Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllähän naiset on ihan yhtä kovia pettämään kuin miehet, tämän sanon ihan omista kokemuksista johtuen...

Vierailija
31.01.2025 |

Monesti olen nähnyt naisen ilmeestä ja silmistä, että on valmis seksiin mun kaa. Ja monesti myös toteuttanut tilanteen, olin naisvaltaisella alalla töissä ja tuli jossain vaiheessa pantua 1/3 nuorista mimmeistä ja muutamat keski-ikäiset kans panin puhki heidän pettäessä miestänsä kanssani. Saivat nuorta kovaa ja innokasta kullía, jotkut ensimmäistä kertaa eikä mun edes tarvinnu ruinata perässä, soittivat aina itse meikäläiselle kun pano halut korkeat. En siis jahdannut niitä sänkyyn vaan sanoin että soitat jos haluat kullia, muuten ei tartte olla yhteydessä, ihme hyvin toimi tuo strategia...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon playeri, pisteet jäbälle !

M29

Vierailija
2/22 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia naisia kiinnosta seksi niin kauheasti. 

Vierailija
4/22 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun omat kokemukset ei ylitä tilastoja, jotka sanovat asiasta ihan muuta.

Vierailija
5/22 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ihmeen tilastot? Ja elätkö elämääsi tilastojen perusteella, vai ehkäpä sittenkin omien kokemusten kautta...

Vierailija
6/22 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt kaikkia miehiäni.

Vierailija
7/22 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole pettämistä, jos sakset aukeaa, kun muistaa sanoa jälkeenpäin, ettei siinä ollut tunteet mukana. Höpsö.

Vierailija
8/22 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pettänyt kaikkia miehiäni.

Hyvä, sulla on ainakin rahkeet myöntää asia.

AP

Vierailija
9/22 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samaa mieltä naisena. Syyt pettämiseen vain eri naisilla kuin miehillä.

Vierailija
10/22 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan samaa mieltä naisena. Syyt pettämiseen vain eri naisilla kuin miehillä.

Eikö se juurisyy ole aina kyllästyminen kumppaniin, syystä tai toisesta. Eli täysin sama syy molemilla sukupuolilla?

Vierailija
11/22 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 varatun naisen kanssa olen ollut 22 vuoden aikana. Olisi enemmänkin ollut tilaisuuksia.

Vierailija
12/22 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen se on irstas ja moraaliton olio. 

Vierailija
13/22 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastan vain varattuja naisia kun niiltä saa helposti seksiä ja niistä pääsee helposti eroon. Kokemuksesta voin sanoa että naiset pettävät herkemmin ja helpommin kun miehet. Miehet kun joutuu aina tekemään töitä seksin eteen nainen ei joudu koskaan tekemään mitään sen eteen että saa miestä

Vierailija
14/22 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä sellaista satuilua ap:lla että kunnolla nauratti moiset kuvitelmat.

Vierailija
15/22 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu mut vastaako monikaan tutkimuksiin rehellisesti?

Vierailija
16/22 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä aihetta on vähän vaikea tilastoida muuten kuin kyselytutkimuksin, ja jokainen tolkun ihminen kyllä tietää, että naiset kaunistelevat vastauksiaan niissä. 

Vierailija
17/22 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni naiset pettävät herkemmin. En ole ikinä suhteideni aikana pettänyt, mutta niiden välillä (ja ennen) yli puolet, ellei lähes kaikki seksi oli varattujen naisten kanssa. Ja ehdotuksia tuli vaikka kuinka paljon, suhteessa ollessani ja useimmiten muutenkin kieltäydyin. Aina en voinut tietää, edes jälkeenpäin. Kolmesta parisuhteestani kahdessa kumppani oli pettänyt, viimeisestä ei ole varmuutta, mutta petti miestään kanssani aluksi. 25v parisuhdekokemuksella. Kukaan miespuolinen kaverini ei ole tietääkseni pettänyt. Juorut leviäisivät jos olisivat, mitään senkaltaista en nähnyt.

Vierailija
18/22 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä sellaista satuilua ap:lla että kunnolla nauratti moiset kuvitelmat.

Tarina tosiaan täyttä lööperiä, mutta pointti pitää paikkansa, että naiset myös pettävät yhtä paljon

Vierailija
19/22 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on seksiä tyrkyttäneet kymmenet varatut miehet, heidän pettämisyritykset torppaantuivat naisen kieltäytymiseen kuten miehillä niin usein. Miespuolisille kavereilleni varatut naiset ei tyrkytä itseään jatkuvasti.

Vierailija
20/22 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pettänyt. Mua sen sijaan on petetty, ja siksi olenkin eronnut. Lisäksi varatut tutut miehet ovat yrittäneet pussata. Ei kaikki naiset siis petä.