Olen ihan tolkuttoman ihastunut
nuoreen työkaveriini. Ei mulla muuta. Pakko oli jollekin kertoa, kiitos kun luit.
Kommentit (169)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:39"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:50"] [quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:48"]Mitä jos kosketat? Silleen "vahingossa". Näet vähän miten reagoi. [/quote] Olen koskenutkin, töissä ollaan välillä ihan lähekkäin. Ei reaktiota suuntaan, eikä toiseen... ap [/quote] Koske lisää [/quote] Ai miten? :/
[/quote]
Miehet ei yleensä edes huomaa jotain pikku hipaisuja. Kosketa ronskimmin! Vie käsi miehen reidelle, alaselälle tai vaikka pyllylle jos uskallat. ;)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:39"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:50"] [quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:48"]Mitä jos kosketat? Silleen "vahingossa". Näet vähän miten reagoi. [/quote] Olen koskenutkin, töissä ollaan välillä ihan lähekkäin. Ei reaktiota suuntaan, eikä toiseen... ap [/quote] Koske lisää [/quote] Ai miten? :/
[/quote]
Miehet ei yleensä edes huomaa jotain pikku hipaisuja. Kosketa ronskimmin! Vie käsi miehen reidelle, alaselälle tai vaikka pyllylle jos uskallat. ;)
[/quote]
Apua, no en taida uskaltaa. Pyllylle ainakaan :D
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:57"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:39"] [quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:50"] [quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:48"]Mitä jos kosketat? Silleen "vahingossa". Näet vähän miten reagoi. [/quote] Olen koskenutkin, töissä ollaan välillä ihan lähekkäin. Ei reaktiota suuntaan, eikä toiseen... ap [/quote] Koske lisää [/quote] Ai miten? :/ [/quote] Miehet ei yleensä edes huomaa jotain pikku hipaisuja. Kosketa ronskimmin! Vie käsi miehen reidelle, alaselälle tai vaikka pyllylle jos uskallat. ;) [/quote] Apua, no en taida uskaltaa. Pyllylle ainakaan :D
[/quote]
Ei sitten pyllylle, mutta vähän kovempia otteita kuitenkin. ;)
Ap, mulla niin sama tilanne! Oon pari vuotta sua vanhempi, samoin mun ihastus sun ihastustasi vanhempi, mutta voi sanoa, että samoilla mennään. Mulla on ollut ihan hemmetin vaikeaa sen pari vuotta, mitä tää on kestänyt, mutta nyt alkaa helpottaa. Mitään ei olla tehty, mutta mieli olisi tehnyt molempien (uskallan sanoa jopa ihastuksen puolesta). Ollaan kierrelty ja kaarreltu ja asiaa puheessa sivuttukin, mutta kun ei niin ei.
Pettäminen tai edes siitä fantasiointi on täysin oksettavaa ja väärin. Hävetkää.
Minä tein jokin aika sitten ketjun jossa siis naimisissa olevana naisena kyselin miten miehet ylipäätään reagoi jos nainen näin lähestyisi. Sain niin paljon paskaa niskaan että koko ketju poistettiin alle puolen tunnin :D
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:56"]Pettäminen tai edes siitä fantasiointi on täysin oksettavaa ja väärin. Hävetkää.
[/quote]
No niinhän se on, mutta minkäs teet...
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:46"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:23"] [quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:19"] [quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:35"]Jos ei olisi rajoitteita, niin miten lähtisitte viemään asiaa eteenpäin? Vai lähtisittekö? ap [/quote] Vastatkaa mulle vielä tähän, pliis ap [/quote] no kerrotaan vielä kerran,ehkä tämä on sinulle sopiva vastaus: Siinä ne nojaavat toisiaan vasten,
omenapuu ja kirsikkapuu.
Hauraat oksat ovat kietoutuneet
viimeiseen epätoivoiseen syleilyyn.
Kummallakin on yksi kukkanen
ja ne kurottautuvat,
kuin viimeiseen hellään suudelmaan,
sanoakseen kuin hyvästit toisilleen.
Ja ne irroittautuvat toisistaan varoen,
jolloin kevyt lempeä tuulenpuuska
kaataa ne hellästi vierekkäin.
Kummankin pitkä elämä sammui samanaikaisesti.
ja ne kukkaset jäivät kiinni toisiinsa, -
jäähyväissuudelmaan. [/quote] hä? :D [/quote] lukuhäiriökö? [/quote] Ei, muuten vaan ei avautunut :)
[/quote]
sinä olet tuo omenapuu,ja hän on kirsikkapuu.Aukesko nyt
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:26"]
Höpö höpö, mutta nuori on 22, itse olen jo 34 ap
[/quote]Eläpä Ap valehtele 21-v tuo kohteesi on. AP busted ja tunnistettu
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:43"]
Eilen jäi työajan jälkeen juttelemaan, pyysi tupakalle, nauroi ja oli niiin suloinen. Huoh... :/ ap
[/quote]Sinne meni AP;n lapsien onnellinen lapsuus, kun AP:n alkoi tehdä nuorta munaa mieli
Minulla sama. Tosin ikäeroa lähemmäs 30v.... Mikä lie vaihe vanhalla akalla .
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:38"]
Voi kertokaa rakkaat mistä merkeistä päättelette että ihastus on molemminpuolista?
Mä täällä riudun tuskissani, kun kuvittelin että mieskin on ihastunut, ja tänään oli sitten niin kylmää :( Muutama katse, mutta ... se flirttasi tänään mun kaverin kanssa :( Tai no, ei flirtannut, mutta jutteli hänelle pitempäänkin ja mä olin suunnilleen ilmaa siinä vieressä :( Joten ei kai sittenkään ollut meidän välillä mitään.
Ja joo, oon kuullut jotain typeriä pelimiesneuvoja siitä, että pitää iskeä se kiinnostavan naisen kaveri, mutta en nyt millään usko että kyseinen mies alentuisi niin alas.
[/quote]
Kyllähän sen nyt vaan tietää, jos toinen on kiinnostunut. Me ollaan epäsuorasti siitä puhuttukin. Mun ihastus oikeastaan alkoi sellaisesta pitkästä katseesta, josta ei voi erehtyä ja joka jälkeen ei enää mikään ole samaa kuin ennen...
T. Se kaksi vuotta jo riutunut
Ääh, taas on tilanne pahempi. Oltiin samassa työpisteessä loppuviikosta, jo olen taas ihan myyty. Voi himpura, ihan hullua. On ihan päinvastainen normaalista miesihanteestani, käyttää aivan liikaa alkoholia ja vaatteetkin vähän mitä sattuu. Silti on ihan syötävän suloinen. Tulee ihan lähelle, ei kuitenkaan koske. On varmaan ihan normaalia käytöstä, mutta ylitulkitsen jokaista elettä. Nauraa mun jutuille. Kerran sanoi, ettei haluaisi vielä lähteä, kun hänen työtehtävänsä aika loppui aiemmin kuin omani.
En kuitenkaan missään tapauksessa edes haluaisi olla uskoton. Silti ajatukseni valtaa väkisin tämä renttu kolli. Kyllä voi nainen olla sekaisin :(
ap
Miten tästä tunteesta pääsee eroon?
ap
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:39"]Miten tästä tunteesta pääsee eroon?
ap
[/quote]
Parhaiten auttaa, jos saa toiselta tylyyttä osakseen. Sit vaan muistelee sitä tylyä hetkeä, jos tunteet meinaa vallata mielen. Mutta ei sekään mitenkään tehokkaasti auta. Mulla on ihastumisen hulluus ollut päällä jo toista vuotta, ja olen jo pitkään kaivannut itseltäni välinpitämätöntä suhtautumista. Mutta ei se vaan onnistu. Sillä tylyyden muistelulla yritän, ja välttelemällä näkemistä ja välttelemällä katsekontaktia. Mutta huonosti toimii.
[/quote]
Hyvä konsti kyllä, mutta mitäs jos ei tule mitään tylyä? Huonoja ominaisuuksia olen yrittänyt korostaa mielessäni :)
Apua, tuli yhtäkkiä mieleen, että ei sillä taida kasvaa kunnolla edes parta. Olen ihan kamala. Kun mikäkin puuma. Voi vitsit, sanokaa nyt jotain millä unohdan koko pojun. Tuon ihanan nuoren söpöläisen. Oikein... Äh, voi itku. Vapaapäivä ja minä mietin tätä.
ap
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:50"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:48"]Mitä jos kosketat? Silleen "vahingossa". Näet vähän miten reagoi. [/quote] Olen koskenutkin, töissä ollaan välillä ihan lähekkäin. Ei reaktiota suuntaan, eikä toiseen... ap
[/quote]
Koske lisää
[/quote]
Ai miten? :/