Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhlitko 30-vuotiaana syntymäpäivääsi?

Vierailija
14.06.2015 |

Jos juhlit, niin miten?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlin. Syntttärit heinäkuussa, oltiin suht. isolla, mutta erittäin läheisellä aikuisporukalla Tukholman saaristossa. Samalla tapaaminen ystävien kanssa ja "kohokohta" synttärit. Mökit vuokrattiin, ihania muistoja. Tuosta aikaa jo 9 vuotta, kiva katsella kuvia ja  muistella mukavia hetkiä.

Vierailija
22/59 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:25"]

Joo, en mä oo niin säälittävä sentään että työkavereiden kanssa juhlisi.......vitun apinalauma se on.

[/quote]

Oletko pääapina itse? Mikset vaihda duunia? Säälittävä, kuka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin (2v sitten) vanhempieni mökillä perheeni kanssa, tekivät mulle mansikkakakun ja juhlittiin pienimuotoisesti.

Vierailija
24/59 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaiset bileet pidin siinä vaiheessa läheisimmilke ystäville. Oli kivaa mutta vanheneminen oli/on kova pala.

Vierailija
25/59 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:32"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:25"]

Joo, en mä oo niin säälittävä sentään että työkavereiden kanssa juhlisi.......vitun apinalauma se on.

[/quote]

Oletko pääapina itse? Mikset vaihda duunia? Säälittävä, kuka?

[/quote]

Tällä hetkellä se työpaikan vaihtaminen onkin tosi helppoa, kun työttömiä on satoja tuhansia...

Vierailija
26/59 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa vähitellen tulla surkea olo... Olisipa edes perhe, jonka kanssa juhannusta viettää!

Vierailija
27/59 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olin ulkomailla töissä ja kaikki kaverit Suomessa. Enpä viitsinyt itsekseni juhlia.

Vierailija
28/59 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pitänyt synttärijuhlia.

Vierailija
29/59 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä juhlinut. Ei ole sellaista tiivistä kaveriporukkaa, jonka kanssa olisi kiva juhlia. Pelkkien tuttavien kutsuminen aikuisille synttäreille olisi jotenkin noloa ja tuntuisi lahjojen kerjäämiseltä. Olin silloin sitä paitsi viimeisilläni raskaana, joten ajatukset ovat varmasti olleet kaukana juhlimisesta.

Olen myös heinäkuussa syntynyt, joten olen oikeastaan koko ikäni saanut tottua siihen, ettei minun synttäreitäni juhlita, kun kaikki kaverit, sukulaiset ja muut ovat juuri lomilla kuka missäkin. En väitä, että asia olisi mielestäni ok. Ei ole, kyllä se on aina harmittanut. Varsinkin, jos kuulen tutuilta juttuja "ystävien järjestämistä yllätysjuhlista". Kyllä kirpaisee. Mutta en jaksa enää kiukutella. Leivon itse kakun itselleni, senkin lähinnä siksi, että lapsille tulisi hyvä mieli. Ehkä lapset sitten isompina leipovat sen kakun minulle.

Vierailija
30/59 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän itse keksiä itselleen jotain juhlatekemistä? Tuntuisi kornille syödä yksin jotain kakkua, mut kaippa sitä vois vaikka huvipuistoon lähteä. Tai patikoimaan. Tai reissuun.

Vierailija
31/59 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 15:22"]

Enpä juhlinut. Ei ole sellaista tiivistä kaveriporukkaa, jonka kanssa olisi kiva juhlia. Pelkkien tuttavien kutsuminen aikuisille synttäreille olisi jotenkin noloa ja tuntuisi lahjojen kerjäämiseltä. Olin silloin sitä paitsi viimeisilläni raskaana, joten ajatukset ovat varmasti olleet kaukana juhlimisesta.

Olen myös heinäkuussa syntynyt, joten olen oikeastaan koko ikäni saanut tottua siihen, ettei minun synttäreitäni juhlita, kun kaikki kaverit, sukulaiset ja muut ovat juuri lomilla kuka missäkin. En väitä, että asia olisi mielestäni ok. Ei ole, kyllä se on aina harmittanut. Varsinkin, jos kuulen tutuilta juttuja "ystävien järjestämistä yllätysjuhlista". Kyllä kirpaisee. Mutta en jaksa enää kiukutella. Leivon itse kakun itselleni, senkin lähinnä siksi, että lapsille tulisi hyvä mieli. Ehkä lapset sitten isompina leipovat sen kakun minulle.

[/quote]

Ymmärrän. Itselläni synttärit sattuu useimmiten juhannusviikonloppuun. Turha siis järjestää mitään, kun kukaan ei koskaan pääse...

Vierailija
32/59 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 15:28"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 15:22"]

[/quote]

Ymmärrän. Itselläni synttärit sattuu useimmiten juhannusviikonloppuun. Turha siis järjestää mitään, kun kukaan ei koskaan pääse...

[/quote]

No sittenhän sulla on ihan kohta synttärit. Hyvää syntymäpäivää, miten sitä sitten vietätkin!

T. 47

Vierailija
33/59 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 23:44"]En juhli. Tai jos juhlin vedän saatanalliset perseet. Elämä tulee olemaan täyttä paskaa 30v jälkeen kun en lapsiakaan hanki (vapaaehtoinen ratkaisu). N18
[/quote]

Anna mun nauraa :DDD
olet 18-vuotiaana tehnyt päätöksen ettet hanki lapsia :D

Vierailija
34/59 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 23:41"]Jos juhlit, niin miten?
[/quote]
Ei ollut pahemmin fiiliksiä juhlia. Olin juuri synnyttänyt ja joutunut petetyksi. Nykyään jo entinen aviomies lahti viettämään viikonloppua kavereiden kanssa. Onneksi ystäväni toi kukkia ja herkkuja ja pakotti pukeutumaan kukkamekkoon. Joimme skumpat auringossa ja söimme macaronsseja. Ihana muisto jäi vaikka yleisesti ko. ajanjakso oli rankka.

Vierailija
35/59 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 23:41"]Jos juhlit, niin miten? [/quote] Ei ollut pahemmin fiiliksiä juhlia. Olin juuri synnyttänyt ja joutunut petetyksi. Nykyään jo entinen aviomies lahti viettämään viikonloppua kavereiden kanssa. Onneksi ystäväni toi kukkia ja herkkuja ja pakotti pukeutumaan kukkamekkoon. Joimme skumpat auringossa ja söimme macaronsseja. Ihana muisto jäi vaikka yleisesti ko. ajanjakso oli rankka.

[/quote]

Onneksi oli ihana ystävä!

Vierailija
36/59 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlin. Vedettiin kavereiden kanssa kunnon kännit ja hauskaa oli.

Vierailija
37/59 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En juhlinut myöskään 20-vuotispäivääni tai 40-vuotispäivääni. En aio myöskään juhlia mahdollisesti myöhemmin toteutuvia tasavuosia.

Vierailija
38/59 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oli synttärit.  En juhlinut, aina nyt kakku on mutta en juhlinut. 

Vierailija
39/59 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin ystävän kanssa yhteiset 60v kemut. Kivaa oli!

Vierailija
40/59 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka vietitte synttäreitä, kuulosti hienoille tavoille viettää synttäreitä! Entistä enemmän harmittaa, mistä kaikesta jäänkään pois...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän