Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa kun olen jäänyt elämässäni seksuaalisuudesta ja seksielämästä paitsi

Vierailija
05.02.2022 |

En käy baareissa, en juo alkoholia kovinkaan paljon. Nuoruudessa asuimme syrjäseudulla, jossa tyttöjä oli hyvin hyvin vähän ja lähimpään kaupunkiin 20 km. Luonnollisesti ajokortittomana tuolloin ei "kylillä" käyty tuosta noin vain.
Kun ilmapiiri yms oli mikä oli, niin tietenkin sitten 15-20 vuotiaana pelattiin tietokoneella. Kylässä asui muutama muukin poika. Tyttöjä oli vain pari ja nekin lestadiolaisperheistä.

Eli teininä en päässyt seksin makuun. En päässyt myöhemminkään. Vanhemmat eivät oikein ohjastaneet liikuntaan eikä myöskään pukeutumiseen oikealla tavalla. Teininä olinkin suhtkoht lihavassa kunnossa, kunnes armeijassa laihduin ja hoikistuin aivan merkittävästi. Mutta juna meni jo. Kun teininä oli itsetunto täysin alamaissa, niin enpä ole myöhemminkään uskaltanut lähestyä ketään enkä oikein tiedä edes missä ja miten lähestyä. Katselen tietenkin kauempaa viehättäviä naisia ihaillen. Lähestyä en uskalla.

Nyt 36-vuotiaana olen edelleen täysin vailla minkäänlaisia seksikokemuksia. Akateeminen koulutus, mutta enpä minä yliopistossakaan missään opiskelijabileissä käynyt. Mitä olisin siellä tehnyt?
Aikani kuluu pääosin töissä (etänä), talvella liikuntana punttisali (yksin) ja kesällä vaeltaminen/pyöräily (yksin),

Hankalaa on ja mitä enemmän ikää tulee, sitä vaikeammaksi elämä muuttuu. Joskus on ollut itsetuhoisiakin ajatuksia, mutta yleensä ne ovat hävinneet kun kesä on tullut ja päässyt vaeltamaan kunnolla.
M36

Kommentit (404)

Vierailija
81/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vonkaamaan vaan

Vierailija
82/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matoa koukkuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsut taskuun ja menoks

Vierailija
84/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nelikymppisen kokemattoman miehen opettaminen on jo ajatuksena massiivinen turn off. Se mikä joskus parikymppisenä olisi saattanut olla ihan herttaista, on tuossa iässä outoa. Ja jos sitten naisena tämmöisen miehen saat koulittua tyydyttävään seksiin, niin saatuaan itseluottamusta se juoksee muille, vihreämmille laitumille.

Vierailija
85/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nelikymppisen kokemattoman miehen opettaminen on jo ajatuksena massiivinen turn off. Se mikä joskus parikymppisenä olisi saattanut olla ihan herttaista, on tuossa iässä outoa. Ja jos sitten naisena tämmöisen miehen saat koulittua tyydyttävään seksiin, niin saatuaan itseluottamusta se juoksee muille, vihreämmille laitumille.

Mulle taas päinvastoin, jos nelikymppinen on ymmärtävä ja vastaanottava. On ihan mahdollista, että seksuaalisuuden kanssa kasvaa sinuiksi myöhemmälläkin iällä. Ei ole sen oudonpaa.

