Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa kun olen jäänyt elämässäni seksuaalisuudesta ja seksielämästä paitsi

Vierailija
05.02.2022 |

En käy baareissa, en juo alkoholia kovinkaan paljon. Nuoruudessa asuimme syrjäseudulla, jossa tyttöjä oli hyvin hyvin vähän ja lähimpään kaupunkiin 20 km. Luonnollisesti ajokortittomana tuolloin ei "kylillä" käyty tuosta noin vain.
Kun ilmapiiri yms oli mikä oli, niin tietenkin sitten 15-20 vuotiaana pelattiin tietokoneella. Kylässä asui muutama muukin poika. Tyttöjä oli vain pari ja nekin lestadiolaisperheistä.

Eli teininä en päässyt seksin makuun. En päässyt myöhemminkään. Vanhemmat eivät oikein ohjastaneet liikuntaan eikä myöskään pukeutumiseen oikealla tavalla. Teininä olinkin suhtkoht lihavassa kunnossa, kunnes armeijassa laihduin ja hoikistuin aivan merkittävästi. Mutta juna meni jo. Kun teininä oli itsetunto täysin alamaissa, niin enpä ole myöhemminkään uskaltanut lähestyä ketään enkä oikein tiedä edes missä ja miten lähestyä. Katselen tietenkin kauempaa viehättäviä naisia ihaillen. Lähestyä en uskalla.

Nyt 36-vuotiaana olen edelleen täysin vailla minkäänlaisia seksikokemuksia. Akateeminen koulutus, mutta enpä minä yliopistossakaan missään opiskelijabileissä käynyt. Mitä olisin siellä tehnyt?
Aikani kuluu pääosin töissä (etänä), talvella liikuntana punttisali (yksin) ja kesällä vaeltaminen/pyöräily (yksin),

Hankalaa on ja mitä enemmän ikää tulee, sitä vaikeammaksi elämä muuttuu. Joskus on ollut itsetuhoisiakin ajatuksia, mutta yleensä ne ovat hävinneet kun kesä on tullut ja päässyt vaeltamaan kunnolla.
M36

Kommentit (404)

Vierailija
41/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sulla ne kokemukset jäi kun sun vanhemmat niin julmasti ei pukeneet teini-ikäistä lastaan, eikä ees pakottaneet sitä urheiluharrastuksiin ;( kyynel, sua on kohdeltu niin väärin! Sä olet uhri ;(

Moniko poika muka tajuaa tyylistä mitään, johan monet miehetkin pukee se nainen mieleisekseen. Naisilta nääs nää barbileikit sujuu hieman luonnollisemmin pienestä lähtien. Pojat nuorina pukeutuu vaan niihin verkkareihin ja ajelee mopolla niin kauan kunnes sattuu tyttöystävän saamaan joka sitten hommaa trendikkäämmät vaatteet että kehtaa liikkua yhdessä.

Vierailija
42/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden ruman bussikuskin joka yrittää autollaan hurmata naisia.

Autot vaihtuvat mutta kun naama on ruma niin naista hän ei löydä.

Asiaa ei toki auta sekään että tyyppi on itsekäs ja karkea.

Vuodet vierivät ja tyyppi on vaan yhä yksin, vähän säälikin tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se deittivalmentajaa ehdottanut komppaa täältä tanssikurssia! Ja nimenomaan salsaa, lindyhopia tai jotain muuta kansainvälistä tanssia. Lavatanssit on syrjäseutukamaa, ja sitä vissiin vieroksut. Riippuu tietysti missä kaupungissa asut, että onko tarjontaa. Salsatunneilla oppii olemaan luontevasti vastakkaisen sukupuolen lähellä. Kun itsevarmuutta kertyy, voi kokeilla vaikka bachataa tai kizombaa (niissä tanssitaan jo tosi lähekkäin). 

Vierailija
44/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotoa sua ei tulla hakemaan. Mene rohkeasti ihmisten ilmoille! Laita treffi-ilmoitus nettiin. Jos olet fiksu ( oletus, kun löytyy yo-tutkinto) suht hyvän näköinen, mukava ja työelämässä oleva ihminen niin en näe syytä miksi et löytäisi kumppania vaikka olisitkin introvertti ja kokematon.

On kokeiltu, ei toimi. Ennen tinderiä kaikki suomi24 treffit yms on testattu. Hiljaista on.  

AP

Rosebrides/Millionaire match. Kerrot suoraan omista vahvuuksista sekä heikkouksista. Laita 3 laadukasta kuvaa.

Vierailija
45/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sulla ne kokemukset jäi kun sun vanhemmat niin julmasti ei pukeneet teini-ikäistä lastaan, eikä ees pakottaneet sitä urheiluharrastuksiin ;( kyynel, sua on kohdeltu niin väärin! Sä olet uhri ;(

Moniko poika muka tajuaa tyylistä mitään, johan monet miehetkin pukee se nainen mieleisekseen. Naisilta nääs nää barbileikit sujuu hieman luonnollisemmin pienestä lähtien. Pojat nuorina pukeutuu vaan niihin verkkareihin ja ajelee mopolla niin kauan kunnes sattuu tyttöystävän saamaan joka sitten hommaa trendikkäämmät vaatteet että kehtaa liikkua yhdessä.

Kyllä silloin teininä mallia 17 vee oli juuri tämä lippiskulttuuri ja vastaavat. Noh lippikset ovat jääneet, ulkonäköön (ennen naamavaippoja) kiinnitetään muutenkin huomiota. Vaatteet alkavat olla kalliimmasta päästä, kun on siihen taloudellisia resursseja. Omat vanhempani eivät vaatteilla koreilleet, vaikka isäni olikin suht hyväpalkkaisessa työssä. Kaikenlaisia metsästysvaatteita yms oli päällä. Äitini oli yhtä vaatimaton. Siinäpä sitten ottamaan mallia 70-lukulaisuudesta nykypäivään, 

ap

Vierailija
46/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mee nykyään noin. Monet nuoret miehet on kiinnostuneita tyylistä eikä nykytytöt ala pukea mopojonneja, vaan antaa niiden olla. Just silloin jää yksin, jos jää kiinni noihin vanhanajan tapoihin ja kuvittelee, et joku nainen tulee ja alkaa muovata miestä mieleisekseen.

Vierailija
47/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostat minulta. Minulla oli jotain juttuja nuorena, jotka ei johtaneet panoon, maksimissaan suihinottoihin (miehet otti minulta, minä en heiltä). Seksiä olisin saanut joka viikonloppu sadoilta miehiltä mutta ei kiinnostanut seksi ilman rakkautta. Ainoa seksikumppanini on entinen poikaystäväni. Suhde oli jossain määrin ok, kesti vuosia, mutta seksi oli parhaimmillaankin vain keskinkertaista, usein huonoa. Lopuksi se loppui seinään miehen puolelta. Eli  mulla on vain yksi seksikumppani ja ikää on jo neljäkymmentä ja olen nainen. Enkä vieläkään uskalla panna irtosuhteissa. Pelottaa että loukkaan itseni. Tuntuu että ihan ilman seksikokemuksia olen jäänyt.

Vierailija
48/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin aika moni nuori nainen (itsekin) pelaa. Mikset lähesty jonkin pelin kautta? Tutustu ihmisiin peleissä, tee lähempää tuttavuutta jne. Pelaaminen olisi jo heti yksi asia, joista molemmat pidätte niin on jotakin jutun juurta jo. 

Olen/olin itse sairaalloisen ujo teini, ei todellakaan mitään seksikokemuksia kunnes tapasin pelien kautta 'nyksän', oltu muutama vuosi nyt yhdessä.

Yksi juttu kuitenkin pisti silmään. 

"Katselen tietenkin kauempaa viehättäviä naisia ihaillen. Lähestyä en uskalla."

Mitä tarkoitat viehättävällä? Kauniita naisia? Juu, kaikki haluaisivat kauniin naisen. Ja naiset komean miehen. Kaunis nainen yleensä saa komean miehen kumppanikseen. 

On normaalia haluta viehättävä puoliso, mutta kannattaa olla realistinen.

Voihan sitä tietty elää epäviehättävän kanssa, mutta onko siinä suhteessa seksielämää tai seksuaalisuutta? Ei välttämättä, pelkkä kulissiliitto.

Onko muita vaihtoehtoja? Viehättävät ihmiset yleensä pariutuvat keskenään, samoin epäviehättävät (usein lihavat) kuten taviksetkin.

Jos olet epäviehättävä tai tavis, omaat huonot mahdollisuudet saada kauniin/komean puolison. Tietysti jos massia löytyy niin voit olla hyvinkin haluttava ja deittailla vaikka 19-kesäisiä likkoja tai poikia koska "ikä on vain numero" ja tosirakkaus ei katso ikää jne muuta bullshittiä

Tai sitten voit venailla sitä, että joku viehättävä henkilö kiinnostuu sinusta. Toki niinkin voi tapahtua! Kannattaako odottelu kuitenkaan, varsinkin jos ikää on 30+ ja on hyvinkin mahdollista, ettei odottelu tuota tulosta?

Kannattaisiko kuitenkin arvostaa muita asioita enemmän, eikä jotain mikä on kuitenkin niin hyvin katoavaista? Minkälainen perusta ulkonäkö on suhteelle, kun jokainen vanhenee ja rypistyy jne?

Vierailija
49/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NIin mitäpä minä olisin siellä opiskelijabileissä tehnyt, tai armeijan lomilla. Vaikka muut nyt tosin iski naisia. Mutta enpä hoksannut. Kun olin jo 18 niin eihän siinä iässä voi jos ei ole jo teininä...siis häh?

Heillä muilla oli se rohkeus ja itsetunto kohdallaan, niin uskalsivat lähestyä, koska olivat saaneet kokemuksia asiasta myös teininä. 

AP

Ei mutta ihan oikeasti, miten luulet muiden saaneen noita jtn kokemuksia teininä? No sillä että on ihan ite hankittu. Nähty vaivaa, tutustuttu, saatu hirveällä työllä ja vaivannäöllä niitä kutsuja bileisiin. Järkätty joskus itsekin. Tosi moni myös aloittaa bilettämisen vasta yliopistossa, eli älä jaksa mussuttaa. Sä olet nysvä joka ei halua nyt ottaa vastuuta elämästään, kun alat havahtua siihen että se elämä on itseasiassa aika pskaa.

Ne pitäisi olla hienovaraisia vihjeitä. Nykypäivän vanhemmat varmaan tietävät nämä asiat paremmin ja ohjaavat hienovaraisemmin liikunnan pariin ja vastaavaa. 

Vierailija
50/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mua alkaa Ap jo ärsyttämään! Kommentoit sinua täällä jeesaaville mitä kaikkea olet jo kokeillut ja kuinka "ei toiminut". Yhteenkään ideaan et kommentoi, että "kiitos, tuota en olekaan vielä testannut Pitääpä rohkaistua kokeilemaan". Sinulla on mielessäsi tuhat ja yksi syytä pitää itseäsi olosuhteiden uhrina.

Minä, se deittivalmentajaa ehdottanut, näin alkuperäisen viestisi perusteella sinussa potentiaalia. Mitä pidemmälle viestiketju on edennyt, olen kuitenkin huomannut, että olet itsesäälissä rypevä selitysten keksijä. Tuolla asenteella et tule naista saamaan.

Vierailija
51/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mee nykyään noin. Monet nuoret miehet on kiinnostuneita tyylistä eikä nykytytöt ala pukea mopojonneja, vaan antaa niiden olla. Just silloin jää yksin, jos jää kiinni noihin vanhanajan tapoihin ja kuvittelee, et joku nainen tulee ja alkaa muovata miestä mieleisekseen.

Mies kiinnostunut tyylistä = kävelee vaateliikkeeseen ja käskee työntekijänaikkosen etsiä sopivat vaatteet, mies kävelee kassalle ja iskee rahat tiskiin palvelusta ja vaatteista.

Vierailija
52/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NIin mitäpä minä olisin siellä opiskelijabileissä tehnyt, tai armeijan lomilla. Vaikka muut nyt tosin iski naisia. Mutta enpä hoksannut. Kun olin jo 18 niin eihän siinä iässä voi jos ei ole jo teininä...siis häh?

Heillä muilla oli se rohkeus ja itsetunto kohdallaan, niin uskalsivat lähestyä, koska olivat saaneet kokemuksia asiasta myös teininä. 

AP

Ei mutta ihan oikeasti, miten luulet muiden saaneen noita jtn kokemuksia teininä? No sillä että on ihan ite hankittu. Nähty vaivaa, tutustuttu, saatu hirveällä työllä ja vaivannäöllä niitä kutsuja bileisiin. Järkätty joskus itsekin. Tosi moni myös aloittaa bilettämisen vasta yliopistossa, eli älä jaksa mussuttaa. Sä olet nysvä joka ei halua nyt ottaa vastuuta elämästään, kun alat havahtua siihen että se elämä on itseasiassa aika pskaa.

Ne pitäisi olla hienovaraisia vihjeitä. Nykypäivän vanhemmat varmaan tietävät nämä asiat paremmin ja ohjaavat hienovaraisemmin liikunnan pariin ja vastaavaa. 

No vanhemmathan oli ihan pihalla esim. tyylistä. Ne teinit, jotka otti vastaan vanhempien vinkit, ei kyllä olleet kovin tyylikkäitä. Et kyllä ne oman ajan trendit omaksutaan siellä vertaisryhmässä.

Vierailija
53/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kiinnostunut tyylistä = kävelee vaateliikkeeseen ja käskee työntekijänaikkosen etsiä sopivat vaatteet, mies kävelee kassalle ja iskee rahat tiskiin palvelusta ja vaatteista.

Et oo tainnut katsoa kunnolla nykypäivän nuoria miehiä. Kyllä niillä on vahva oma maku. Ihan eri planeetalla kun mun sukupolvi. Omista pojistani sen nään joka päivä.

Vierailija
54/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Joskus se on pakko aloittaa. ei niitä muitakaan ole kukaan kotisohvalta hakenut.

Vierailija
55/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et oo tainnut katsoa kunnolla nykypäivän nuoria miehiä. Kyllä niillä on vahva oma maku. Ihan eri planeetalla kun mun sukupolvi. Omista pojistani sen nään joka päivä.

Mistäs tämä nyt sitten kertoo, ovatko nykyajan ulkonäköpaineet niin valtavat että poikienkin pitää olla jotain trendikuninkaita pienestä pitäen?

Vierailija
56/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs tämä nyt sitten kertoo, ovatko nykyajan ulkonäköpaineet niin valtavat että poikienkin pitää olla jotain trendikuninkaita pienestä pitäen?

No suurinpiirtein näin. Lisäksi monet tytöt vaativat pojalta/mieheltä täydellisiä vatsalihaksia. Tämä on yksi sukupuolien välinen vääristymä, kun tyttöjä on vähemmän kuin samanikäisiä poikia. 

Vierailija
57/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta nykyään tytöt ja pojat ovat yhtä tyylikkäitä. Hyvähän se vain on, ettei nykytytöt hyväksy yksipuolisia ulkonäköpaineita.

Vierailija
58/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sua muutaman vuoden vanhempi nainen ja minulle olisit saalis! Itsekin olen jäänyt seksuaalisesti "jälkeen" ikäisistäni jo nuorena. Olen yrittänyt vanhemmalla iällä seurustella, mutta miehet eivät ymmärrä (siis ne kokeneemmat) että minulle seksuaalisuus on vaikeaa, koska en ole kokenut mitä on olla seksuaalinen. Heillä on jotenkin tosi ratkaisukeskeinen asenne aiheeseen, sen sijaan että yrittäisivät edes empatian kautta ymmärtää miltä minusta tuntuu. 

On todella vaikea oppia olemaan lähellä. Olla kosketeltavana ja koskettaa itse toista ihmistä. Ei sellainen tapahdu hetkessä! Se jopa ahdistaa alussa, varsinkin kun toinen on liian innokas ja tottunut kosketukseen.

Vierailija
59/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin aika moni nuori nainen (itsekin) pelaa. Mikset lähesty jonkin pelin kautta? Tutustu ihmisiin peleissä, tee lähempää tuttavuutta jne. Pelaaminen olisi jo heti yksi asia, joista molemmat pidätte niin on jotakin jutun juurta jo. 

Olen/olin itse sairaalloisen ujo teini, ei todellakaan mitään seksikokemuksia kunnes tapasin pelien kautta 'nyksän', oltu muutama vuosi nyt yhdessä.

Yksi juttu kuitenkin pisti silmään. 

"Katselen tietenkin kauempaa viehättäviä naisia ihaillen. Lähestyä en uskalla."

Mitä tarkoitat viehättävällä? Kauniita naisia? Juu, kaikki haluaisivat kauniin naisen. Ja naiset komean miehen. Kaunis nainen yleensä saa komean miehen kumppanikseen. 

On normaalia haluta viehättävä puoliso, mutta kannattaa olla realistinen.

Voihan sitä tietty elää epäviehättävän kanssa, mutta onko siinä suhteessa seksielämää tai seksuaalisuutta? Ei välttämättä, pelkkä kulissiliitto.

Onko muita vaihtoehtoja? Viehättävät ihmiset yleensä pariutuvat keskenään, samoin epäviehättävät (usein lihavat) kuten taviksetkin.

Jos olet epäviehättävä tai tavis, omaat huonot mahdollisuudet saada kauniin/komean puolison. Tietysti jos massia löytyy niin voit olla hyvinkin haluttava ja deittailla vaikka 19-kesäisiä likkoja tai poikia koska "ikä on vain numero" ja tosirakkaus ei katso ikää jne muuta bullshittiä

Tai sitten voit venailla sitä, että joku viehättävä henkilö kiinnostuu sinusta. Toki niinkin voi tapahtua! Kannattaako odottelu kuitenkaan, varsinkin jos ikää on 30+ ja on hyvinkin mahdollista, ettei odottelu tuota tulosta?

Kannattaisiko kuitenkin arvostaa muita asioita enemmän, eikä jotain mikä on kuitenkin niin hyvin katoavaista? Minkälainen perusta ulkonäkö on suhteelle, kun jokainen vanhenee ja rypistyy jne?

Ulkonäköasioista nuoret eivät ajattele näin. Yleensä vanhemmat ihmiset ajattelevat näin, mutta nuoremmilla nämä asiat ovat vasta edessä eivätkä jaksa liikaa murehtia asiasta. Mutta on todennäköisestä myös, että nykypäivän punttisali/treenaajasukupolvi on 50-vuotiaanakin vielä viehättävä, toisin kuin aikaisemmat sukupolvet joille ulkonäöllä ei ollut merkitystä. 

36-vuotias ei tietääkseni enää ole nuori aikuinen.

Ehkä asia onkin näin, siinä tapauksessa kannattaisiko nuorempienkin ajatella tätä syvemmin? Yritin ainakin viestilläni rohkaista juuri siihen. 

Entä sitten jos milleniaalit/gen Z olisivatkin viisikymppisinä vielä 'viehättäviä' mm. salin ansiosta? Rakkaus ei sitten kuihdu siinä iässä välttämättä vaan vähän myöhemmin, jolloin tasan jokainen mummoutuu ja pappautuu. (:D)

Pointti on se, että kun korea ulkokuori poistetaan, eli luonto tekee tehtävänsä ja ihminen vanhenee, ne jotka arvostavat nuoruutta ja kauneutta ylitse muun tulevat pettymään pahasti.

Ulkokuori on se, mikä katoaa. Sisin on se, mikä pysyy. Kliseistä.

Toki jos vaan harrastaa irtosuhteita / ei mitään vakavaa pitkäkestoista, asia on mahdollisesti merkityksetön.

-parikymppinen n, henkisesti boomeri

Vierailija
60/404 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haudassa ollaan lopulta kaikki eikä haittaa enää mikään joten mitä väliä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän