Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehen tavattava lasta, jonka nainen on hankkinut huijaamalla?

Vierailija
15.06.2015 |

Esimerkiksi valehtelemalla ehkäisystä.

Itse en tiedä, pystyisinkö tai haluaisinko olla missään tekemisissä lapsen ja hänen äitinsä kanssa.

Kommentit (137)

Vierailija
1/137 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:32"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:30"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:24"]Jos nainen saa tällä tavoin vastoin tahtoaan lapsen eikä halua ryhtyä hänelle vanhemmaksi, onko tällainen nainenkin sinun mielestäsi vastuuton kakara? -ap

[/quote]

Kyllä lapsen vanhemmat ovat vastuuttomia lapsesta jos eivät kykene hänestä huolehtimaan.

[/quote]

Raju kannanotto. Harvemmin saa lukea näin tiukkaa raiskatun naisen tuomitsemista. Kiitos kuitenkin rehellisyydestäsi. -ap

[/quote]

Sehän riippuu lukian tulkinnasta miten hän kenenkäkin tuomitsee... kertoo toki edelleen siitä vastuuttomuudesta,

mutta kyllä nainen on vastuuton jos on kanssasi lapsen hankkinut ja kuvitellut vielä että sinusta on lapsesta huolehtimaan lasta tapaamaan.

Vierailija
2/137 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:34"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:13"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:10"]

Ei se sen lapsen vika ole. Ja jokainen lapsi ansaitsee myös tavata isäänsä.

[/quote]Miksi lapsi haluaisi tavata ihmistä, joka on hänelle täysin vieras ja joka toivoo, ettei häntä olisi olemassakaan? Tämä on vilpitön kysymys, johon toivon kunnon vastausta alapeukkujen sijaan. Järkevämåpihän lapsen olisi muodostaa suhde oikeastaan keheen tahansa aikuiseen, joka suhtautuu häneen jotenkuten myönteisesti.

En voi ymmärtää joidenkin ihmisten biologialla asettamaa täysin perusteetonta arvoa. -ap

[/quote]

Koska se biologinen side nousee esille siinä vaiheessa, kun yhteys biologiseen vanhempaan puuttuu tai ko. sukupuolen vanhempaa ei ole lainkaan. Sillä on tosi iso merkitys itsetuntoon, turvallisuudentunteeseen, hyväksytyksi tulemiseen jne. Sinulla taitaa olla omat vanhemmat läsnä elämässäsi tai sitten olet tosi pahasti traumatisoitunut vanhempasi puutteesta. 

'Isänsä hylkäämä'

[/quote]

Kuulostaa siltä, että sinulla on omakohtaista kokemusta aiheesta. Jos vaihtoehtona on rakastava ei-biologinen vanhempi, onko mielestäsi todella parempi muodostaa suhde biologiseen vanhempaan, joka ei olisi koskaan halunnutkaan lasta ja toivoo, ettei lasta olisi olemassakaan? -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/137 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, naisen takia ei tarvitse pitaa yhteytta lapseen, mutta miettisin ehka, etta milta lapsesta tuntuisi tuossa tilanteessa. Olen itse nainen ja minulla on myos ennen ollut tuttavia, jotka ovat juurikin tuolla tavalla hankkiutuneet raskaaksi ja sitten itkeneet sita, kun mies jatti... Minulta ei oikein heru tuohon sympatiaa. Lapsi ei ole mikaan kiristyskeino (esim. nainen yrittaa "pakottaa" miehen suhteeseen kanssaan). Noissa tilanteissa saalittaa seka lapsi etta mies.

Tosin, jos haluat pitaa itsesi taysin turvassa moiselta kohtalolta, kayta kondomia! Silloin ei moista "huijausta" paase tapahtumaan.

Vierailija
4/137 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti aiheuttaa kärsimystä ja ahdistaa. Eikä sinua kai kukaan pakota pitämään yhteyttä lapseen? Mitä tilanteessa nyt ihan oikeasti on tapahtunut? Kuinka pitkään olitte yhdessä jne?