Vierailija
86/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet henkisesti jumissa teini-ikäsi kanssa. Kuvittelet, että teininä olisi pitänyt tehdä sitä ja tätä. Peliä ei todellakaan ole menetetty. Unohda teini-ikäsi, kotikyläsi, menneisyys. Elä tätä päivää. Tinderin kautta ehkä voisi löytyä treffit. Sovi siis tapaaminen kahvilaan, tms. Ja rohkeasti alat tapailla naisia. Et sinä kuole siihen jos ei heti sytykään mikään ihastus. Asenteesi on vähän itsesäälinen ja synkkä. No, arvaapa kiinnostaako se ketään, sorry. Ja mitä seksittömyyteen tai kokemuksen puutteeseen tulee, niin luonto korjaa kyllä tämän! Jos ja kun tapaat ihmisen, joka arvostaa ja kunnioittaa sinua, niin voit olla oma itsesi ja avautua elämästäsi. Et todellakaan ole yksin ja ainoa yli 30-vuotias, jolla ei ole kokemusta seksistä. Seksi on totta kai luonnollinen tarve. Mutta jos menet treffeille vain siksi että vihdoin saisit seksiä, niin se on huono lähtökohta.

Vierailija
87/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan jaksaisi alkaa keski-ikäistä miestä opettamaan. Kyllä ne opiskelut pitää olla jo nuorena suoritettu. Odotan että aikuinen mies on jo kokenut ja hyvä rakastaja.

Vierailija
88/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NIin mitäpä minä olisin siellä opiskelijabileissä tehnyt, tai armeijan lomilla. Vaikka muut nyt tosin iski naisia. Mutta enpä hoksannut. Kun olin jo 18 niin eihän siinä iässä voi jos ei ole jo teininä...siis häh?

Heillä muilla oli se rohkeus ja itsetunto kohdallaan, niin uskalsivat lähestyä, koska olivat saaneet kokemuksia asiasta myös teininä. 

AP

Väittäisin, että melko harvalla alle 18-vuotiaalla on kokemuksia. Outo asenne ap:lla.

Vierailija
89/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NIin mitäpä minä olisin siellä opiskelijabileissä tehnyt, tai armeijan lomilla. Vaikka muut nyt tosin iski naisia. Mutta enpä hoksannut. Kun olin jo 18 niin eihän siinä iässä voi jos ei ole jo teininä...siis häh?

Heillä muilla oli se rohkeus ja itsetunto kohdallaan, niin uskalsivat lähestyä, koska olivat saaneet kokemuksia asiasta myös teininä. 

AP

Väittäisin, että melko harvalla alle 18-vuotiaalla on kokemuksia. Outo asenne ap:lla.

Mitä sä oikein horiset? Teinithän panee ku kanit.

Vierailija
90/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan etsit samanhenkisen naisen. Mene vaikka sinne Tinderiin? Etsit sellaisen naisen, josta tykkäät ja sitten se siitä lutviutuu kyllä ihan itsellään. Sinun pitää asettaa itsesi alttiiksi pettymyksillekin, mikä on pelottavaa, mutta mitä sinulla on menetettävää? Sinusta kiinnostuneita naisia löytyy aivan varmasti. Rohkeasti vaan.

Jos jossain on jotain vaikka speeddeittailua tai muuta sellaista, mene sinne, siellä on varmasti ihan tositarkoituksellakin porukkaa liikkeellä, naisiakin. Tai rupea käymään vaikka seuramatkoilla, bussireissuilla, missä on aikaa ihmisten tutustua joukossa. 

Kun sinua kiinnostaa vaeltaminen, liity sen alan järjestöihin ja seuroihin ja käy tapahtumissa, varmasti löytyy vaelluskumppani sieltä. Jos perheenperustaminen kiinnostaa, olet hyvässä iässä siihenkin ja kouluttatuneena ja muuten menestyneenä, olet todella "kiinnostava" naisten mielestä, joita kiinnostaa sama.

Taidat olla vähän vaan ujo. Se on viehättävä ominaisuus.

Vierailija
91/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Seli seli, itse olin koulukiusattu koko yläasteen, lukiossa yritin vain olla näkymätön jotta sama meno ei jatkuisi. Kaikki kokemukseni parinmuodostukseen liittyen alkoivat juuri noista opiskelijabileistä. Oma vikasi jos et niihin lähtenyt mukaan.

-eri

Vierailija
92/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä etsi seksikumppania, vaan etsi vakavalla mielellä suhdetta haluavaa naista. Muuten tulet ensikertalaisena pettymään, jos kumppani onkin monen miehen sydämensärkijänainen.

Unohda ulkonäkö, se sisin on tärkein. Harvassa ne joilla sisin on kunnossa ja jotka ovat valmiita uuteen pitkään parisuhteeseen. Seksi tulee sitten kun se tulee, bonuksena hyvälle parisuhteelle.

Et ole menettänyt peliä vielä. Vielä on aikaa vaikka vanhainkodissakin löytää oma rakas. :) Ei kun vaan rohkeasti omaa emäntää etsiskelemään.

Vierailija
93/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teininä todellakaan kaikki panneet kuin kanit. Amistyypit ehkä. Ja heistäkin vain osa. Seksistä on tullut niin iso juttu; tärkeää kyllä, mutta jossain määrin yliarvostettu juttu. Nyt tämä ap kuvittelee että kunhan saan seksiä, niin tadaa elämä muuttuu. Jos kumppania vaikkapa vaellukselle hakee, niin kannattaisi varmaan lähestyä naisia jotenkin tätä kautta. Ja jos ap sinulla on päässäsi jokin mielikuva ihannenaisesta, niin sen voisit unohtaa. (Asenteesi vanhempiasi kohtaan on kaunainen ja henkisesti teini-ikäinen. Toisaalta et ole irtautunut vanhemmistasi, joka toisaalta voi kertoa ehkä ihan läheisistäkin suhteista.)

Vierailija
94/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta, mutta säälittää nuo Tinder-kommentit. Kaikki miehet tietää että se on ajanhukkaa ellet ole joku menestynyt komistus. Tavismiehillä saati luusereilla oo siellä yhtään mitään jakoa.

Vierailija
95/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

No ei kyllä kaikki todellakaan. Ehkä sä liikuit erilaisissa porukoissa kuin minä.

Vierailija
96/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ei pidä paikkaansa. Miesten ikä ensimmäisellä seksikerralla on tyypillisesti 18, tyttöjen 17. Miehistä vain alle 40 % on ollut yhdynnässä alle 17-vuotiaana, naisista 50 %. Osuus miehistä, joilla ei ole seksikokemuksia ennen 21 ikävuotta, on 20 %, ja naisista 10 %.

https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/miten-seksielaman-aloittaminen-o…

Vierailija
97/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin kuitenkin vielä kohta kohdalta läpi, että ootko tehnyt parhaasi ulkoisen olemukseksi eteen ja sitten kokeilisin Tinderiä tai jotain nettideittisivustoa. Luulisi että edes jostain päin Suomea löytyisi samanhenkistä seuraa.

Ulkonäöstä. Leikkautatko hiukset parturissa? Siilitukka ei imartele useimpia suomalaismiehiä, monelle sopii että on päältä vähän pidemmät hiukset ja sivuilta lyhyet. Ovatko vaatteiden värit sellaiset että ne käyvät sulle, vaatteet sellaiset mitä ikäisesi käyttävät? Oletko käynyt hammaskiven poistossa säännöllisesti? Miehen tuoksu on myös naiselle tärkeä, mutta pääasia että käy suihkussa päivittäin ja käyttää puhtaita, raikkailta tuoksuvia vaatteita.

Näihin kysymyksiin en odota sinulta vastausta täällä, mutta jos niistä olisi apua sulle itsellesi kun mietit, voiko jotain tehdä vielä paremmin ulkonäön osalta.

Vierailija
98/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa on semmoinen ryhmä kuin vaellussinkut, voisko sieltä löytyä samanhenkistä seuraa?

Vierailija
99/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyt duunissa niin säästät jonku tonnin ja lähdet terapiareissulle pattayalle, tai filppareille .

Vierailija
100/404 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ap sulla seksuaalisuutta ja seksiä jos masturboi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän