Harmittaa kun olen jäänyt elämässäni seksuaalisuudesta ja seksielämästä paitsi
En käy baareissa, en juo alkoholia kovinkaan paljon. Nuoruudessa asuimme syrjäseudulla, jossa tyttöjä oli hyvin hyvin vähän ja lähimpään kaupunkiin 20 km. Luonnollisesti ajokortittomana tuolloin ei "kylillä" käyty tuosta noin vain.
Kun ilmapiiri yms oli mikä oli, niin tietenkin sitten 15-20 vuotiaana pelattiin tietokoneella. Kylässä asui muutama muukin poika. Tyttöjä oli vain pari ja nekin lestadiolaisperheistä.
Eli teininä en päässyt seksin makuun. En päässyt myöhemminkään. Vanhemmat eivät oikein ohjastaneet liikuntaan eikä myöskään pukeutumiseen oikealla tavalla. Teininä olinkin suhtkoht lihavassa kunnossa, kunnes armeijassa laihduin ja hoikistuin aivan merkittävästi. Mutta juna meni jo. Kun teininä oli itsetunto täysin alamaissa, niin enpä ole myöhemminkään uskaltanut lähestyä ketään enkä oikein tiedä edes missä ja miten lähestyä. Katselen tietenkin kauempaa viehättäviä naisia ihaillen. Lähestyä en uskalla.
Nyt 36-vuotiaana olen edelleen täysin vailla minkäänlaisia seksikokemuksia. Akateeminen koulutus, mutta enpä minä yliopistossakaan missään opiskelijabileissä käynyt. Mitä olisin siellä tehnyt?
Aikani kuluu pääosin töissä (etänä), talvella liikuntana punttisali (yksin) ja kesällä vaeltaminen/pyöräily (yksin),
Hankalaa on ja mitä enemmän ikää tulee, sitä vaikeammaksi elämä muuttuu. Joskus on ollut itsetuhoisiakin ajatuksia, mutta yleensä ne ovat hävinneet kun kesä on tullut ja päässyt vaeltamaan kunnolla.
M36
Kommentit (404)
Ai mitä olisit opiskelijabileissä tehnyt silloin muoruudessa? No hankkinut niitä swksikokemyksia ja kenties vaimon itsellesi tai ainakin jonkinlaisen naissuhteen.
Valitettavasti tosiasia on, että kukaan ei tule kotia hakemaan. Itse on mentävä mukaan ja hakeuduttava paikkoihin ja tilanteisiin, joissa muut ovat myös kenties seuraa-( edes sitä seksiseuraa) tai kumppania katselemassa.
Sun on vaan lähdettävä nyt niihin pippaloihin, ympäripäissään ei tarvitse olla mutta pari olutta varmasti helpottaa jännitystä tutustua niihin potentiaalisiin seksikumppaneihin/naisystäviin.
Toivon sulle sydämestäni tsemppiä ja että pääset kokemaan ihania ja lemmentäyteisiä hetkiä elämässäsi vielä monta kertaa. Seksi ja seksuaalisuus on ihana ja täysin luonnollinen asia. Terveellinen myös 👍
Sun tilanne on nyt kaikella rakkaudella se, että tinder profiilia luomaan ja vähän äkkiä. Sieltä saat ainakin sitä piparia ja kenties sitä myötä itseluottamusta ja taas sitä myötä löydät ihan jopa rakkauden.
Jossittelemalla, odottelulla ja mutkuttelulla ei taatusti mikään asia muutu.
Ite vetäisin hyvät pohjat ja baariin vonkaamaan. Ihan näin naisen näkökulmasta. Tsemppiä 😃
Minä syön joka aanu suuren kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin, mutta lisää puuroon vaapukkahilloa. Olemme tehneet näin jo 18 vuotta.
Meidät yhdisti mieltymys graham-puuroon. Sitä samaa suosittelen sinullekin.
Alkoholin avulla me muutkin ollaan niitä kokemuksia saatu ja puolisot löydetty. Eikös joku kolumnisti just kirjoittanutkin aiheesta, jossa toi esiin alkoholin nimenomaan tästä positiivisesta vinkkelistä ja sen vaikutuksista- suurin osa ystävyyssuhteista ja parhaista bileistä liittyy alkoholiin, poikaystävät ja aviomies on löytynyt alkoholin avulla ym.. ym.. Ei siitä alkoholista kannata mitään demonia tehdä.kyllähän se jäykän suomalaisen rentouttaa
Vierailija kirjoitti:
Niillä hieman kiltimmillä ei ole edes kavereina niitä sosiaalisia ja meneviä tyttöjä... 🥺
No mitäpä luulet onko jollain ujolla ja vähän vetäytyvällä naisella sosiaalisia ja meneviä poikia kavereina 🥺
Vierailija kirjoitti:
Sun tilanne on nyt kaikella rakkaudella se, että tinder profiilia luomaan ja vähän äkkiä. Sieltä saat ainakin sitä piparia ja kenties sitä myötä itseluottamusta ja taas sitä myötä löydät ihan jopa rakkauden.
Ite vetäisin hyvät pohjat ja baariin vonkaamaan. Ihan näin naisen näkökulmasta. Tsemppiä 😃
No huh. Kylläpä nyt vähän ehkä liioittelet tuota ”homman hoitamisen” helppoutta. Ei se nyt kuitenkaan ole ihan sama asia kuin leivän hakeminen kaupasta.
T.myös nainen (ja sen baaripaneskelun voi aivan hyvin jättää myös väliin)
Vierailija kirjoitti:
Haudassa ollaan lopulta kaikki eikä haittaa enää mikään joten mitä väliä
Elävät ihmiset on tuntevia olentoja. Sitä väliä.
Niin ja kannattaa tehdä omasta elämästään ihanaa ja nautinnollista vaikkei sitä naista sitten löytyisikään. Harrasta ja tee kaikkea ihanaa ja nauti niistä elämän iloista mitä sinulla on. Aito elämänilo ja varmuus siitä mitä tekee herättää kiinnostusta ja saa ihmiset haluamaan mukaan elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huh. Kylläpä nyt vähän ehkä liioittelet tuota ”homman hoitamisen” helppoutta. Ei se nyt kuitenkaan ole ihan sama asia kuin leivän hakeminen kaupasta.
Voi kuule, ei se tarvii kun sen yhden sopivan mätsin ja se on menoa se. Se on vaan asettauduttava edes sinne ehdolle. Kotoo ei kukaan sua löydä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap haluaa nimenomaan seksikokemuksia. Suurimmalle osalle ihmisistä niitä löytyy sieltä baarista ja yleensäkin semmoisista paikoista missä ollaan juhlatuulella ja haku päällä.
Lenkkipolulta jos toivoo kumppanin tai seksiä löytyvän, niin saa varmasti odotella lopun ikänsä.
Mä en ymmärrä tätä piipitystä. "Olen ujo ja arka ja en mä kyllä ikinä missään käy ja alkoholiakaan en juo. En harrasta mitään ja pelkään vieraita ihmisiä".
No jää sit sinne kotiin nysväämään ja vaikka virkkaamaan sukkaa. Ihan oikeasti nyt hei.
Jotain on ite tehtävä jos muutosta haluaa. Äitiä ja iskä ei kyllä voi enää 36 vuotiaana syyttää. Suosittelen terapiaa tai jallukolaa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haudassa ollaan lopulta kaikki eikä haittaa enää mikään joten mitä väliä
Elävät ihmiset on tuntevia olentoja. Sitä väliä.
Haudassa ei tunne enää mitään joten mitä väliä.
Kuule nyt on baarit ja koko Suomi aukeamassa helmikuun aikana vielä. Otapas sellainen tavoite itsellesi tälle vuodelle, että lähdet kerran kuussa käymään vähän yöelämässä.
Vedät kuule vaikka kaksin käsin , ihan sama mutta yks elämä ja sinä itse aikuisena ihmisenä päätät mitä sillä teet.
Oisko sulla ketään kivaa kaveria, sellaista jonka kanssa on mukava laittaa elämä risaiseks?
Toinen aika yleinen tapa tänäpäivänä on etsiä seuraa ennen baariin lähtöä esim . sieltä tinderistä.
Ei se ota jos ei anna .
Onko ap enää linjoilla? Olis kiva kuulla mitä mieltä oot näistä kommenteista. Saitko ajateltavaa ja kuinka etenet jatkossa? Ois tosi mukava jäädä seurailee tätä tarinaa.
Tuu hei kertoo miten hommat edistyy 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NIin mitäpä minä olisin siellä opiskelijabileissä tehnyt, tai armeijan lomilla. Vaikka muut nyt tosin iski naisia. Mutta enpä hoksannut. Kun olin jo 18 niin eihän siinä iässä voi jos ei ole jo teininä...siis häh?
Heillä muilla oli se rohkeus ja itsetunto kohdallaan, niin uskalsivat lähestyä, koska olivat saaneet kokemuksia asiasta myös teininä.
AP
Väitätkö oikeasti, että jos ei teininä pääse panemaan niin se oli siinä sitten, ei tule seksiä eikä suhteita aikuisenakaan. Voi hyvä ihme. :D Ei mullakaan ollut teininä yhden yhtä seksikokemusta, enkä olisi niitä halunnutkaan. Teininä halusin nimenomaan odottaa, että olisin täysi-ikäinen, en kokenut olevani alaikäisenä valmis seksiin.
Ja niin vaan sitten 22-vuotiaana löytyi puoliso, jonka kanssa olen edelleen kolmekymppisenä. Seksiä olen harrastanut vain hänen kanssaan, ja olen asiantilaan aivan tyytyväinen. Kyllä sinullekin löytyisi kumppani, jos vain avoimin mielin menisit tutustumaan naisiin ja vähän flirttailemaan, pyytäisit ulos jne. Nuo estot on ihan vain omassa päässäsi. Mikään todellinen asia ei estä sinua löytämästä kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Nyt mua alkaa Ap jo ärsyttämään! Kommentoit sinua täällä jeesaaville mitä kaikkea olet jo kokeillut ja kuinka "ei toiminut". Yhteenkään ideaan et kommentoi, että "kiitos, tuota en olekaan vielä testannut Pitääpä rohkaistua kokeilemaan". Sinulla on mielessäsi tuhat ja yksi syytä pitää itseäsi olosuhteiden uhrina.
Minä, se deittivalmentajaa ehdottanut, näin alkuperäisen viestisi perusteella sinussa potentiaalia. Mitä pidemmälle viestiketju on edennyt, olen kuitenkin huomannut, että olet itsesäälissä rypevä selitysten keksijä. Tuolla asenteella et tule naista saamaan.
Mulla tulee ap:sta mieleen se Ensitreffit alttarilla kundi, sanokaa joku sen nimi? :D Oli sen kauniin turkulaisen bruneten sulho.
Hänellä oli tuhat ja yksi selitystä kaikkeen ja nuttu nurin joka asiassa.
Samaa mieltä. Asennemuutos 👍 tuolla tekosyiden keksimisellä ei ole kumppania löytynyt tähänkään mennessä joten voisiko olla se vika ihan itsessä?
Ap on vaan tylsimys tai masentunut. Hymyä huuleen kundi, ei se elä vielä oo menetetty. Miehillä ne mahikset esim perheen perustamiseenkin on vielä vaikka viiskymppisenä ja ylikin. Rohkeasti vaan elämää elämään!
Onko joku muka saanut taottua teinipoikansa päähän järkeä? Ei niitä pysty mihinkään pakottamaan.