Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osannut käyttäytyä kuin järkevä aikuinen

Vierailija
05.07.2015 |

Sain hyytävät raivarit teinille, joka ei suostunut nousemaan sängystä ja tekemään kotihommia. Pakotin sen isänsä mukaan metsään halkosavottaan itikoitten syötäväksi. Olin niin kiukkuinen, että pudotin kananmunakennon lattialle ja huusin koiralle, joka syöksyi apajille. Ketjuttaa. Mikään ei huvita. Taidan olla huono äiti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet normaaleilla tunteilla varustettu ihminen. Av:lla toki voi saada sen kuvan, että olisit maailman surkein äiti, mutta et ollenkaan ole.

Vierailija
2/4 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temperamenttisten ihmisten elämää ei ymmärrä nämä passiiviset viilipytyt. Älä välitä, eihän tuo ollut nyt vielä mitään. Itse olen vähän sähikäinen ja pohjanoteeraus oli kun kerran kimmastuin ja sylkäisin asiakaspalvelijaa naamaan. Se vähän nolotti jälkeenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jää ainakaan lapset nurkiin pyörimään,  vaan lähtevät nuorina  maailmalle. Älä yritä muuttaa itseäsi . Ei se onnistu.

Vierailija
4/4 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suututtaa vaan aina kun pinna palaa. Ja tuon 13 v. kanssa ei pysty keskustelemaan mistään, kun vastaus on aina emmäjaksa ihansama. Minun mielestä vaan tässä huushollissa kukaan ei oo vapaamatkustaja, vaan mukulatkin osallistuu kotihommiin. Sitten se aina urputtaa mulle eikä isälleen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi