Ehtiikö kesäkuuhun mennessä laihtua 15kg? Vai onko turha edes yrittää.
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun pitää olla 15kg..
Ehtiikö juhannukseksi?
Ehtii. Sulla on tuo alkupaino niin korkea naiseksi, että alussa paino tippuu rytinällä.
Vierailija kirjoitti:
No, nyt se nähdään. Tule sitten kertomaan meille, miten kävi!
Epäilyttää. Edellisinä vuosina olen saanu pois 3kg.
Ja tullee takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ehtii, jos et sluibaile.
Aloita heti, äläkä ajattele, että ehtii sitä myöhemminkin. Äkkiä onkin jo toukokuu.
Tuolla lähtöpainolla kilo viikossa, todella hyvin ehtii kun et lipsu ja liikut myös. 1200-1500 kilokalorin ruokavalio päivässä on hyvä. Ihan terveellä laihduttamisella onnistuu, ei tarvitse olla nälkäkuurillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun pitää olla 15kg..
Ehtiikö juhannukseksi?Ehtii. Sulla on tuo alkupaino niin korkea naiseksi, että alussa paino tippuu rytinällä.
Ok, toivottavasti, yleensä jaksan 2 viikkoa.
Jätä vehnä ja sokeri pois ruokavaliosta.
Vehnä on se joka ratkaisee pelin.
Dr Nown porilaatkin laihtuu alussa tosi nopeasti kun jättävät hiilarit pois.
Lue kirja eroon vehnästä siinä kerrotaan mihin kaikkeen vehnä vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla lähtöpainolla kilo viikossa, todella hyvin ehtii kun et lipsu ja liikut myös. 1200-1500 kilokalorin ruokavalio päivässä on hyvä. Ihan terveellä laihduttamisella onnistuu, ei tarvitse olla nälkäkuurillakaan.
Tuon pituiselle 1500 kaloria on varmasti liikaa.
Itse laihdun 1200 kalorilla. 1500 kalorilla laihdun sata grammaa viikossa. 177 cm.
Ainakin paastolla ehtii, kannattaa muutenkin tutustua aiheeseen koska sillä on vaiettuja terveyshyötyjä
Pitäisi laihtua 882grammaa viikossa. Tiukkaa tekee, mutta onhan se mahdollista, jos pystyt olemaan syömättä.
Tuolla painolla saat lääkäriltä jo suolistohormonilääkityksen, niin sitä reittiä varmaan itse lähtisin. Itse en pysty olemaan syömättä, mutta paino on ”liian matala” että saisin lääkityksen 😒
Korjaan vielä, että juhannukseen mennessä riittää -750g viikossa :D
Eihän tuosta mitään tule, niin kuin hyvin tiedät. Syöt nyt vaan sitä vuolukanaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi laihtua 882grammaa viikossa. Tiukkaa tekee, mutta onhan se mahdollista, jos pystyt olemaan syömättä.
Tuolla painolla saat lääkäriltä jo suolistohormonilääkityksen, niin sitä reittiä varmaan itse lähtisin. Itse en pysty olemaan syömättä, mutta paino on ”liian matala” että saisin lääkityksen 😒
Ihanko oikesti lihavuutta pitäisi hoitaa lääkityksellä?
Mihin tää maailma on menossa...
Vierailija kirjoitti:
Korjaan vielä, että juhannukseen mennessä riittää -750g viikossa :D
No ei pahalta kuulosta. Tuohon saa varmaa syödäkin aika paljon. Ap
Onhan 10 kiloakin jo hyvä saavutus, joten tottakai kannattaa aloittaa.