Vierailija
5/137 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:31"]

Lasta ei saa huijaamalla, sen saa yhdynnän tuloksena tai keinohedelmöityksellä. Jokainen vastaa itse siitä, päätyykö vanhemmaksi vai ei (raiskauksen uhrit ovat poikkeus) eli jos ei halua isäksi, käyttää kondomia ja jos ei halua äidiksi, käyttää kierukkaa tai hormonaalista ehkäisyä.

En ymmärrä, miten paljaalla paneva mies voi väittää tulleensa huijatuksi, jos nainen saakin lapsen. Missä se mies oli kaikki ne kerrat, kun koulussa kerrottiin hedelmöittymisestä?

[/quote]

Unohdatko nyt tarkoituksella sen tosiseikan, että Suomessa nainen voi aina valita raskauden keskeytyksen? Tämä mainostamasi vastuu koskee todellisuudessa vain miehiä. -ap

Vierailija
6/137 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:40"]

Kuulostaa siltä, että sinulla on omakohtaista kokemusta aiheesta. Jos vaihtoehtona on rakastava ei-biologinen vanhempi, onko mielestäsi todella parempi muodostaa suhde biologiseen vanhempaan, joka ei olisi koskaan halunnutkaan lasta ja toivoo, ettei lasta olisi olemassakaan? -ap

[/quote]

Ei ole oikein että lapsi joutuu pitämään yhteyttä vanhempaan joka ei vastuuseen kykene.

Vierailija
7/137 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:40"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:34"]

[/quote]Miksi lapsi haluaisi tavata ihmistä, joka on hänelle täysin vieras ja joka toivoo, ettei häntä olisi olemassakaan? Tämä on vilpitön kysymys, johon toivon kunnon vastausta alapeukkujen sijaan. Järkevämåpihän lapsen olisi muodostaa suhde oikeastaan keheen tahansa aikuiseen, joka suhtautuu häneen jotenkuten myönteisesti.

En voi ymmärtää joidenkin ihmisten biologialla asettamaa täysin perusteetonta arvoa. -ap

[/quote]

Koska se biologinen side nousee esille siinä vaiheessa, kun yhteys biologiseen vanhempaan puuttuu tai ko. sukupuolen vanhempaa ei ole lainkaan. Sillä on tosi iso merkitys itsetuntoon, turvallisuudentunteeseen, hyväksytyksi tulemiseen jne. Sinulla taitaa olla omat vanhemmat läsnä elämässäsi tai sitten olet tosi pahasti traumatisoitunut vanhempasi puutteesta. 

'Isänsä hylkäämä'

[/quote]

[/quote]

Ei ole, mutta pitää ymmärtää, että lapsi kantaa haavaa mukanaan puuttuvasta biologisesta vanhammasta vielä aikuisenakin. Elämä kokonaisuudessaan sitten vaikuttaa siihen, onko haava avoin, veres vai vain arpi jossain vaiheessa elämää.

Vastasin lähinnä tuolle, joka ihmetteli biologian nostamista jalustalle. 

Vierailija
8/137 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:20"]Miten niin huijaamalla ? Jos ilman kumia päästelet niin ei siinä mitään huijaamista ole. Kuvittele että olisit voinut saada aidsin,tippurin,kupan,,,,, jne ?  Jos on niin vitun tyhmä että ajelee päin punaisia niin oma vika.
[/quote]
Olet varmasti sitä mieltä että nainen on vitun tyhmä jos tulee raskaasi kun luottaa mieheen joka vetelee välillä salaa ilman kumia tai puhkotulla sellaisella?

Vierailija
9/137 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on herran lahja vaikka äiti olisikin hiukan löysämoraalinen.

Vierailija
10/137 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaaksi voi tulla myös vaikka olisi käytetty mitä ehkäisyä, koska ehkäisykeinot eivät ole 100 % luotettavia. Huijaaminen ehkäisyn käytöstä on tietenkin väärin, mutta ihan hyvin voisi päätyä saamaan sen lapsen, vaikka ehkäisyä olisikin käytetty.

