POIKAYSTÄVÄ VEI JUOKSUMATON.
Olin eilisen poissa kotoa ja poikaystävä oli vienyt juoksumaton pois! Kysyin että miksi ihmeessä, niin kuulemma anoreksiani on taas tullut takaisin, vaikka ei ole!! Painoni on noussut tasaisesti ja syön hyvin. Poikaystävä sanoi että juoksumatto on nyt muualla niin kauan että saan itseni taas kuntoon. Tämä on ihan järjetöntä, koska olen paremmassa kunnossa henkisesti kuin koskaan ennen! Haluan pitää yleiskuntoni hyvänä juoksumaton avulla :( Poikaystävä on ihan hysteerinen anoreksiani suhteen, ja säikähtää jo jos sanon ettei ole nälkä. Meillä menee tosi hyvin ja on mennyt kaikki nämä vuodet, mutta haluaisin että poikaystävä pystyisi luottamaan minuun paremmin.
N19
Kommentit (61)
Paljonko olet pitkä ja painosi nyt? Saisi vähän näkökulmaa puolisosi huoleen. Ihana kuulla että olet toipumassa, anoreksia on kyllä sairaus joka saattaa jäädä kummittelemaan mieleen pitkäksikin aikaa joten en ihmettele jos lähipiiri on varpaillaan.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 13:57"]Paljonko olet pitkä ja painosi nyt? Saisi vähän näkökulmaa puolisosi huoleen. Ihana kuulla että olet toipumassa, anoreksia on kyllä sairaus joka saattaa jäädä kummittelemaan mieleen pitkäksikin aikaa joten en ihmettele jos lähipiiri on varpaillaan.
[/quote]
Olen 169cm ja 50kg.
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 13:57"]Paljonko olet pitkä ja painosi nyt? Saisi vähän näkökulmaa puolisosi huoleen. Ihana kuulla että olet toipumassa, anoreksia on kyllä sairaus joka saattaa jäädä kummittelemaan mieleen pitkäksikin aikaa joten en ihmettele jos lähipiiri on varpaillaan.
[/quote]
Olen 169cm ja 50kg.
Ap
[/quote]
Tänä aamuna kävin vaa'alla.
Ap
Ei todellakaan tommosia juoksumattoja syömishäiröisen kotiin.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:34"]Jos luut kalisee kylmässä, niin sitten kandee syödä pizzaa hieman useammin
[/quote]
Näin puhuu läski joka itse haluaisi olla laihempi. Ap on hyvän painoinen. Lihavuus on rumaa
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:14"]Ei todellakaan tommosia juoksumattoja syömishäiröisen kotiin.
[/quote]
Sain sen ihan äskettäin. Ei minulle tullut minkään näköistä laihdutus intoa sen vuoksi, mutta se auttoi yleiskunnon ylläpitämisessä. Poikaystävä kyllä äsken sanoi että voi hakea sen vanhempiensa luota (vei sen siis sinne) vaikka huomenna, kun tajusi että en ollut alkanut laihduttaa. Oli kai kuvitellut niin, koska sanoin toissapäivänä että en jaksa syödä kaikkea lautaselta.
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 13:32"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:10"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:59"]Söisit kunnon ruokaa, etkä pizzaa. [/quote] Olin kavereiden kanssa ulkona ja syötiin pizzat. En syö pizzaa normaalisti. Ap [/quote] Miksi tähän alapeukkuja? Enkö saisi syödä pizzaa? Ap
[/quote]
Kyllä sun pitää pystyä syömään pizzaa ihan normaalitikin. Minkä verran sitä pizaa tuli syötyä?
[/quote]
Ei kun tarkoitin että normaaliin ruokavaliooni ei kuulu pizza. Vähän yli puolikkaan pizzan. Loput otin kotiin.
Ap
[/quote]
Et sitten koko pitsaa voinut vetää?
[/quote]
Ei läheskään kaikki jaksa syödä kokonaista pizzaa kerralla.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:14"]Saat syödä pitsaa ja saat kuntoilla! Mutta oletko rehellinen itsellesi painostasi?
[/quote]
Tänään kävin vaa'alla ja painan 50kg. Olen 169cm pitkä.
Ap
[/quote]
Alapeukku? Minähän olen nimenomaan rehellinen. Voisinhan minä laittaa itseeni lyijypainoja ja väittää painavani enemmän.
Ap
[/quote]Säälin miestäsi jos hän joutuu panemaan luurankoa
[/quote]
OT, mutta minä olen 165cm/50kg, eli 4cm lyhyempi mitä ap ja minulla on 70E luomu rinnat ja treenattu peppu. Eli en ole mikään luuranko.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:14"]Saat syödä pitsaa ja saat kuntoilla! Mutta oletko rehellinen itsellesi painostasi?
