Paras keino poistaa tatuointi? Q-switch? Pico? Magic-Pen? joku muu?
Mitä menetelmiä on ja mikä näistä on paras? Tuo Magic-Pen on itselle aivan uusi tapa poistaa tatuointi ilman laaseria. Mahtaako toimia miten hyvin?
Kommentit (26)
En oo ikinä ymmärtänyt ihmisiä ketkä ottaa leimoja. Hyissaakeli.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ymmärrä?
Tatuoinninpoisto on nykyään halpaa. Aikaa siihen silti menee kun käsittelyiden väli on se 6-8 viikkoa.
Mihin tuo Magic-Pen oikein perustuu jos ei ole laseri?
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinninpoisto on nykyään halpaa. Aikaa siihen silti menee kun käsittelyiden väli on se 6-8 viikkoa.
Joskus kun katsoin tatuoinninpoistohintoja niin ne oli tosi kalliita ainakin minun mielestäni. Mitä ne sit nykyään maksaa?
Veitsellä leikkaat sen kohdan irti.
Vierailija kirjoitti:
Itse otin 16-vuotiaana, kun tätini maksoi. Äidiltäni kukaan ei tainnut edes kysyä. Olisipa kysynyt. En olisi taatusti saanut lupaa ja nyt minunkaan ei tarvitsisi suunnitella sen poistoa. Onneksi on sentään pieni ja yksivärinen.
Itsetunto-ongelmaiset luuserit ottaa tatuointeja!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus kun katsoin tatuoinninpoistohintoja niin ne oli tosi kalliita ainakin minun mielestäni. Mitä ne sit nykyään maksaa?
Jos yksi hoitokerta maksaa sen 100-200€, niin ei tuo minusta kalliilta kuulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yksi hoitokerta maksaa sen 100-200€, niin ei tuo minusta kalliilta kuulosta.
Tonnilla saa jo normaalin tatuoinnin pois.
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielipidettähän tässä tosiaan kysyttiinkin.
Aion kokeilla kaikkia näitä, sillä selviää mikä toimii parhaiten. Onneksi poistaminen ei ole kallista vaikka aikaa siihen menee.
Rumat tatuoinnit pitäisi kieltää!
Vierailija kirjoitti:
Rumat tatuoinnit pitäisi kieltää!
Sakottaa pitäisi.
Höylä tai Mirkalta kattava setti hiontatarvikkeita.
Lähteekö se tatuointi heti käsittelyn jälkeen pois vai kestääkö siinä kuukausia?
Onko joku saanut tatuoinnin pois laserilla?
Amputaatio.