Paljonko painavat 150-160 cm pitkät?
Kysymys ihan mielenkiinnosta.
Terv. 157/63 laihduttaja
Kommentit (43)
155/60 :( itekin koitan tässä pudottaa.
156 cm ja aikuisiän paino 45-48. Kahden lapsen jälkeen nyt 56, mutta haluaisin takaisin alle 50 kilon.
156/52. Pari kiloa liikaa omasta mielestäni, kun kropassa on ihan selvää läskiä. Muiden mielestä olen hoikka, mutta kukapa sitä itseensä olisi tyytyväinen.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 22:29"]155/60 :( itekin koitan tässä pudottaa.
[/quote]Tsemppiä!
Mulla jo 6 kiloa pudotettu puolessa vuodessa, hitaasti lähtee mutta takaisin ei ole paluuta. En vaan osaa ajatella, mikä olisi sellainen tavoitepaino jossa olisin tyytyväinen. En ole koskaan ollut hoikka... Siroa minusta ei saa :D
- ap
158 cm 54 kg. 8kk synnytyksestä, raskausaikana korkeimmillaan 70 kg. Olen todella tyytyväinen mittoihin, joskus ei-raskaana on paino käynyt yli 60 kg ja silloin oli aika pullea olo.
159/74 mut lähtö oli 90 kg
4 kk ja -17 kg
vielä ajattelin 10 kg laihduttaa eli 64 kg mun tavoite, siihen olen sitten tyytyväinen.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 22:28"]158/56 :)
[/quote]
Pakko vielä sanoa, että kuopusta odottaessa raskauden lopussa painoin huimat 79kg! 20kg oli tullut raskausaikana. Synnäriltä kotiutuessa painoin 75kg ja se oli hirveää, mutta kilot sulivat tuohon 65 kiloon kuin itsestään lähikuukausina. Paino jäi pitkäksi aikaa siihen 63-65 kiloon (en ole koskaan ollut mikään aktiivinen laihduttaja/liikkuja). Syksyllä aloin tehdä ihan pieniä muutoksia elämäntapoihini; jätin juuston pois leivän päältä (ja syön leipää suht vähän muutenkin), aloin juomaan vettä useita kertoja päivässä (aiemmin en juonut vettä juuri koskaan), syön oikeastaan kaikkea, mutta vähän kerrallaan ja useita annoksia pitkin päivää. Jonkin verran fiiliksen mukaan olen panostanut terveellisempiin valintoihin ruokakaupassa kuitenkin. Olen myös alkanut jumppaamaan silloin tällöin - vähän, mutta enemmän sekin on kuin ennen :) pikkuhiljaa pyrin lisäämään terveellisiä tapoja/tottumuksia ja vähentämään niitä epäterveellisiä. Näin olen päässyt nykyiseen painooni, enkä nykytilanteeseen voisi olla yhtään tyytyväisempi! Tosi hyvä olla omassa kropassa, vaikkei se lähellekään täydellinen olekaan. Tuntuu, että isointa muutosta olen kuitenkin tehnyt henkisellä puolella ja se on se mikä paistaa ulospäin - kohonnut itsetunto.
153/42kg (olen aina ollut hoikka ja urheilullinen)
159cm 48kg yritän kyllä vähän laihduttaa kun sitä läskiä kyllä näkee selvästi
158 cm 43 kg