Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen asuinpaikka on OLari Espoossa?

Vierailija
23.09.2006 |

Etsimme hyviä yhteyksiä ja harrastusmahdollisuuksia. Onko alue turvallisen tuntuinen nykyisin? Millaiset palvelut löytyvät lapsiperheelle?



Nyt kaikki Olarilaiset ja siell äasuneet kertomaan!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä pääsee bussilla minne hyvänsä keskeiseen paikkaan Espoossa. Harrastuksista en osaa paljoa sanoa,mutta esim Espoon tanssiopisto on lähellä ja 3 kuntosalia. En ole varma onko Olarissa enää uimahallia,mutta juuri remontoitu löytyy Tapiolasta ja uusi Espoon keskuksesta. Iso omena(kauppakeskus) lähellä ja Olarista löytyy ostarilta s-market.

Sanoisin tämän olevan keskiluokkaa ja muutakin. Ihan kiva paikka. Ollaan asuttu reilu vuosi. Ei kaduta muutto. Vanhassa Olarissa enemmän vuokra-asuntoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan