Mikä halvattu voi olla syynä?
Mulla on ollut korvan sisällä jossakin kiputuntemuksia jo kuukausia, tälläkin hetkellä. Sellaista paineen ja jurnutuksen tunnetta, ei koko ajan, mutta useamman kerran viikossa ja tosiaan jo ainakin 6kk ajan.
Korvatulehduskierre oli marrasjoulukuussa, mutta tuota tuntemusta oli jo ennen sitä ja korva tsekattu työterveyslääkärillä viimeksi 4pv sitten juurikin tuon kierteen vuoksi ja oli kuulema siisti ja ok.
Mutta ei se tunnu ookoolta 🤔😢.
Kommentit (30)
Ei tiiä tällä palstalla, Soita lääkäri Aika.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mulla laitetta eikä lamppua, jolla voisin kurkata korvakäytävääsi. Lääkäreillä on.
Niin, taisin juuri mainita, että sinne on kurkattu viimeksi muutama päivä sitten ja oli kuulema ok.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei tiiä tällä palstalla, Soita lääkäri Aika.
Kts ap kirjoitukseni.
Ap
Onko poskiontelon tulehdus suljettu pois?
Mene erikoislääkärille. Ei ne työterveyslääkärit vain osaa mitään tavallisesta poikkeavaa. He kirjoittelevat saikkua, antibiootteja, Buranaa ja lähetteitä muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mulla laitetta eikä lamppua, jolla voisin kurkata korvakäytävääsi. Lääkäreillä on.
Niin, taisin juuri mainita, että sinne on kurkattu viimeksi muutama päivä sitten ja oli kuulema ok.
Ap
Ehkä se pitäisi tutkia spesialistin, eikä yleislääkärin toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Onko poskiontelon tulehdus suljettu pois?
On, se oli tuon kierteen alussa ja jopa kuvattiin naamataulu.
Ap
Korvalääkäriin. Perus yleislääkäri ei nyt riitä.
Vierailija kirjoitti:
Mene erikoislääkärille. Ei ne työterveyslääkärit vain osaa mitään tavallisesta poikkeavaa. He kirjoittelevat saikkua, antibiootteja, Buranaa ja lähetteitä muualle.
Tämä lääkäri oli työterveyden erikoislääkäri.
Ei edes maininnut lähetettä minnekään korvaklinikalle tmv, tuskin se edes kuuluisi työterveyssoppariimme..tosin sain kyllä tuon kierteen ollessa lähetteen silmäklinikalle ja ihan päivystystapauksena, koska oli jo silmätulehdus nro3 silloin menossa..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Korvalääkäriin. Perus yleislääkäri ei nyt riitä.
Omakustanteisesti en viitsisi mennä, katsoin että se olisi 150€-200€ laaki jo peruskäynti.
Kai se on sitten varattava aika tuolle työterv erik lääkärille ja yritettävä saada lähete..
Ap
Hampaissa vikaa? Voi tuntua korvissa.
Liikutko ilman kunnon päähinettä?
Vierailija kirjoitti:
Liimakorva?
Ei ole mitään eritevuotoa korvasta.
Ap
Mä sain korvatulehduksen, oli 3 kk omituinen tunne korvassa.
Vierailija kirjoitti:
Liikutko ilman kunnon päähinettä?
On merinovillainen ohuehko pipo+huppu jos ulkona pidempään tai paksumpi pipo.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä sain korvatulehduksen, oli 3 kk omituinen tunne korvassa.
Kts aloitukseni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Halvaantunut?
Ei edes hymyilytä.
Ap