Anoppi sanoi tuovansa pakasteita meidän pakastimeemme!
On tyttänyt oman pakastimensa ja nyt olisi kaikessa rajattomuudessaan valtaamassa meidän pakastimemme. Siitä kyllä kieltäydyin!
Sanoi vielä, että meillä on varmasti pakastimessa kaikkea turhaa, ja että minun pitäisi poistaa sieltä ruokia, jotta hän saa omia pakasteitaan sinne.
Miltä tämä teistä kuulostaa?
Kommentit (25)
yllätys että ongelma on taas anopin tekemisissä.
Heh. Siellä on mummo ihmeissään puolukoidensa kanssa. Ostakaa (käske miestäsi ostamaan) mummolle toinen pakastin, ei maksa montaa sataa
Vierailija kirjoitti:
Kerro kaikin mokomin, mitä.minä.olen tässä tehnyt väärin! Ap
Vierailija kirjoitti:
Heh. Siellä on mummo ihmeissään puolukoidensa kanssa. Ostakaa (käske miestäsi ostamaan) mummolle toinen pakastin, ei maksa montaa sataa
Hänellä on vielä viimevuotisiakin marjoja. Ap
Meillä tuli anopille omakotitalosta poismuuttaessa ongelma arkkupakastimen sisällön kanssa.
Meille tarjottiin marjoja vuodelta 1994. Kallisarvoiset mustikat.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole niitä satasia tuhlattavaksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro kaikin mokomin, mitä.minä.olen tässä tehnyt väärin! Ap
Lyönyt pisteitä keskelle lausetta ihan väärään paikkaan.
Sano että tämänvuotisia voi lahjaksi vähän tuoda mutta muuta ei mahdu .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä satasilla voisi ostaa kaupasta marjoja sitä mukaan kun syö, eikä kerätä marjamausoleumia. Ap
Torissa on välillä annetaan palstalla pakastimia jos anoppi tarvitsee lisätilaa.
No jos olet jo kieltäytynyt niin anna asian olla.
Vierailija kirjoitti:
Emme itse asiassa halua edes sitä vähää. Hänen suhteensa marjoihin on oudon pakonomainen. Ap
Vierailija kirjoitti:
No jos olet jo kieltäytynyt niin anna asian olla.
Olen kieltäytynyt. Asia jäi vain vaivaamaan minua, koska minusta ei ole asiallista kuvitella omistavansa toisten pakastintilaa. Siksi aloitus. Ap
Kumma hätä vanhuksilla, jos metsiin jäis vähän marjoja eläimille tai puskiin linnuille? En ymmärrä mikä helvetin paniikki on kerätä monen vuoden marjat ja sitten päivitellä kun eivät mahdu minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä tuli anopille omakotitalosta poismuuttaessa ongelma arkkupakastimen sisällön kanssa.
Meille tarjottiin marjoja vuodelta 1994. Kallisarvoiset mustikat.
Vuosikertamarjoja!
Samaa pelkään minäkin, kun anopin kämppää aletaan tyhjäämään. Pikkupakastin keittiössä, kellarissa kaksi valtavaa arkkupakastinta. Plus ne kaksi arkkupakastinta mökillä. Yksin asuva ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä satasilla voisi ostaa kaupasta marjoja sitä mukaan kun syö, eikä kerätä marjamausoleumia. Ap
Marjamausoleumi! Kiitos tästä, osuvasti sanottu :D
Vierailija kirjoitti:
Kumma hätä vanhuksilla, jos metsiin jäis vähän marjoja eläimille tai puskiin linnuille? En ymmärrä mikä helvetin paniikki on kerätä monen vuoden marjat ja sitten päivitellä kun eivät mahdu minnekään.
Sitten keitellään paapalle 5 litran kattilallinen kiisseliä päivittäin ja vaarilla tulee jo korvista mehut ja hillot, vispipuurot ja sopat. Joku sairaushan tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme itse asiassa halua edes sitä vähää. Hänen suhteensa marjoihin on oudon pakonomainen. Ap
Alkava muistisairaus? Jos pakonomaisesti hamstraa yli oman tarpeen?
Täyttänyt. Ap