Ruvetaan tyylipoliiseiksi! Missä olet ja mitä päällä?
Kertokaa missä olette ja kuvailkaa vaatteenne (merkki, väri, hinta, mistä ostettu jne mitä tiedätte ja muistatte). Muut tyylipoliisit sit kommentoi onko tilanteeseen sopiva ja hyvä yhdistelmä ja antaa ala- tai yläpeukkuja! Voitte myös laittaa sukupuolen ja iän jos haluatte!
Kommentit (182)
Olen nainen, 32 v. Jalassa siniset nuhjuiset velour-housut (Cubus) ja päällä punainen nuhjuinen trikoopaita jonka pelastin muistaakseni joskus roskilsesta. Jalassa eripariset sukat, toinen harmaa toinen beige. Alushousuissa menkkatahroja, onneksi ei näy päälle, mutta eipä täällä kotona olisi ketään näkemässäkään.
Olen kotona, istun tietokoneiden edessä.
Tukka on pitkä, vaalea ja kihara ja auki. Ei meikkiä.
Ei koruja.
Vaaleanpunaiset alushousut, mustat leggingsit, mustat nilkkasukat joissa kissakuvia, musta pitkähihainen midimittainen skater-mallinen mekko. On vähän kylmä. Leggingsit taitaa olla kalleinta tässä asussa, maksoivat melkein 30 euroa. Sukilla oli myös hintaa. Alushousut ja mekko ovat halpiskamaa.
Kun lähden ulos, laitan mustan sadetakin, mustat kumpparit tai tennarit, selkään heitän repun ja valitsen jonkun sateenvarjoista. Tai sitten vaan vedän hupun päähän ja sullon hiukset niskaan.
Olen töissä, rento toimisto.
Päivän asu:
Musta Marvel -sarjakuvateepaita
Viininpunainen bleiseri
Mustat pillifarkut
Mustat balleriinat
Musta käsilaukku
8 unohti kertoa olevansa nainen ja viisikymppinen.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:26"]Kertokaa missä olette ja kuvailkaa vaatteenne (merkki, väri, hinta, mistä ostettu jne mitä tiedätte ja muistatte). Muut tyylipoliisit sit kommentoi onko tilanteeseen sopiva ja hyvä yhdistelmä ja antaa ala- tai yläpeukkuja! Voitte myös laittaa sukupuolen ja iän jos haluatte!
[/quote]
Niin ja olen siis mies.
[/quote]
Tämä ei ollut ap =D (terveisin oikea ap)
Kotona olen ja päällä on pelkästään pinkki Hello Kitty pyyhe, joka on ostettu Rodokselta + hedelmäpussi päässä (hoitoainemuhitus meneillään). N27
Tiedän, että olen supertyylikäs :D
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:33"]
Olen töissä, rento toimisto.
Päivän asu:
Musta Marvel -sarjakuvateepaita
Viininpunainen bleiseri
Mustat pillifarkut
Mustat balleriinat
Musta käsilaukku
[/quote]
Katos vaan, säkin palstailet! En olisi uskonut!
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:30"]
koneella istun ja saunaan menossa. Jalassa sukat, ei muuta. Mies.
[/quote]
Nam!
Kotisohvalla. NP:n mustat farkut, Nanson trikoopaita, Marimekon sukat. Hintoja en muista. Mielestäni sopimaton tilanteeseen. Normaali sohva-asuni on yöpaita.
Kotona.
Adidaksen harmaat caprit ja Davidin pinkki toppi.
Kotona. Hyvin iso äidin vanha kukallinen pitkähihainen ja tummansiniset pitsihipsterit Lindexistä tai jostain. En muista hintaa. Likaiset hiukset ja alaspäin kääntyneet suupielet, koska perskeko tekee mun opiskelusta aika hemmetin vaikeaa.
Olen kotona, noin 40v nainen. Jalassa me&i joogahousut ja itsetehdyt villasukat. Päällä joku north sky merkkinen fleecetakki.
Henkkamaukan polvimittainen trikoohame, guessin kulahtanut t-paita ja nilkkasukat. Pitäis mennä ajaan nurmikko.
Istun vessassa kotona... mulla on jotkut henkkamaukan khakin väriset farkkuleggarit ja harmaa neulepusero, sen alla valkoinen toppi. Eriparisukat.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:39"]Henkkamaukan polvimittainen trikoohame, guessin kulahtanut t-paita ja nilkkasukat. Pitäis mennä ajaan nurmikko.
[/quote]
Niin ja olen 24-v nainen
Istun tissit paljaana keittiössä pöydän ääressä teetä juomassa. Jalassa Niken mustat sortsit. Kohta suihkuun
N19
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 12:37"]Kotona. Hyvin iso äidin vanha kukallinen pitkähihainen ja tummansiniset pitsihipsterit Lindexistä tai jostain. En muista hintaa. Likaiset hiukset ja alaspäin kääntyneet suupielet, koska perskeko tekee mun opiskelusta aika hemmetin vaikeaa.
[/quote]
Oho sori. On vielä vihreät raidalliset villasukat, joissa on apinan päät.
Tummansininen valkoraidallinen onlyn "t paita napapaita"(?:'D) seppälän vaaleat revityt farkut ja tummanharmaat varrettomat sukat... mökillä olen ja ikä välillä 10-20 (voitte arvailla tarkempaa jos jaksatte :'D)
Singapore, hotellin 30. kerros.
T-paita ja shortsit.
koneella istun ja saunaan menossa. Jalassa sukat, ei muuta. Mies.