Olen ihan tolkuttoman ihastunut
nuoreen työkaveriini. Ei mulla muuta. Pakko oli jollekin kertoa, kiitos kun luit.
Kommentit (169)
Minä en ole timmi, kaikkea muuta, mutta ihana tunne silti. Kutkutusta vatsanpohjassa piiitkästä aikaa...
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:20"]Mä taas olen ihastunut itseäni 20 vuotta vanhempaan työkaveriin. Itse olen sinkku mutta mies on naimisissa. Taidan tyytyä vaan nauttimaan tästä mukavasta kutinasta vatsanpohjassa, koska omatunto ei anna sekaantua varattuihin.
[/quote]
Oletko huomannut merkkejä, että ihastus olisi molemminpuoleinen?
Kai se on tämä alkukesä kun pistää hormonit sekaisin. Älkää mammat tehkö mitään hätiköityä!
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:40"]Vähän samanlaista tunnelmaa täällä. Mitään en aio tehdä, mutta märkiä päiväunia näen. Jos olisin vapaa olisin lähtenyt heti samaan matkaan kun hän pyysi, nyt sanoin ei. Mutta mieli teki......
Sekin oli mukavaa tietää että joku voisi olla vielä kiinnostunut näinkin vanhasta naisesta. On ihana tunne.
[/quote]
Kiinnostunut? Pillua se vaan halusi. Ja ap voisi antaa sen nuoren miehen olla, jos on hyvännäköinen niin sillä on varmasti vientiä ja ehkä tyttöystäväkin. Ihan oman ikäisissään naisissa.
[/quote]
Ei ole tyttöystävää. Mutta annan olla, ei siinä mitään, mutta ihastunut olen.
ap
Mulla on tällä hetkellä saman tapainen ongelma. Olen 22v. nainen ja olen ihastunut luultavasti sinkkuun 32-vuotiaaseen miestyökaveriin. Olen kumminkin varattu, mutta en enää välitä poikaystävästäni entiseen malliin. Ihastukseni on luultavasti molempipuoleista, pakit eivät olisi siis ehkä tulossa... Kutkuttaa tilanne. Olen pohtinut tätä jo pari kuukautta, pian en ole enää samassa yksikössä töissä ja ei tarvitsisi nähdä häntä enää kauan... mitähän sitä tekisi? :) ihastuminen on ihanaa ja niin riipaisevaa... se mies on i-h-a-n-a
ap:lla mahtaa olla pikkarit aikas kosteena työpäivinä:) ?
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:31"]Tietääkö kukaan tapausta, että vanhemmalla naisella ja nuorella miehellä olisi ollut suhde?
[/quote]
Kyllä niitä on, jopa työpaikoilla. Niistä ei vain huudella ääneen.
Voi kertokaa rakkaat mistä merkeistä päättelette että ihastus on molemminpuolista?
Mä täällä riudun tuskissani, kun kuvittelin että mieskin on ihastunut, ja tänään oli sitten niin kylmää :( Muutama katse, mutta ... se flirttasi tänään mun kaverin kanssa :( Tai no, ei flirtannut, mutta jutteli hänelle pitempäänkin ja mä olin suunnilleen ilmaa siinä vieressä :( Joten ei kai sittenkään ollut meidän välillä mitään.
Ja joo, oon kuullut jotain typeriä pelimiesneuvoja siitä, että pitää iskeä se kiinnostavan naisen kaveri, mutta en nyt millään usko että kyseinen mies alentuisi niin alas.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:27"]ap:lla mahtaa olla pikkarit aikas kosteena työpäivinä:) ?
[/quote]
;D
ap
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:38"]Voi kertokaa rakkaat mistä merkeistä päättelette että ihastus on molemminpuolista?
Mä täällä riudun tuskissani, kun kuvittelin että mieskin on ihastunut, ja tänään oli sitten niin kylmää :( Muutama katse, mutta ... se flirttasi tänään mun kaverin kanssa :( Tai no, ei flirtannut, mutta jutteli hänelle pitempäänkin ja mä olin suunnilleen ilmaa siinä vieressä :( Joten ei kai sittenkään ollut meidän välillä mitään.
Ja joo, oon kuullut jotain typeriä pelimiesneuvoja siitä, että pitää iskeä se kiinnostavan naisen kaveri, mutta en nyt millään usko että kyseinen mies alentuisi niin alas.
[/quote]
Minä epäilen kiinnostuksen olevan molemminpuoleista, koska yhdessä vaiheessa mies hakeutui lähelleni työskentelemään ja muutenkin hänen katseensa oli lempeä ja hän hakee minua usein näköpiiriinsä. Nyt kuitenkin epäilen, että mies sai selville minun olevan varattu ja vetäytyi tarkotuksella hiukan. Hän ei tietenkään tiedä mitä ajattelen oikeasti...
terv. viesti 97
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:26"]
Höpö höpö, mutta nuori on 22, itse olen jo 34 ap
[/quote]Eläpä Ap valehtele 21-v tuo kohteesi on. AP busted ja tunnistettu
[/quote]
Haha, ei muuten ole :) kohta 23 ja minä kohta jo 35...
ap
Ajattelin tulla kertomaan, että tilanne on vähän helpottanut. Välillä vähän tulee vielä sama tunne, muuten pystyn jo ajattelemaan muutakin ja näen hänessä myös huonoja puolia... Mikä lie alkukesän kiima? ;)
ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:43"]
Eilen jäi työajan jälkeen juttelemaan, pyysi tupakalle, nauroi ja oli niiin suloinen. Huoh... :/ ap
[/quote]Sinne meni AP;n lapsien onnellinen lapsuus, kun AP:n alkoi tehdä nuorta munaa mieli
[/quote]
Ei mennyt :/
ap
Perheelliset ämmät täällä leuhkii sillä, kuinka kiima vetää niitä uneksimaan nuorista miehistä. Voitteko alemmas enää mennä, lehmät!
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:27"]Perheelliset ämmät täällä leuhkii sillä, kuinka kiima vetää niitä uneksimaan nuorista miehistä. Voitteko alemmas enää mennä, lehmät!
[/quote]
Ja onneksi miehet ei koskaan unelmoi nuoremmista naisista... :D Pitäisikö sanoa sitten teille... Sonnit! ;D
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:26"]Omalla kohdallani tehosi juurikin tuo tylyys. Huomasin, että mies ei piittaa minusta pätkääkään (vaikka tavallaanhan sen jo tiesin). Nyt olen päässyt irti hänestä lomien ansiosta. Ei olla nähty, olen saanut muuta ajateltavaa ja viettänyt niin hienoa aikaa perheeni kanssa, että tätä en vaihtaisi mihinkään, en edes yhteen yöhön hänen kanssaan. T. Kohtalotoveri ekalta sivulta
[/quote]
Minulla taas meni loma ihan huonosti :(
Mä taas olen ihastunut itseäni 20 vuotta vanhempaan työkaveriin. Itse olen sinkku mutta mies on naimisissa. Taidan tyytyä vaan nauttimaan tästä mukavasta kutinasta vatsanpohjassa, koska omatunto ei anna sekaantua varattuihin.