Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 78 neliön 4h+k+s mielestäsi pieni?

Vierailija
07.10.2006 |

Minkä kokoinen neliö teillä on? Nyt asutaan 61 neliön kolmiossa ja aika pienethän nuo huoneet on.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan ehdoton minimi 4 huoneen asunnolle.

Vierailija
2/16 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian muutetaan saunalliseen kolmioon (75m2), jossa huoneet ovat huomattavasti pienemmät (makkarit 12m2 ja 10m2) ja kyllä olisivat pienet, jos vielä kolmas noista lohkottaisiin! Vähän tilannetta ehkä parantaisi, jos olohuone ja keittiö olisivat yhdistetyt, eli sellainen tupakeittiö... Erillisinä huoneina kumpikin vievät paljon tilaa, kun keittiöön on mahduttava ruokapöytä (neliössä miel. kuudelle) ja olkkariin istumapaikat kuudelle (sohvat).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkarit on melko pienet, yks on suurempi. Olohuonekin on aika pieni ja keittiö mutta eteinen on sitten oikea halli. Vähän väärin musta sijoitettu nuo neliöt. Nyt se on tosin ihan kiva, että on suuri eteinen, kun on pieniä lapsia ja vaunuja säilytetään sisällä.

Vierailija
4/16 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä pohjaratkaisulla voi olla toimiva, mutta pieni se silti. Makuuhuoneet täytyy olla koppeja, ei niinkään " huoneita" .

Vierailija
5/16 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos keittiö ja olohuone ovat samaa tilaa voi tuntua ihan avaraltakin.

Jos tilaa ei ole tuhlattu eteiseen eikä kodinhoitohuoneeseen/pukuhuoneeseen ja vaatehuoneeseen eli hukkaneliöitä ei ole voisi olla siedettävä. Sekin vielä vaikuttaa onko 1-tasoinen.

Vierailija
6/16 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli 80 m2:n neljä huonetta ja keittiö, nyt 101 m2:n 5h+k. Molemmat olisivat vaatineet/vaatisivat 10 neliötä lisää, ettei 1-2 huonetta olisi liian pieniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 85 neliöö eikä ole saunaa

Vierailija
8/16 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on pieni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä n.90neliöö. Saunatilat siihen päälle vielä (ei lasketa normaalisti mukaan ku ovat kellarissa, rintamamiestalo)

Vierailija
10/16 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 4h+k+khh+s ja 100 m2. Silti kaksi makuuhuonetta on aika pieniä, 9-12m2.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3h+k+s ja neliöitä 90.

Vierailija
12/16 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 4h+k+vh wc ja kh saunalla 100m2 ja on oikein sopiva, lisäksi tuo 20m2 lasitettu parveke antaa lisätilaa.

Pohjassa ei hukkaneliöitä yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli edellinen 80,5 neliön kolmio ja siinäkin olis saanut olla tilavampi keittiö ja olohuone. Muut huoneet menetteli.

Vierailija
14/16 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 89 m2 ja 4h+k+s. Kaksi makuuhuonetta on silti ihan älyttömän pieniä (8 m2). Olkkari 20 m2. Ruokailutila olkkarin yhteydessä ja keittiö vaan pieni välikkö. Kylppäri on aika reilu ja siitä on erotettu pieni khh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me asummie 78 neliön kolmiossa,ja tässä on todella iso toinen makuuhuone ja turhan iso olohuonekin,näistä voisi nipistää sen yhden huoneen verran kyllä mielestäni.

Käykää rohkeasti vaan katsomassa

Vierailija
16/16 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienihän se asunto oli, varsinkin kun tilat oli kahdessa tasossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi