Olen ihan tolkuttoman ihastunut
nuoreen työkaveriini. Ei mulla muuta. Pakko oli jollekin kertoa, kiitos kun luit.
Kommentit (169)
Anna jo olla lätinäsi. EI ketään kiinnosta. OIKEESTI
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:39"]Miten tästä tunteesta pääsee eroon?
ap
[/quote]
Parhaiten auttaa, jos saa toiselta tylyyttä osakseen. Sit vaan muistelee sitä tylyä hetkeä, jos tunteet meinaa vallata mielen. Mutta ei sekään mitenkään tehokkaasti auta. Mulla on ihastumisen hulluus ollut päällä jo toista vuotta, ja olen jo pitkään kaivannut itseltäni välinpitämätöntä suhtautumista. Mutta ei se vaan onnistu. Sillä tylyyden muistelulla yritän, ja välttelemällä näkemistä ja välttelemällä katsekontaktia. Mutta huonosti toimii.
[/quote]
Hyvä konsti kyllä, mutta mitäs jos ei tule mitään tylyä? Huonoja ominaisuuksia olen yrittänyt korostaa mielessäni :)
[/quote]
Nuoret miehet on älyttömän kohteliaita. En minäkään mitään tylyyttä saanut. Mutta kun en kestänyt tunteita enää, niin käytännössä pakotin toisen sanomaan suorat sanat. Niin kauan suoria kysymyksiä, että jotain irtosi.
Sama ongelma, mutta oon nainen ja ihastunut rutosti vanhempaan työkaveriin. :( Kirottua, miten tästä pääsee eroon?! Tuota tylyyttä on varmaan turha odottaa kun on niin ystävällinen ihminen kyseessä. Vaikka varmasti on huomannut ihasteluni.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:34"] Kirottua, miten tästä pääsee eroon?! .
[/quote]
Jos jollain ratkaisu niin kertokoon, heti!
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:34"]Sama ongelma, mutta oon nainen ja ihastunut rutosti vanhempaan työkaveriin. :( Kirottua, miten tästä pääsee eroon?! Tuota tylyyttä on varmaan turha odottaa kun on niin ystävällinen ihminen kyseessä. Vaikka varmasti on huomannut ihasteluni.
[/quote]
Mikä teillä elämäntilanne? Parisihdetilanne lähinnä?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:34"]Sama ongelma, mutta oon nainen ja ihastunut rutosti vanhempaan työkaveriin. :( Kirottua, miten tästä pääsee eroon?! Tuota tylyyttä on varmaan turha odottaa kun on niin ystävällinen ihminen kyseessä. Vaikka varmasti on huomannut ihasteluni.
[/quote]
Minäkin olin tässä muutama vuosi sitten ihastunut itseäni yli kymmenen vuotta vanhempaan mieheen. Nyt en enää näe häntä kun työskentelee eri paikassa.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:49"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:34"]Sama ongelma, mutta oon nainen ja ihastunut rutosti vanhempaan työkaveriin. :( Kirottua, miten tästä pääsee eroon?! Tuota tylyyttä on varmaan turha odottaa kun on niin ystävällinen ihminen kyseessä. Vaikka varmasti on huomannut ihasteluni. [/quote] Mikä teillä elämäntilanne? Parisihdetilanne lähinnä?
[/quote]
Minä olen sinkku, työkaveri ilmeisesti varattu. Ehkä aika parantaisi haavat, mutta kun nähdään kuitenkin.
Omalla kohdallani tehosi juurikin tuo tylyys. Huomasin, että mies ei piittaa minusta pätkääkään (vaikka tavallaanhan sen jo tiesin). Nyt olen päässyt irti hänestä lomien ansiosta. Ei olla nähty, olen saanut muuta ajateltavaa ja viettänyt niin hienoa aikaa perheeni kanssa, että tätä en vaihtaisi mihinkään, en edes yhteen yöhön hänen kanssaan. T. Kohtalotoveri ekalta sivulta
Ja vielä kirjoitan... :(
En haluaisi edes pettää, en haluaisi olla uskoton, enkä toiseksi edes kehtaisi kun olen niin kamala.
Olen kyllä jotenkin elämääni kyllästynyt, mutta ei se johdu miehestä, eikä työstä. En tiedä mistä.