Jokainen vapaaehtoisesti ja tietoisesti suoritettu vaginaalinen yhdyntä, jos ei ole tyyliin kohtua poistettu naiselta, on tietoisesti ja vapaaehtoisesti otettu riski saada lapsi.

Vierailija
11/137 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvät herrat. Käyttäkää sitä kumia, niin ei tarvitse sitten vauvapalstalla itkeä miten ilkeä nainen "huijasi". Varmaan näitäkin naisia on, mutta ottakaa nyt huomioon, että ihan oikeastikin ehkäisy voi pettää ja silloin tulee raskaaksi, halusi tai ei.

Muistakaa nyt se biologinen fakta, että sukupuoliyhdynnästä voi tulla raskaaksi. Ja että siihen tarvitaan kaksi. Kumpikin on vastuussa, mies ja nainen. Kumpikin. MYÖS SINÄ. 

Siis: älä pane paljaalla, jos et halua isäksi. Simppeliä!

Vierailija
12/137 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:43"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:20"]Miten niin huijaamalla ? Jos ilman kumia päästelet niin ei siinä mitään huijaamista ole. Kuvittele että olisit voinut saada aidsin,tippurin,kupan,,,,, jne ?  Jos on niin vitun tyhmä että ajelee päin punaisia niin oma vika. [/quote] Olet varmasti sitä mieltä että nainen on vitun tyhmä jos tulee raskaasi kun luottaa mieheen joka vetelee välillä salaa ilman kumia tai puhkotulla sellaisella?

[/quote]

Nainen voi ottaa katumuspillerin tai teettää abortin, jos ei lasta halua.

Vierailija
13/137 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:42"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:31"]

Lasta ei saa huijaamalla, sen saa yhdynnän tuloksena tai keinohedelmöityksellä. Jokainen vastaa itse siitä, päätyykö vanhemmaksi vai ei (raiskauksen uhrit ovat poikkeus) eli jos ei halua isäksi, käyttää kondomia ja jos ei halua äidiksi, käyttää kierukkaa tai hormonaalista ehkäisyä.

En ymmärrä, miten paljaalla paneva mies voi väittää tulleensa huijatuksi, jos nainen saakin lapsen. Missä se mies oli kaikki ne kerrat, kun koulussa kerrottiin hedelmöittymisestä?

[/quote]

Unohdatko nyt tarkoituksella sen tosiseikan, että Suomessa nainen voi aina valita raskauden keskeytyksen? Tämä mainostamasi vastuu koskee todellisuudessa vain miehiä. -ap

[/quote]

Miten niin? Ei abortti ole ehkäisykeino. Kai tiedät, että abortti voi aiheuttaa lapsettomuutta, ei se ole mikään kepeä kumin käyttöä vastaava asia.

Vierailija
14/137 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole mies ja ota vastuu teoistasi. Sinä panit paljaalla, ihan itse. Ei se nainen sinua pakottanut.

Vierailija
15/137 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Biologia = periytyvät sairaudet, ulkonäkö, peräti käytöskin. Oli mielenkiintoista tavata äitini sisko vasta aikuisena: esimerkiksi äidin tietyt maneerit ovat näemmä vähintäänkin perheen yhteisiä - ellei sitten peräti perinnöllisiä. Omat vanhempani tunnen, mutta ihan jo näistä syista haluaisin esimerkiksi aikuisena tavata sellaisen vanhempani jota en kasvaessa olisi nähnyt.

Jos olet niin harkitsematon että ejakuloit naisen sisään sen kummemmin asioita pohtimatta, niin ei ihmekään että sinulle täytyy tällaista selittää. Tapaaminen ei ole yhtä kuin lapsen kasvattaminen, vaan lähinnä lapselle mahdollisuus havainnoida minkälaisesta henkilöstä puolet geneettisestä materiaalista on peräisin.

Vierailija
16/137 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustaa, olen tuntenut miehen useita vuosia, takana muutama kännipano, aina käytetty kumia ja olen kertonut että en pillereitä käytä.
No vikalla kerralla tulin raskaaksi kun emme kumia käyttäneet, nyt mies sitä mieltä että en ole hänelle koskaan kertonut etten käytä mitään. Hän ei halua lasta nähdä eikä tunnustaa ja on sitä mieltä että saan itse hoitaa lapsen. Lapsen hoitaminen yksin on minulle ihan ok, mutta kyllä haluaisin että mies lapsen tunnustaa, lapsella on oikeus molempiin vanhempiin.
Mies ei halua tunnustaa lasta, koska ei halua joutua maksamaan elareita lapsesta mitä ei ole koskaan halunnutkaan.
Joten ottakaa kantaa että laitanko miehen tunnustamaan lapsen, lapsella olisi tällöin isä edes paperilla vai annanko olla.

Vierailija
17/137 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tavata lasta jota ei halunnut. Olen itse yksinhuoltaja ja lapseni on aina onnellisempi niinä aikoina kun isästä ei kuulu mitään ja onnettomampi kun ymmärtää että isä kerran vuodessa on yhteydessä eikä näin ollen välitä hänestä ollenkaan.

Jätä se nainen rauhaan ja anna hänen ottaa uusi mies. Mies joka voi olla isä sinun lapsellesi kun sinä et halunnut olla.

Vierailija
18/137 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 11:50"]

Taustaa, olen tuntenut miehen useita vuosia, takana muutama kännipano, aina käytetty kumia ja olen kertonut että en pillereitä käytä. No vikalla kerralla tulin raskaaksi kun emme kumia käyttäneet, nyt mies sitä mieltä että en ole hänelle koskaan kertonut etten käytä mitään. Hän ei halua lasta nähdä eikä tunnustaa ja on sitä mieltä että saan itse hoitaa lapsen. Lapsen hoitaminen yksin on minulle ihan ok, mutta kyllä haluaisin että mies lapsen tunnustaa, lapsella on oikeus molempiin vanhempiin. Mies ei halua tunnustaa lasta, koska ei halua joutua maksamaan elareita lapsesta mitä ei ole koskaan halunnutkaan. Joten ottakaa kantaa että laitanko miehen tunnustamaan lapsen, lapsella olisi tällöin isä edes paperilla vai annanko olla.

[/quote]

Laitat tunnustamaan, silloin lapsi tietää, että hänellä on isä jossain. Lisäksi miehille tekee ihan hyvää joutua vastaamaan tekemisistään. Kännipano ei ole ehkäisyn synonyymi.

Vierailija
19/137 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustaa, olen tuntenut miehen useita vuosia, takana muutama kännipano, aina käytetty kumia ja olen kertonut että en pillereitä käytä. No vikalla kerralla tulin raskaaksi kun emme kumia käyttäneet, nyt mies sitä mieltä että en ole hänelle koskaan kertonut etten käytä mitään. Hän ei halua lasta nähdä eikä tunnustaa ja on sitä mieltä että saan itse hoitaa lapsen. Lapsen hoitaminen yksin on minulle ihan ok, mutta kyllä haluaisin että mies lapsen tunnustaa, lapsella on oikeus molempiin vanhempiin. Mies ei halua tunnustaa lasta, koska ei halua joutua maksamaan elareita lapsesta mitä ei ole koskaan halunnutkaan. Joten ottakaa kantaa että laitanko miehen tunnustamaan lapsen, lapsella olisi tällöin isä edes paperilla vai annanko olla.

[/quote]mä ilmoitin vastaavassa tilanteessa lapsen isän lastenvalvojalle ja testeihin mentiin. Pistä ihmeessä mies vastuuseen.

Vierailija
20/137 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Lapsi perii miehen aikanaan. Eli haluatko lapselle perinnön vai et? Mies joka panee ilman kumia muttei halua lasta on siinä määrin epälooginen olio, että jos et pane tunnustamaan lasta nyt, alkaa varmaan vuosikymmenien jälkeen ulista että veit häneltä mahdollisuuden isyyteen.

Ei niitä elareita ole pakko maksaa jos sinä et pakota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan