Olen ihan tolkuttoman ihastunut
nuoreen työkaveriini. Ei mulla muuta. Pakko oli jollekin kertoa, kiitos kun luit.
Kommentit (169)
Asian kertominen täällä vahvistaa kaipuun tuntemuksiasi ap. Pane kunnolla päivittäin miehesi kanssa.
Ovulaation aika tekee minulla hulluja himotuksia :D :D
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:55"]Ovulaation aika tekee minulla hulluja himotuksia :D :D
[/quote]
Niin taitaa tehdä mullakin...
ap
Up
Ajattelin vain kertoa, että tilanne on nyt helpottanut. En himoitse enää tätä miestä. Pystyn ajattelemaan normaalisti hänen läsnäollessaan. En ajattele häntä enää vapaa-ajallani. Olen tosi iloinen tästä. Mitä lie alkukesän hulluutta. Pidän hänestä kyllä, on oikein mukava nuori mies, mutta sillä lailla ihan normaalilla tavalla :)
ap
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:35"]Up
Ajattelin vain kertoa, että tilanne on nyt helpottanut. En himoitse enää tätä miestä. Pystyn ajattelemaan normaalisti hänen läsnäollessaan. En ajattele häntä enää vapaa-ajallani. Olen tosi iloinen tästä. Mitä lie alkukesän hulluutta. Pidän hänestä kyllä, on oikein mukava nuori mies, mutta sillä lailla ihan normaalilla tavalla :)
ap
[/quote]
No hyvä että olet tullut järkiisi!!
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:35"]Up
ap
[/quote]
No hyvä että olet tullut järkiisi!!
[/quote]
Niin on :)
ap
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:36"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:35"]Up Ajattelin vain kertoa, että tilanne on nyt helpottanut. En himoitse enää tätä miestä. Pystyn ajattelemaan normaalisti hänen läsnäollessaan. En ajattele häntä enää vapaa-ajallani. Olen tosi iloinen tästä. Mitä lie alkukesän hulluutta. Pidän hänestä kyllä, on oikein mukava nuori mies, mutta sillä lailla ihan normaalilla tavalla :) ap [/quote] No hyvä että olet tullut järkiisi!! [/quote] Niin on :) ap
[/quote]Taisitte panna.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:36"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:35"]Up Ajattelin vain kertoa, että tilanne on nyt helpottanut. En himoitse enää tätä miestä. Pystyn ajattelemaan normaalisti hänen läsnäollessaan. En ajattele häntä enää vapaa-ajallani. Olen tosi iloinen tästä. Mitä lie alkukesän hulluutta. Pidän hänestä kyllä, on oikein mukava nuori mies, mutta sillä lailla ihan normaalilla tavalla :) ap [/quote] No hyvä että olet tullut järkiisi!! [/quote] Niin on :) ap
[/quote]Taisitte panna.
[/quote]
No ei sen enempää kuin ennenkään, eli harvoin... :( Muuten vaan helpottanut.
Kuinkas nuori ihastuksen kohde on?
höh avasin tän kun luulin että muhun on joku lätkässä,mutta ei vissiin sittekkään ookkaan.
Höpö höpö, mutta nuori on 22, itse olen jo 34
ap
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:26"]Höpö höpö, mutta nuori on 22, itse olen jo 34
ap
[/quote]Growing up
Ja olen naimisissa ja lapsia. En tiedä mikä mulle on tullut.
ap
no otat siitä itsellesi rakastajan.Jotkut tykkää "vanhemmista" naisista,oletan että olet nainen.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:24"]Teini-iässä aloitetut suhteet tuppaa päättymään parinkymmenen vuoden jälkeen... Itse olen myös ihastunut työkaveriini, sujuu päivät kyllä vauhdikkaasti. Aika näyttää onko tämä vain hetkellistä vai onko tässä jotain elämää suurempaa...
[/quote]
Tässä ei kyllä ole mitään elämää suurempaa, ihastukseni ei ole mitään aviomiesainesta. Pidän kyllä miehestäni todella paljon. Hän on todella hyvä ja kiltti mies. Ja todella hyvä isä lapsillemme. En koskaan rikkoisi lasten kotia himojeni takia, siksi haluaisin tästä tunteesta eroon. Voiko olla hormonit? Auttaisikohan raskaus tai pillerit? Todella kova vauvakuumekin on... Voiko se aiheuttaa tällaista hulluutta?
ap