Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruvetaan tyylipoliiseiksi! Missä olet ja mitä päällä?

Vierailija
15.06.2015 |

Kertokaa missä olette ja kuvailkaa vaatteenne (merkki, väri, hinta, mistä ostettu jne mitä tiedätte ja muistatte). Muut tyylipoliisit sit kommentoi onko tilanteeseen sopiva ja hyvä yhdistelmä ja antaa ala- tai yläpeukkuja! Voitte myös laittaa sukupuolen ja iän jos haluatte!

Kommentit (182)

Vierailija
61/182 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelussa koulutusalan organisaatiossa. Ei pukukoodia ja muutenkin ihan rento kulttuuri, eli mulla on valkoinen paitapusero (Mango), siniset farkut (Gina Tricot) ja  Toms-henkiset kangaskengät (Dinskosta kylläkin).

Vierailija
62/182 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikbokista ostetut mustat farkut 65€,musta vilan toppi 15€,vaalea even&odd'in pitkä neulepaita 45€. Nainen 23-vuotta,töissä päiväkodilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/182 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei.. olen nuori nainen, kotisohvalla makaan ja yllä pelkät mustat nukkaantuneet kalsarit/legginssit. Yläosa paljaana. Kamalaa tiedän:)

Vierailija
64/182 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset nike airit, vaaleat pillifarkut joissa reikä polvessa, valkoinen löysä neule, musta nahkatakki. Vapaapäivä. Ikä 27.

Vierailija
65/182 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona keittiössä lähdössä alepaan. Eckö Unltdin harmaat salihousut joissa piiiiitkät vetskarit lahkeessa, Karl Kanin musta Royal K teepaita, musta huppari (ei merkkiä), timberlandin mustat sukat harmailla tereillä, Calvin Kleinin kalsarit ja kohta laitan jalkaan Puman mustat lenkkarit. M44

Vierailija
66/182 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona, ruudullinen paitis ja shortsit,  itte ommellut,  56v.

Vierailija
67/182 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon alhaalla röökillä, päällä maastokuosinen kevyt takki, harmaa teepaita, musta kynähame ja harmaat sliparitossut :D kuulostanen aika weeteeltä. N22

Vierailija
68/182 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat legginsit (Lidlistä), musta, pitkähelmainen t-paita (H&M), mustat nilkkasukat, mustat alkkarit ja pinkit rintsikat. Kotona olen lasten kanssa lomailemassa, mustaa lomaa vietetään. Nainen, 37 vuotta, Martinlaakso.

Vierailija
69/182 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun kotona sohvalla. Mulla on miehen fleecepusakka  (ostettu Tarton Kaubamajan urheiluosastolta), ruskeat polvimittaiset löysät trikoohousut (Helsingin Kämpin gallerian H&M), Ruskovillan villakalsarit (mustat) ja -kalsaripaita (punainen) (ostettu oletettavasti Seinäjoen Huvikummusta), ohut musta trikoopaita (H&M, en muista, mistä ostettu), Onlyn musta toppi (Ideapark tai Seinäjoen Vertsu), lilat villasukat (arpajaisvoitto), mustat ohuet villaiset nilkkasukat (saatu kaverilta), mustat puuvillaiset polvisukat (H&M Seinäjoki), mustat imetysrintsikat (Lindex Seinäjoki) sekä harmaat alkkarit (Seppälä jossain päin Suomea).

Tulin juuri lääkärireissulta, taitoin 100 km suuntaansa kovassa tuulessa ja sateessa moottoripyörällä, ja yritän tässä lämmitellä. N35

Vierailija
70/182 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:08"]Syödään myöhäistä aamupalaa mieheni kanssa kotona.
Päälläni on vain valkoinen pitkä tiukka toppi jossa pitsinen reuna alhaalla, oisko jotain Vila merkkiä.
Mietin tässä kyllä tekeväni yllätyksen ja istuutua haarat levällee pöydälle miehen eteen. Näitä "aamuja" kun lapset hoidossa :D
Nainen 22v
[/quote]

KELPAIS TUOLLAINEN NAINEN! Omani pitää visusti alusvaatteet päällä eikä irrottelisi.. Saitko?

Vierailija
71/182 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sängyssä imetän. Seppälän pääkallonilkkasukat mahdollisimman halvat, halpa-hallin mustat collarit 10€, mustat sloggit jostain marketista, jenkkiräppärin violetti bändipaita pinkeillä painatuksilla ja isohkolla v kaula-aukolla hän lähettänyt itse ilmaiseksi

Vierailija
72/182 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona, katson telkkaria ja järjestelen koulupapereita. H&M valkoinen t-paita, puman mustat college housut.
N23

Vierailija
73/182 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sohvalla ylläni Hennesin & Mauritzin ohut mintunvihreä lyhythihainen puuvillapusero ja Stringit joissa vaaleanpunaista silkintapaista kangasta sekä mustaa pitsiä

Vierailija
74/182 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 17:03"]Jalassa mustat orsayn leggingsit (muistuttavat tummia housuja), tyköistuva henkkamaukan leopardikuvioinen lempparipaita vuodelta yksi ja kaksi, fidasta ostettu tummansininen gerry weberin jakku. Olalla keikkuu keskikokoinen kiiltävä käärmeennahka kuvioitu keskikokoinen laukku ja jalassa mustat gladiaattorisandaalit kultaisilla koristella ja pienellä korolla. Hiukset suoristettu ja kevyempi meikki kuin tavallisesti, vaaleanpunaista huulipunaa. Koruina rippiristi ja helmikorvakorut. Työhaastattelusta tulossa ja N25 :)
[/quote]

Nyt olen vaihtanut asukokonaisuuteeni punaiseen kylpytakkiin ja tamppooniin. Korut edelleen samat.

Vierailija
75/182 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisenä toteamuksena vaan, että noin 9/10:stä vastaajasta on kotona keskellä päivää! Miksi? Onks nää kaikki yövuorolaisia?

Vierailija
76/182 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:40"]

Yleisenä toteamuksena vaan, että noin 9/10:stä vastaajasta on kotona keskellä päivää! Miksi? Onks nää kaikki yövuorolaisia?

[/quote]

Mä oon hoitovapaalla.

Vierailija
77/182 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 13:08"]Syödään myöhäistä aamupalaa mieheni kanssa kotona.
Päälläni on vain valkoinen pitkä tiukka toppi jossa pitsinen reuna alhaalla, oisko jotain Vila merkkiä.
Mietin tässä kyllä tekeväni yllätyksen ja istuutua haarat levällee pöydälle miehen eteen. Näitä "aamuja" kun lapset hoidossa :D
Nainen 22v
[/quote]

KELPAIS TUOLLAINEN NAINEN! Omani pitää visusti alusvaatteet päällä eikä irrottelisi.. Saitko?
[/quote]

Juu annoin peräaukkoani ja sieltä tuli vahingossa haiseva yllätys :(

Vierailija
78/182 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:41"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:40"]

[/quote]

Mä oon hoitovapaalla.

[/quote]

Ja vielä semmoinen juttu tuli mieleen, että kovin monen työnkuvaan ei taida edes kuulua vauvapalstan selaaminen.

Vierailija
79/182 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:40"]Yleisenä toteamuksena vaan, että noin 9/10:stä vastaajasta on kotona keskellä päivää! Miksi? Onks nää kaikki yövuorolaisia?
[/quote]
mulla vapaapäivä. Huomenna töihin. Ei kaikki tee ma-pe 8-16

Vierailija
80/182 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexin pinkki löysä v-aukkoinen paita 12,95€ ja Lidlin harmaat olohousut (sellaiset alaspäinkapenevat, joissa taitettava vyötärö ja laskoksia edessä), maksoivat 6,99€.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi