Varattu mies -kerronko tulevalle vaimolle
Olen seukannut varatun miehen kanssa, itse olen vapaa. Mies on antanut sen kuvan, että huonosti menee ym. No, joo tuttu tarina. Nyt ovat menossa naimisiin!! Siis se nainen on sitoutumassa mieheen, jolla suhteita jo ennen naimisiin menoa. Lopetan tapailun. Kerronko morsiamelle?
Kommentit (30)
Mies on herättänyt sua ja tulevaa vaimoaan. Aika patologinen tyyppi. Miksi menee naimisiin, kertoili mitään selitystä sulle?
Korjaus herättänyt piti olla vedättänyt :)
Tee palvelus ja kerro. Kerro vaimolle, vaikka Facessa
Et kerro. Se kertominen ei enää tilannetta mihinkään muuta. Häitään suunnitteleva morsian ei edes uskoisi sinun kertomustasi.
En jäänyt kyselemään syitä avioitumiseen. Mutta siis.....ne ostaa yhdessä asunnon ja sitten naimisiin. Ja ajatelkaa nyt.....koko ajan on ollut mun kanssa. Ja onkohan muitakin. Tuntuu että pitäisi kertoa morsiamelle, kun on vielä aikaa. Suojelisiko se sitä naista vai tuhoaisiko sen elämän?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 22:15"]
[/quote]
Hmm.... seuraavaksi joku kesämorsian tulee kertomaan av:lle, että joku kateellinen ja hullu aikka vainoaa häntä facessa.
Todisteet kasaan ja anna miehen jäädä kiinni
Milloin häät ovat? Kesähäiden kutsukortit voivat olla jo matkalla.
Morsian tulee kiittämään sinua, pelastat hänet vuosien tuskalta ja ajanhukalta.
Häät on tietoni mukaan elokuussa. En jäänyt sitten tarkemmin kuuntelemaan. Tuntuisi oikealta kertoa, mun mielestä aika olennaista tietoa ja haluaisin kyllä itse tietää, jos olisin tuossa kuviossa morsiamena. Mutta en halua pilata sen elämää.
Kumpaa itse haluaisitte, että saisitte tietää nyt heti vai vasta kun on jo naimisissa?
Kerrot vaimolle nyt - textarilla vaikka!
Ajatelkaa mikä tyyppi toi mies..... montakohan sillä on?
Älä kerro. Petin yhden ja ainoan kerran nykyistä aviomiestäni vähän ennen naimisiin menoa. Sen jälkeen en ole pettänyt enää kertaakaan, eikä ole edes tehnyt mieli.
Miehellä saattaa vain olla pientä paniikkia ja rimakauhua naimisiinmenon takia ja sen vuoksi hän on paneskellut sinun kanssasi. Todellisuudessa hän rakastaa tulevaa vaimoaan ja haluaa jakaa arjen niin myötä-kuin vastoinkäymisetkin hänen kanssaan.
Hän oli mun kanssa yli vuoden. Jonkun yksittäisen panon ymmärtäisi vielä jotenkin panikoimisena. Yli vuoden ajan ihan päivittäistä yhteydenpitoa ja tavattiin noin kerta viikossa. Siksi ajattelinkin, että ainakaan ei vietä aikaa varsinaisen tyttöystävänsä kanssa ja että siis suhde ei ole hyvä. Haluaisin kertoa, kun tuntuu siltä että sen naisen täytyy saada tieto tästä.
Kerro. Vaimolla oikeus tietää ja tehdä ratkaisunsa totuuden pohjalta. Teet vaimolle valtavan palveluksen. Tiedän omalta kohdalta ja ystäväni kohdalta, että kertominen on kannattanut. Tai olisi kannattanut. Toiselle meistä kerrottiin ajoissa, toiselle liian myöhään ja siinä tuhoutui liikaa asioita.
Tee palvelus. Haluaisithan itsekin tietää vaimon saappaissa, eikö?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 22:15"]
[/quote]
Hmm.... seuraavaksi joku kesämorsian tulee kertomaan av:lle, että joku kateellinen ja hullu aikka vainoaa häntä facessa.
[/quote]
Miksi aina oletetaan, että viestintuoja ammutaan. Eihän niin käy kuin ääritapauksissa? Itse vihasin viestintuojaa (koska hän oli petoskumppani) mutta olin myös kiitollinen ja asiallinen häntä kohtaan. Ilman häntä olisin varmaan loputtomiin elänyt valheessa..
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 22:22"]Morsian tulee kiittämään sinua, pelastat hänet vuosien tuskalta ja ajanhukalta.
[/quote]
!!
Kerro