Jotain päässä vialla. On kyllä pahin aika selvästi tämä aika ennen puolta kuuta, voiko tämä johtua hormoneista? Mikä tällaiseen hulluun himotukseen auttaa? :( Tuntuu ihan pahalta. En ole koskaan pettänyt miestäni, enkä edes tuntenut mitään tämänkaltaista ketään vierasta kohtaan. Olemme olleet yhdessä teini-ikäisistä asti, kohta 20 vuotta.
ap
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:04"]
Ja vielä kirjoitan... :( En haluaisi edes pettää, en haluaisi olla uskoton, enkä toiseksi edes kehtaisi kun olen niin kamala. Olen kyllä jotenkin elämääni kyllästynyt, mutta ei se johdu miehestä, eikä työstä. En tiedä mistä. Jotain päässä vialla. On kyllä pahin aika selvästi tämä aika ennen puolta kuuta, voiko tämä johtua hormoneista? Mikä tällaiseen hulluun himotukseen auttaa? :( Tuntuu ihan pahalta. En ole koskaan pettänyt miestäni, enkä edes tuntenut mitään tämänkaltaista ketään vierasta kohtaan. Olemme olleet yhdessä teini-ikäisistä asti, kohta 20 vuotta. ap
[/quote]
Ehkä kannattaa miettiä, mitä sellaista se nuori mies tarjoaa, mitä et elämältä nyt muutoin saa? Olet kyllästynyt, voisitko aloittaa uuden harrastuksen tms.? Ja koita purkaa se fyysinen himo omaan mieheesi. :)
En kyllä ole yhtään sen parempi itsekään, tässä lomaillessa toivon että lakkaan jossain vaiheessa kaipaamasta.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:04"]
Ja vielä kirjoitan... :( En haluaisi edes pettää, en haluaisi olla uskoton, enkä toiseksi edes kehtaisi kun olen niin kamala. Olen kyllä jotenkin elämääni kyllästynyt, mutta ei se johdu miehestä, eikä työstä. En tiedä mistä. Jotain päässä vialla. On kyllä pahin aika selvästi tämä aika ennen puolta kuuta, voiko tämä johtua hormoneista? Mikä tällaiseen hulluun himotukseen auttaa? :( Tuntuu ihan pahalta. En ole koskaan pettänyt miestäni, enkä edes tuntenut mitään tämänkaltaista ketään vierasta kohtaan. Olemme olleet yhdessä teini-ikäisistä asti, kohta 20 vuotta. ap
[/quote]
Ehkä kannattaa miettiä, mitä sellaista se nuori mies tarjoaa, mitä et elämältä nyt muutoin saa? Olet kyllästynyt, voisitko aloittaa uuden harrastuksen tms.? Ja koita purkaa se fyysinen himo omaan mieheesi. :)
En kyllä ole yhtään sen parempi itsekään, tässä lomaillessa toivon että lakkaan jossain vaiheessa kaipaamasta.
[/quote]
Kiitos vinkistä :) Olen kyllä ollut oman miehen kimpussa tavallista enemmän.
ap
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:04"]
[/quote]
Kehittele nyt miehesi kanssa uusia seksileikkejä, rooliasuja ja välineitä. Ronski, leikkisä seksielämä kotona auttaa kummasti hulluun himotukseen.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:16"]Sairasta!
[/quote]
Tiedän...
ap
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:04"]
[/quote]
Kehittele nyt miehesi kanssa uusia seksileikkejä, rooliasuja ja välineitä. Ronski, leikkisä seksielämä kotona auttaa kummasti hulluun himotukseen.
[/quote]
Mies ei ole pätkääkään innostunut sellaisesta. Haluaisin suuseksiä, mutta ei niin ei...
ap
Teini-iässä aloitetut suhteet tuppaa päättymään parinkymmenen vuoden jälkeen... Itse olen myös ihastunut työkaveriini, sujuu päivät kyllä vauhdikkaasti. Aika näyttää onko tämä vain hetkellistä vai onko tässä jotain elämää suurempaa...
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:49"]Suksi helvettiin lätisemästä!
[/quote]
Taisit pukea juuri sanoiksi kaikkien monien ajatukset tästä (jo 6 sivuiseksi muodostuneesta) ketjusta. Ei ole ketään kelle lätistä, niin pidän täällä av:lla monologia ja toivon että joku välillä jotain kommentoisi :)
ap
<3