Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko katsoit Netflix-dokumentin Tinder-huijarista?

Vierailija
04.02.2022 |

Mitä luulet, olisitko svaipannut oikealle vai vasemmalle timanttiprinssin kohdalla?

Kommentit (152)

Vierailija
21/152 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee lähemmäs tämä dokkari, kun kohteena ollut suomalaisia. Erityisesti jäin miettimään naista, joka esiintyi huijarin lapsen äitinä ja oli mukana lennolla vakuuttelemassa huijarin hyvyyttä, vaikka Tinderhuijari oli aiemmin vienyt hänen rahansa ja saanut siitä tuomion. Nytkö joku suomalainen(ko) jo osallistuu huijauselämään? Saako tyydutystä siitä, että saa tavallaan näennäisesti omia huijattuja rahoja takaisin tällä tavoin, kun matkustelee mukana?

Tämä lennolla lapsen äitinä esiintynyt nainen oli ilmeisesti menettänyt rahansa ja ehkä hän yritti haalia jotain rahoja takaisin tekemällä näin töitä huijarille. En tiedä, jos kaikki rahansa menettäneelle tarjotaan vaikka 10 000€ tai 20 000€ siitä, että esittää uskottavasti yhden lennon ajan jonkun lapsen äitiä niin tulisiko siitä kieltäydyttyä. Tai ehkä hänet kiristettiin tai uhkailtiin siihen. Tai ehkä hänellä oli vielä tunteita huijaria kohtaan ja elätteli toivoa, että ehkä tässä voisi olla vielä jotain kun ollaan kumppaneita.

Vierailija
22/152 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska mulla on sellanen realistinen käsitys kuitenkin itsestäni, että mikään timanttikauppiaan äveriäs ja hyvännäköinen poika ei varmasti ole kiinnostunut minusta.

Mutta viimeistään siinä kohtaa jos mua pyydettäis lähtemään samantien lentokoneella marokkoon niin sois  kyllä hälytyskellot. Hyvä että meni vaan rahat, tossahan olis pahimmillaan voinut lähteä henki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/152 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän naiset googlasivat nimen ja löysivät instan ja isäukon firman. Insta tosin tekaistu eikä perheyritys ollut sukua. Olisitko itse jonkun treffin takia soittanut faijalle ja kysynyt onko tämä sun poikasi? Väärensi henkkareita, passeja ja maksumääräyksiä minkä kerkesi ja liikkui aina henkilökunnan kanssa eli ei mikään pennitön reppana ensisilmäyksellä. Ehkä itse olisin epäillyt siinä vaiheessa kun ongelmia kasaantui eikä käänytynyt isänsä ja perheyrityksen organisaation puoleen vaan apua pyydettiin random tavikselta. Ihanko mun luottokortilla bisness olisi pelastettu?

Niinpä. Millä perusteli sen, ettei upporikas isäpappa voinut auttaa ja lähettää rahoja tai voiisi olettaa rikkaalla ihmisellä olevan todennäköisesti rikkaita ystäviäkin pelastamaan pulasta. Miksi porukan todennäköisesti köyhimmän piti laittaa omat säästönsä ja järjestellä kaikki hankalat luottokortti ja lainajärjestelyt vaikka joku rikas ystävä olisi vain siirtänyt rahat käyttötililtään.

Vierailija
25/152 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuo suomalainen äiti oli kyllä erikoista.

Ei voinut varoittaa tätä norjalaista. 250 000 euroa, miettikää mikä summa! Eihän tuota saa eläissään takaisin maksettua.

Vierailija
26/152 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän suoraan, että en tykkää tuon värisistä miehistä.

Mutta en myöskään hae kumppania, joka elää iha erilaista elämää kuin minä. Eli vaikka olisi ollut vaalea suomalainen mies kyseessä, niin olisin tuollaista jahdeilla ja yksityiskoneilla leuhkivaa pitänyt pinnallisena, pröystäilevänä jne. pelkkien kuvien perusteella. Eli ei jatkoon. Vedän tällaisista helposti myös totuuteen perustumattomia johtopäätöksiä. Tulee tollaisista jopa alistavat ja väkivaltaisetkin vibat, vaikkei mitään sellaiseen viittaavaa periaatteessa noissa instakuvissa ollut.

Olen itse maanläheinen insinööri, joka harrastaa luonnossa liikkumista. En oikein näe itseäni pariutumassa tuollaisen limanuljaskan kanssa :D

Vierailija
27/152 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tuo suomalainen äiti oli kyllä erikoista.

Ei voinut varoittaa tätä norjalaista. 250 000 euroa, miettikää mikä summa! Eihän tuota saa eläissään takaisin maksettua.

Mietipä nyt. Tämä äiti on ollut itsekin gold digger ja ihastunut miehen rahoihin. Todennäköisesti mies nyhti häneltäkin rahaa ja nainen jäi velkoihin. Hän ehkä itse ehdotti, että tekee yhteistyötä miehen kanssa tulevissa huijauksissa, jos mies antaa osan rahoista naiselle. Näin nainen voi maksaa velkansa ja saa rahaa lapsensa elättämiseen.

Jos on alunperinkin rakastunut miehessä rahoihin, niin ei yllätä noin alhainen moraali.

Vierailija
28/152 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllähän nää kaikki naiset golddiggereitä oikeesti oli.

Aika mitätön ukkeli, mutta timanttimogulin perijä, ei kai siihen muuta vaadita.

Vierailija
29/152 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti ymmärrän, että huijaus rikkauksista menee läpi, kun tyypiltä on autot, vaatteet, veneet yms. Ja exä oli mukana luomassa vielä turvallisuuden tunnetta lapsensa kanssa.

Mutta muistakaa nyt hyvänen aika, että ette KOSKAAN anna rahaa uudelle tuottavuudelle. Vanhallekin tuttavalle kannattaa antaa rahaa vain sen verran kuin on valmis lahjoittamaan. Rahoja kun ei välttämättä saa koskaan takaisin. Ihmisiin ei yksinkertaisesti voi luottaa rahan suhteen.

Ettekä varsinkaan ota lainaa vain antaaksenne rahat jollekin toiselle. Jokainen vastaa itse omissa nimissään otetuista lainoista.

Vierailija
30/152 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska mulla on sellanen realistinen käsitys kuitenkin itsestäni, että mikään timanttikauppiaan äveriäs ja hyvännäköinen poika ei varmasti ole kiinnostunut minusta.

Mutta viimeistään siinä kohtaa jos mua pyydettäis lähtemään samantien lentokoneella marokkoon niin sois  kyllä hälytyskellot. Hyvä että meni vaan rahat, tossahan olis pahimmillaan voinut lähteä henki.

Itsellekin tuli ekana mieleen joku kidnappaus ja seksiorjaksi saudiprinssille päätyminen. En ikinä lähtisi edes jonkun uuden tuttavuuden auton kyytiin, sehän voi olla vaikka joku sarjamurhaaja. Vasta kun on tapailtu ja tutustuttu niin pystyn luottamaan.

Vierailija
31/152 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan käy sääliksi rakkaudennälkäisiä uhreja, mutta toisaalta kyllähän nämä naiset ovat itse olleet rahan ja helpolla saadun korkean elintason perässä.

Samalla tavalla kuin ne rumat, vanhat, lihavat miehet, jotka kuvittelevat, että joku netissä tavattu kaunotar olisi oikeasti heistä kiinnostunut. Ja lähettävät näille rahoja lentolippuihin yms. Näitähän on ollut uutisissa vaikka kuinka paljon. Hekin ovat ihastuneet nettinaisessa vain tämän seksikkääseen ulkonäköön, eli ovat ihan yhtä pinnallisia kuin nämä gold digger -naiset.

Vierailija
32/152 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täällä oli lisää tästä huijarista: https://www.vauva.fi/keskustelu/3400993/jenni-vartinen-huomasi-etta-uut…

EI varmaankaan ole SE Jenni V. :D

Kuka SE?

Jenni Värtinen oli tuon tytön nimi, joka oli miehen rahoilla ilmaisella lomalla käynyt. Aika nolo muija tuokin, kun ei edes hävennyt, että oli ollut lomalla muilta naisilta huijatuilla rahoilla. Eikä tullut mieleen, että jotain pahaa voisi sattua. Sanoi, että lähtisi silti tuolle reissulle, vaikka nyt tietääkin miehen taustat.

En arvosta tällaisia moraalittomia lapsellisia ihmisiä.

Vierailija
33/152 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vähän ihmettelen, että miten se norjalaisnainen kuvitteli olevansa vakavassa parisuhteessa, kun eiväthän he olleet edes tavanneet livenä montaa kertaa??

Vierailija
34/152 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facepuukissa tehdyissä huijauksissa ei tarvitse nähdä niin paljon vaivaa, ne voi väsäillä istuessaan jossakin kopissa Kiovan laitakaupungilla ja illalla mennä viinakaupan kautta kapiseen yksiöönsä kun koplan pomo kerää rahat.

Vierailija
35/152 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää miten joku suostuu ensitreffeiltä lähtemään yksityiskoneella tuntemattoman ihmisen matkaan. Eikö ole minkäänlaista itsesuojeluvaistoa? 

Vierailija
36/152 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää miten joku suostuu ensitreffeiltä lähtemään yksityiskoneella tuntemattoman ihmisen matkaan. Eikö ole minkäänlaista itsesuojeluvaistoa? 

Aika moni varmaan, sillä tämähän on kuin suoraan naisten fantasianovelleista, eikö?

Vierailija
37/152 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut katsoa kuin vähän alkua. Ihmettelin vaan, kun siinä oli kolmekymppisiä naisia ja jokainen odotti, että saa jonkun rikkaan miehen. Kyllähän sitä 4v leikittiin prinsessa leikkejä ja ajateltiin, että saadaan joko prinssi tai vähintään joku miljonääri. Kuitenkin realismi tuli kehiin jo teini-iässä. Valis

Vierailija
38/152 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut katsoa kuin vähän alkua. Ihmettelin vaan, kun siinä oli kolmekymppisiä naisia ja jokainen odotti, että saa jonkun rikkaan miehen. Kyllähän sitä 4v leikittiin prinsessa leikkejä ja ajateltiin, että saadaan joko prinssi tai vähintään joku miljonääri. Kuitenkin realismi tuli kehiin jo teini-iässä. Valis

No ne taisi olla itsekin menestyneita, kun tuollasia summia oli lainailla. Taitaa se naisten realismi määrittyä ihan oman tason mukaan.

Vierailija
39/152 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies on lipevä ja epäilyttävä, ja niin on "henkivartijakin". Todella hyväuskoisia naisia.

Mulla oli muuten nuorena ja nättinä tällainen varakas etelämaalainen rakastaja, itseäni vanhempi mies. Hän kävi Helsingissä työasioissa usein ja tapailimme. Kotimaahansakin lennätti minut lomailemaan, enkä maksanyt itse mistään mitään. En tykännyt miehestä tarpeeksi ja suhde loppui. Häneltä saamani timanttisormus piti kyllä palauttaa. Kivaa oli, ei kaduta. Intohimoa oli aika paljon, mutta hän oli omistushaluinen myös.

Vierailija
40/152 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lainathan naisille tuli huijaamalla. Oltiin suuripalkkaisia timanttiyhtiön pomoja.

Aika hyvin tuo koko huijaus rakennettiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi