Lääkärilausunnossa: "viehättävä nuori nainen"
Kun ei saa öisin unta, tulee mietittyä kaikenlaista turhaa(kin).
Nytpä vuorossa oli se, kun olen ihan vähällä aikaa kahdesta eri lääkärilausunnosta lukenut "viehättävä nuori nainen". Mitä se siis tarkoittaa? Ymmärrän toki ettei epämiellyttävää ainakaan, mutta olen ennenkin ihmetellyt näitä lääkäreiden ns sivuhuomioita (jotka kuitenkin varmasti on jollain tavalla tärkeitäkin?), joita kai jokainen lääkäri potilaasta sanelee. Miten sinä tuon määrittelisit?
Kommentit (108)
IHANA!
Potilaalle tehty varmuuden vuoksi sekä eturauhastutkimus että papakoe."
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 06:26"]
Mun vauva joutui sairaalaan ja lapsen sairaskertomuksessa luki että äiti hoitaa lasta kauniisti. Tiedä sitten kuinka relevantti tieto sekin oli saturaatiotasojen ja tulehdusarvojen lomassa.
En tiedä mikä mua vaivaa vai onko tämä normaalia, mutta mun tuli kyyneleet silmiin tästä.
Raskaana?
Vierailija kirjoitti:
Halusi iskeä
Jään mielenkiinnolla odottamaan vieläkö ap kaipaa mielipiteitä näin kuuden vuoden jälkeen aloituksesta.
Mulla luki huoliteltu nuori nainen :D Ja miksiköhän lasten neuvolakorttiin pitää kommentoida, sievä, nätti, kiltti tyttö jne?
Vierailija kirjoitti:
Mulla luki huoliteltu nuori nainen :D Ja miksiköhän lasten neuvolakorttiin pitää kommentoida, sievä, nätti, kiltti tyttö jne?
Hih hih
Asiallinen nuori nainen: olin reilusti yli 50 v.🤣