Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lähetän paketin, kun en tiedä puhelinnumeroa?

Vierailija
18.04.2026 |

Tein turhan reissun postiin.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on nykyään niin vaikeaa.

Vierailija
2/44 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisille on

Sinulle ei? Neuvohan sitten.

Vierailija
4/44 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa minua.

- ap

Vierailija
5/44 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, en tiedä miten sitten toimitaan? 

Vierailija
6/44 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin siinä puh.numeroa tarvii? Verkkokaupoista saa palautuskoodin ja osoite kylkeen, ohjeet netissä.

Vierailija
7/44 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vastaanottajalta puhelinnumero esim sähköpostilla tai mikä lie yhteydenottotapa teillä on käytössä, esim Tori viestit. 

Vierailija
8/44 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy postista.

Vierailija
9/44 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymällä saat vastauksen 

Vierailija
10/44 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todella niin, että pelkkä vastaanottajan osoite ei enää riitä? - Aiemminhan posti kiikutti kotiin lapun, jossa kertoi paketin saapumisesta; milloinkas tällainen tapa on poistunut postin toiminnasta? 

- Itse taas pähkäilen kun ostin tuotteen tori palvelimelta mutta myyha ei ole saanut aikaiseksi lähettää minulle sen paremmin kauppakohdetta kuin lähettänyt pyynnöistäni huolimatta edes paketin seurantatunnusta. Kuinka kauan sitä jaksasi odottaa vai pitäsikö olla ihan periaatteessa olla poliisiin yhteydessä

Vierailija
11/44 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin siinä puh.numeroa tarvii? Verkkokaupoista saa palautuskoodin ja osoite kylkeen, ohjeet netissä.

Postissa sanottiin, että se numero tarvitaan. Ei ole kyse verkkokaupasta eikä palautuksesta.
- ap

Vierailija
12/44 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin sivuilta kopioitu ohje: 

Voinko lähettää paketin ilman vastaanottajan puhelinnumeroa?

Kyllä voit, mutta osta silloin lähetykseen lisäpalveluksi paperinen saapumisilmoitus (3,90 €). Silloin vastaanottaja ei saa saapumisilmoitusta tekstiviestinä, vaan kirjeenä omaan osoitteeseensa.

Vierailija
13/44 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle pakettia meinasit lähettää? Voisikohan häneltä kysyä numeroa? 

Vierailija
14/44 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt oletetaan, että on verkkokauppapalautus tai torimyynti. Vaikee auttaa, jos et nyt tarkenna aloitustasi.

Vierailija
15/44 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko todella niin, että pelkkä vastaanottajan osoite ei enää riitä? - Aiemminhan posti kiikutti kotiin lapun, jossa kertoi paketin saapumisesta; milloinkas tällainen tapa on poistunut postin toiminnasta? 

- Itse taas pähkäilen kun ostin tuotteen tori palvelimelta mutta myyha ei ole saanut aikaiseksi lähettää minulle sen paremmin kauppakohdetta kuin lähettänyt pyynnöistäni huolimatta edes paketin seurantatunnusta. Kuinka kauan sitä jaksasi odottaa vai pitäsikö olla ihan periaatteessa olla poliisiin yhteydessä

Osta toridilillä, niin seuraaminenkin on helppoa, eikä tarvi pitää turhaan yhteyttä myyjään.

Vierailija
16/44 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle pakettia meinasit lähettää? Voisikohan häneltä kysyä numeroa? 

Taisin tästä tänään kertoakin. Haluaisin siis ilahduttaa erästä ihmistä, jolla on vaikea tilanne. Olen lukenut blogiaan jo toista kymmentä vuotta.
- ap

Vierailija
17/44 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu. Osta lähetykseesi lisäpalveluksi paperinen saapumisilmoitus.

Vierailija
18/44 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta toridilillä, niin seuraaminenkin on helppoa, eikä tarvi pitää turhaan yhteyttä myyjään.

Sitä ei taida voida ostaa jälkikäteen.....  Mutta periaate oikea jos tulee huijatuksi, niin sitten vain poliisiin yhteys jos on paria kymppiä kalliimpi oston.

Eri

Vierailija
19/44 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuu. Osta lähetykseesi lisäpalveluksi paperinen saapumisilmoitus.

Postin asiakaspalvelun nuori henkilö ei osannut neuvoa. 

- ap

Vierailija
20/44 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoite vois toimia🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi