mitään voi sanoa.Jospa yrittäisit saada tukea ystävältäsi kertomalla hänelle asiasta. [/quote] Jos omatunto ei kolkuttelisi, niin mikä olisi vastaus? :) ap

[/quote]

Ehdoton ei :) Ihan sama saisitko ihastuksesi vai et. Mutta periaate on se, että se on väärin miestäsi ja perhettäsi kohtaan. Loukkaavaa jo nyt. Sillä tuo haaveilusi vaikuttaa sinuun. Ja usko pois, tuo ihastumisesi tulee ajan kanssa esille tavalla tai toisella jos et nyt katkaise sitä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/169 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO HUH HUH

Vierailija
4/169 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin... Töissä eräs ihana mies, mutta mua nuorempi. Ikää 30-40. Plaah.

Välillä olen ihan satavarma, että meidän välillä on flirttiä ja mieskin on kiinnostunut, ja sitten taas seuraaavana hetkenä ajattelen että mitä se muka tosiaan tämmöisessä vanhemmassa pullukassa näkee :(

Että en tiedä. Aika kamala tämä on.

Vierailija
5/169 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:39"]Ap, mulla niin sama tilanne! Oon pari vuotta sua vanhempi, samoin mun ihastus sun ihastustasi vanhempi, mutta voi sanoa, että samoilla mennään. Mulla on ollut ihan hemmetin vaikeaa sen pari vuotta, mitä tää on kestänyt, mutta nyt alkaa helpottaa. Mitään ei olla tehty, mutta mieli olisi tehnyt molempien (uskallan sanoa jopa ihastuksen puolesta). Ollaan kierrelty ja kaarreltu ja asiaa puheessa sivuttukin, mutta kun ei niin ei. 
[/quote]
Apua! Kaksi vuotta! Miten olet saanut oltua ettet ole tarttunut tilaisuuteen, kun kerta vastakaikuakin on ollut? Olisipa minullakin, joku merkki edes...
ap

Vierailija
6/169 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, olisitte nähnyt alapeukkujen määrän, kun minä sinkkunaisena olin päästänyt ukkomiehen sänkyyni. Kai se toisin päin on Ihan Eri Asia.

Vierailija
7/169 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:23"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:19"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:35"]Jos ei olisi rajoitteita, niin miten lähtisitte viemään asiaa eteenpäin? Vai lähtisittekö? ap [/quote] Vastatkaa mulle vielä tähän, pliis ap [/quote] no kerrotaan vielä kerran,ehkä tämä on sinulle sopiva vastaus: Siinä ne nojaavat toisiaan vasten,
omenapuu ja kirsikkapuu.
Hauraat oksat ovat kietoutuneet
viimeiseen epätoivoiseen syleilyyn.
Kummallakin on yksi kukkanen
ja ne kurottautuvat,
kuin viimeiseen hellään suudelmaan,
sanoakseen kuin hyvästit toisilleen.
Ja ne irroittautuvat toisistaan varoen,
jolloin kevyt lempeä tuulenpuuska
kaataa ne hellästi vierekkäin.
Kummankin pitkä elämä sammui samanaikaisesti.
ja ne kukkaset jäivät kiinni toisiinsa, -
jäähyväissuudelmaan. [/quote] hä? :D

[/quote]

lukuhäiriökö?
[/quote]
Ei, muuten vaan ei avautunut :)

Vierailija
8/169 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kosketat? Silleen "vahingossa". Näet vähän miten reagoi.

Vierailija
9/169 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:48"]Mitä jos kosketat? Silleen "vahingossa". Näet vähän miten reagoi.
[/quote]
Olen koskenutkin, töissä ollaan välillä ihan lähekkäin. Ei reaktiota suuntaan, eikä toiseen...
ap

Vierailija
10/169 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua parikymppisenä nuorena miehenä kiinnostaa naiset tuonne neljäänkymppiin asti. Tuskin tuosta kumpikaan mitään vakavaa hakisi, mutta jokin fwb-suhde voisi tulla. En kyllä varattuihin naisiin sekaantuisi. Naiset ovat yleensä aivan liian kriittisiä omalle ulkonäölleen, vähän roikkuvat rinnat tai löysä nahka mahassa ei haittaa. Vartalonsa häpeily ja peittely on paljon huonompi asia. Vaikka ajetut kilometrit näkyy mittarissa, voi silti olla paljon nautinnollisia ajohetkiä jäljellä ;)

Vierailija
11/169 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketa olkapäälle, mutta pidä kättä siinä muutama sekunti normaalia pidempään. Siinä yleensä ehtii huomata miten reagoi.

Ihastuneet miehetkin yleensä yrittää löytää syitä koskettaa naista, johon ovat ihastuneita. Lounaalle voisi myös mennä yhdessä. Ensin vaikka isommassa porukassa ja sitten myöhemmin pyytää kahdestaan.

Vierailija
12/169 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 17:58"]Hah, olisitte nähnyt alapeukkujen määrän, kun minä sinkkunaisena olin päästänyt ukkomiehen sänkyyni. Kai se toisin päin on Ihan Eri Asia.
[/quote]
Voin vain kuvitella :D
ap

Vierailija
13/169 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, kommentoikaa joku vielä jotain :(

Vierailija
14/169 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:06"]Kyllä minua parikymppisenä nuorena miehenä kiinnostaa naiset tuonne neljäänkymppiin asti. Tuskin tuosta kumpikaan mitään vakavaa hakisi, mutta jokin fwb-suhde voisi tulla. En kyllä varattuihin naisiin sekaantuisi. Naiset ovat yleensä aivan liian kriittisiä omalle ulkonäölleen, vähän roikkuvat rinnat tai löysä nahka mahassa ei haittaa. Vartalonsa häpeily ja peittely on paljon huonompi asia. Vaikka ajetut kilometrit näkyy mittarissa, voi silti olla paljon nautinnollisia ajohetkiä jäljellä ;)
[/quote]
<3 <3

Vierailija
15/169 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aivan ihana kesäöinen kohtaaminen viime viikonloppuna. Sovittiin molemmat, että jätetään yhdenyönjutuksi, koska asutaan niin kaukana toisistamme, eikä muutenkaan tilanteet natsannu. Nyt harmittaa ihan vietävästi. 

Vierailija
16/169 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:21"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:06"]Kyllä minua parikymppisenä nuorena miehenä kiinnostaa naiset tuonne neljäänkymppiin asti. Tuskin tuosta kumpikaan mitään vakavaa hakisi, mutta jokin fwb-suhde voisi tulla. En kyllä varattuihin naisiin sekaantuisi. Naiset ovat yleensä aivan liian kriittisiä omalle ulkonäölleen, vähän roikkuvat rinnat tai löysä nahka mahassa ei haittaa. Vartalonsa häpeily ja peittely on paljon huonompi asia. Vaikka ajetut kilometrit näkyy mittarissa, voi silti olla paljon nautinnollisia ajohetkiä jäljellä ;)
[/quote]
<3 <3
[/quote]
Tiedän että ettei suurin osa usko tuota, mutta ainakin yritin :D

Vierailija
17/169 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan tapausta, että vanhemmalla naisella ja nuorella miehellä olisi ollut suhde?

Vierailija
18/169 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop

Vierailija
19/169 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nytkö täällä oikeen yllytetään naimisissa olevaa virittelemään jotain kun yleensä on vaan huora sitä ja huora tätä. Vissiin ne mammat ei oo hoksanneet tätä ketjua.

Vierailija
20/169 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:50"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:48"]Mitä jos kosketat? Silleen "vahingossa". Näet vähän miten reagoi. [/quote] Olen koskenutkin, töissä ollaan välillä ihan lähekkäin. Ei reaktiota suuntaan, eikä toiseen... ap

[/quote]

Koske lisää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän