Ruvetaan tyylipoliiseiksi! Missä olet ja mitä päällä?
Kertokaa missä olette ja kuvailkaa vaatteenne (merkki, väri, hinta, mistä ostettu jne mitä tiedätte ja muistatte). Muut tyylipoliisit sit kommentoi onko tilanteeseen sopiva ja hyvä yhdistelmä ja antaa ala- tai yläpeukkuja! Voitte myös laittaa sukupuolen ja iän jos haluatte!
Kommentit (182)
Lasten kanssa päiväunilla. Ja lapset nukkuu,itse roikun netissä.
Päällä aubaden rintaliivit ja alushousut...
Kun lähdetään ulos, laitan värikkäät farkut ja neulepaidan ja tennarit
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:08"]Syödään myöhäistä aamupalaa mieheni kanssa kotona.
Päälläni on vain valkoinen pitkä tiukka toppi jossa pitsinen reuna alhaalla, oisko jotain Vila merkkiä.
Mietin tässä kyllä tekeväni yllätyksen ja istuutua haarat levällee pöydälle miehen eteen. Näitä "aamuja" kun lapset hoidossa :D
Nainen 22v
[/quote]
KELPAIS TUOLLAINEN NAINEN! Omani pitää visusti alusvaatteet päällä eikä irrottelisi.. Saitko?
[/quote]
Juu annoin peräaukkoani ja sieltä tuli vahingossa haiseva yllätys :(
[/quote]
Tuskin oli oikea kirjoittaja.
Cittarista ostettu froteinen valkoinen kylpytakki/mekko. Kananperse päässä.
Töissä. Mustat farkut, mustat tennarit, kirjava toppi ja vaaleansininen jakku. Farkut ja toppi BikBok alle 30e molemmat. Jakku suomalaisen pikkumerrkin noin 120e. Kengät dinskon noin 30e. Olen keskituloinen kolmekymppinen toimistotyöläinen.
Ikivanha kylpytakki. Kävin kuntorasteilla ja sen jälkeen suihkussa. Nyt olen niin poikki etten jaksa edes pukeutua.
Adidaksen colleget, farkkupaita ja pitkä villatakki. Sukat sekä villasukat ja toki alusvaatteet. Kotona lojun.
Valkoiset revityt relaxed -malliset farkut ellokselta, itse ommeltu vaalea pellavapaitis ja kirpparilta ostettu kapea monivärinen silkkihuivi. Paikkana sohva. Ikää 53v.
Makaan kotona, päällä pierunhajuiset yöshortsit ja nukkainen t-paita. N19
Kotna, alasti. Viemässä lapsa kylpyyn ja menossa itsekkin. Pastailen vielä minuutin kun amme täyttyy.
Istun sohvalla. Musta t-paita ja mustat kollarit, rintsikat ja pikkarit, nilkkasukat. Hiukset nutturalla. N20
Makaan kotona.
Reisitaskuhousut ja musta t-paita
Kotona. Päällä tummanharmaa collegepaita, vaaleanharmaat collegehousut, mustat sukat ja vaaleanpunaiset tohvelit.
Istun kotona tietokoneen ääressä omassa huoneessa, päällä Bik Bokista ostettu harmaa mekko, jonka selässä hieno reikä, maksoi 15 e ja olen 14 v tyttö.
Kotisohvalla mustat verkkarit joissa reikiä, musta t-paita ja ruskea huppari. Kohta tempaisen vihreät kumisaappaat jalkaan ja punaisen tuulitakin päälle ja lähden pihahommiin.
Olen kotona. Ainoa asuni, alusvaatteiden lisäksi, on kuminauhavyötäröinen salsahame, jonka olen nostanut kainalohin (helma ylettyy polviin). Käy hyvin hellemekosta kotioloissa.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:40"]
Yleisenä toteamuksena vaan, että noin 9/10:stä vastaajasta on kotona keskellä päivää! Miksi? Onks nää kaikki yövuorolaisia?
[/quote]No ehkä ne eivät selaa vauvapalstaa, jotka ovat töissä? Ja huom. nyt on kesä, moni on jo lomalla. Minä puolestani olen yrittäjä, teen töitä kotona omalla tietokoneella ja pidän tässä juuri pientä iltapäivätaukoa kera kahvin ja vauvapalstan.
Mustat farkkulegginssit H&M 20€, Michael Monroe paita keikalta 25€, Sonata Arctica huppari keikalta 40€, oliivin värinen maiharitakki H&M 18€, viininpunaiset converset KooKenkä 60€ alusvaatteet mustat seppälästä yhteensä jonkun 25€. Bussia oottelen matkalla Oulun keskustaan.
N24
Kaverilla, onlyn tummansiniset pillifarkut, ginan musta toppi, monkin harmaa bleiseri, mustat sukat. Mustat h&m rintaliivit ja valkoiset stringi malliset alushousut varmaankin h&m ltä.
Kotona makoilen miehen kanssa sohvalla, pelkkä pyyheturbaani päässä. En käyttäis varmaan ikinä vaatteita jos ei olis pakko, ahdistaa :D Aina ekana vaatteet pois kun tuun kotiin. Me tosin asutaan niin korvessa ettei ole pelkoa yllätysvieraista tai naapureista. N21
Kotona. Jalassa mustat sukat, mustat kiiltäväpintaiset, suorat jazz-housutyyppiset housut, musta hihaton, pitkä trikoopaita ja päällä pinkki, paksu neuletakki takapuolen alle. Tukka auki ja laittamatta. Naamassa BB-rasva. Ei koruja.