[/quote]
Tänään kävin vaa'alla ja painan 50kg. Olen 169cm pitkä.
Ap
[/quote]
Alapeukku? Minähän olen nimenomaan rehellinen. Voisinhan minä laittaa itseeni lyijypainoja ja väittää painavani enemmän.
Ap
[/quote]Säälin miestäsi jos hän joutuu panemaan luurankoa
[/quote]
OT, mutta minä olen 165cm/50kg, eli 4cm lyhyempi mitä ap ja minulla on 70E luomu rinnat ja treenattu peppu. Eli en ole mikään luuranko.
[/quote]
Minusta vähän tuntuu, että tuo luurankoksi haukkuva oli joku lievästi ylipainoinen, jonka mielestä nainen on pakkasen raiskaama pulkan naru, jos sillä ei ole 20-30kg ylipainoa.
Pienessä(?) kämpässä juoksumatto ja ruokapöytä. Ei auta toipumisessa.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:34"]Jos luut kalisee kylmässä, niin sitten kandee syödä pizzaa hieman useammin
[/quote]
Näin puhuu läski joka itse haluaisi olla laihempi. Ap on hyvän painoinen. Lihavuus on rumaa
[/quote]
52kg on tavoite painoni :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:35"]Pienessä(?) kämpässä juoksumatto ja ruokapöytä. Ei auta toipumisessa.
[/quote]
Ei tämä nyt mitenkään kovin pieni ole, ja olen toipunut tosi hyvin. Sairastin anoreksiaa n.5 vuotta.
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:35"]Pienessä(?) kämpässä juoksumatto ja ruokapöytä. Ei auta toipumisessa.
[/quote]
Ei tämä nyt mitenkään kovin pieni ole, ja olen toipunut tosi hyvin. Sairastin anoreksiaa n.5 vuotta.
Ap
[/quote]
:( Nuoruutesi on mennyt pilalle.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:34"]Jos luut kalisee kylmässä, niin sitten kandee syödä pizzaa hieman useammin
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
Olet yhä sairas.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:34"]Jos luut kalisee kylmässä, niin sitten kandee syödä pizzaa hieman useammin
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
Olet yhä sairas.
[/quote]
Mitenniin? 52kg on normaalipaino.
Ap
Saanko kysyä mikä oli käännekohta paranemiseen? Sukulaisen tilannetta vaan ajattelen kun on taistellut oman anoreksiansa kanssa jo myös viisi vuotta eikä loppua näy. Ajatteletko vielä ruokaa pakkomielteisesti vai onko sen suhteen ajatus rentoutunut vuosien myötä? Koetko itse olevasi terve nyt?
Moi ap. Älä välitä ilkeistä kommenteista. Et ole luuranko jos painat 50 kg. Toki varmaan pari kiloa lisää ei ole pahitteeksi. Kuulostat siltä että olet parantumaan päin. Poikaystäväsi on varmasti vaan huolissaan ja vei sen takia juoksumaton pois. Anorektikot ei itse huomaa omaa pakkomielteisyyttään liikuntaan, joten tuskin vei mattoa turhaan. Tsemppiä! :)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:03"]Saanko kysyä mikä oli käännekohta paranemiseen? Sukulaisen tilannetta vaan ajattelen kun on taistellut oman anoreksiansa kanssa jo myös viisi vuotta eikä loppua näy. Ajatteletko vielä ruokaa pakkomielteisesti vai onko sen suhteen ajatus rentoutunut vuosien myötä? Koetko itse olevasi terve nyt?
[/quote]
Tajusin että en voi antaa anan kontrolloida minua, vaan minun pitää parantua. Yksi syy tuon tajuamiseen oli ystäväni kuolema anoreksiaan. Tajusin että minulla on vielä mahdollisuus parantua ja tehdä elämästä mielekästä. Suhde ruokaan on rentoutunut, enkä tarkoituksella edes katso paljonko kaloreita missäkin on. En voi sanoa olevani täysin terve, mutta olen parantunut hyvin enkä enää koskaan halua kokea anaa uudelleen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:04"]Moi ap. Älä välitä ilkeistä kommenteista. Et ole luuranko jos painat 50 kg. Toki varmaan pari kiloa lisää ei ole pahitteeksi. Kuulostat siltä että olet parantumaan päin. Poikaystäväsi on varmasti vaan huolissaan ja vei sen takia juoksumaton pois. Anorektikot ei itse huomaa omaa pakkomielteisyyttään liikuntaan, joten tuskin vei mattoa turhaan. Tsemppiä! :)
[/quote]
Kiitos :) Poikaystävä luuli että olin taas alkanut laihduttaa, kun en toissapäivänä jaksanut syödä kaikkea ruokaa lautaselta. Luuli kuulemma että jätin vaan syömättä tarkoituksella. Me haetaan se huomenna takaisin.
Ap
Mitäs olet luuranko.