Mies ja poika kyttäävät naapurin teinityttöä!
Oli omakotitalon pihassa naapurissa ottamassa aurinkoa, mies (44v!!!!!!!!) ja poika (17v) oikein kilpailivat ikkunan ääressä tilasta kumpi sai mukavammin stalkattua tyttöä! Tyttö 17v myös.. Hyi helvetti mitä toimintaa, sairasta! Pitäisiköhän asentaa korkeampi aita tai muita näköesteitä vai pitäisikö käydä tyttöä jututtamassa...?
Kommentit (148)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:51"]
Mua ei haittais että omanikänen poika mua kattelee, mutta jos sen ällö isä kattelee, niin oksu nousee kurkkuun...vanhat miehet ei tajuu miten yököttävää niiden tuijotus on, eikö niitten aivot toimi ollenkaan? Ihan yhtä yöks, jos mun äiti kattelis mun ikäsiä poikia! Aina ku huomaan jonku yli 40 veen mua toljottavan, niin mulkasen oikeen vittumaisesti takaisin, siinä äijä sitten painuu kasaan ja toivottovasti ymmärtää hävetä idioottimaisuuttaan.
[/quote] Siinäpähän mulkaiset. Vittuako mua kiinnostaa? Minä näen vain muotoja.
M35+
Jos mies ja oma poika tekevät tuota yhdessä, on se minusta osoitus kohtuu hyvästä isä-poika suhteesta. Että poikakin kykenee osoittamaan noin avoimesti kiinnostuksen seksuaalisuuteen.
Se että sinua harmittaa asia noin kovasti liittyy todennäköisesti sinun miehesi ja sinun välisiin ongelmiin. Jos mies näkee jotain joka seksuaalisesti kiinnostaa, ei se kyllä useimmissa tapauksissa johda pettämiseen tai muuhun ikävään toimintaan, vaan todennäköisesti antaa potkua teidän väliseen seksiin jos vaan annat sille luvan.
Vai on miesten pakko tuijottaa, hahhahhahahahahahahahahahahahaahhh! Miesten keksimää paskaa, ihan samalla tavalla nainen rekisteröi näköpiirissään komeat ja seksikkäät miehet ja tottakai ne nuoremmat on ihanampia kuin vanhemmat, mutta kun sen vilkaisun jälkeen voi siirtää katseensa ja pääkin useimmilla kääntyy. Vai onko miesten silmien ja lihasten toiminta niin erilaista kuin naisten, ettei moinen onnistu? Ei, vaan miehet ovat niin helvetin tyhmiä, etteivät älyä että nuoria naisia ällöttää vanhojen ukkojen tuijottelu.
Ihan ok että poikasi katsoo mutta toi miehesi on jo vanha pappa...aika säälittävää käytöstä siltä kuolata lastensa ikäistä tyttöä.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:56"]
En kyllä ite kokenu olevani kauneimmillani 17v:nä. Muutenki korostetaan ja palvotaan nuoruutta liikaa mikä ahisti jo teininä ku vanhenemisesta tulee niin kamala asia ja 25:nä on jo joku elähtäny kurppa? Iha naurettavia 18vuotiaidenki ikäkriisit joita ihmettelin sen ikäsenäki. Mut ällöä on jos joku 44v mies kyylää TEINIÄ. En sellasta kattelis.
[/quote]Mitä väliä sillä miten naiset kokevat oman kauneutensa? Mies arvostaa ja arvostelee naiskauneuden, naiset ovat jäävejä arvioimaan kauneuttaan, vain miehen (tai naisen joka seksuaalisesti tuntee vetoa naisiin) mielipiteellä on väliä. Juuri sieltä tulevat nämä 20-25v mielipiteet
Siinäpä syy tuijottaa kahta enemmän, saa viellä idioottiteinille ällöttävän olonkin!
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:20"]
Säälittäviä.........
[/quote]
Täh?
Nuorta tiukkaa pillua... nam!
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:21"]Ootko kateellinen kun kukaan ei kyttää sinua vanhaa harppua noin?
[/quote]
Mä en ainakaan haluais, että vanhat ukot kyttää mua.
N24
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:59"]
Vai on miesten pakko tuijottaa, hahhahhahahahahahahahahahahahaahhh! Miesten keksimää paskaa, ihan samalla tavalla nainen rekisteröi näköpiirissään komeat ja seksikkäät miehet ja tottakai ne nuoremmat on ihanampia kuin vanhemmat, mutta kun sen vilkaisun jälkeen voi siirtää katseensa ja pääkin useimmilla kääntyy. Vai onko miesten silmien ja lihasten toiminta niin erilaista kuin naisten, ettei moinen onnistu? Ei, vaan miehet ovat niin helvetin tyhmiä, etteivät älyä että nuoria naisia ällöttää vanhojen ukkojen tuijottelu.
[/quote]Ei se ole sama asia. En tiedä miten naiset kokevat komeat urokset, joten sen puoliin en voi kommentoida. Mutta kyllä, miesten on pakko tuijottaa. Joten luultavasti miesten aivot toimivat eri tavalla kuin naisten, jos sinuun on uskominen. Ei siinä hirveästi tarvitse kuunnella naisen mielipidettä "kuolaamisesta ja häirinnästä" jos jossain näkyy hyvä perse yms.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:58"]Jos mies ja oma poika tekevät tuota yhdessä, on se minusta osoitus kohtuu hyvästä isä-poika suhteesta. Että poikakin kykenee osoittamaan noin avoimesti kiinnostuksen seksuaalisuuteen.
Se että sinua harmittaa asia noin kovasti liittyy todennäköisesti sinun miehesi ja sinun välisiin ongelmiin. Jos mies näkee jotain joka seksuaalisesti kiinnostaa, ei se kyllä useimmissa tapauksissa johda pettämiseen tai muuhun ikävään toimintaan, vaan todennäköisesti antaa potkua teidän väliseen seksiin jos vaan annat sille luvan.
[/quote]
Juu mäkin aina toivon että mun mies miettii teinityttöjä kun panee mua. Antaa kivasti lisäpotkua! :) ...not.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:04"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:21"]Ootko kateellinen kun kukaan ei kyttää sinua vanhaa harppua noin? [/quote] Mä en ainakaan haluais, että vanhat ukot kyttää mua. N24
[/quote]Miksi kukaan enää noin vanhaa kyttäisikään? Ei mitään pelättävää siis.
Älä välitä. Tee sinä samoin aina kun on tilaisuus. Niin minäkin aloin tekemään ja huomasin miten hauskaa nuorten miesten vilkuilu on ;)! Ja mikä parasta, miehet eivät pienestä tuijottelusta loukkaannu, päinvastoin, silloin tällöin komistus väläyttää sulle hurmaavan hymyn! Sitä voit sitten ajatella, kun on tarvetta...
Ennen loukkaannuin ja ärsyynnyin kun mieheni tuijotteli täysin avoimesti muita naisia ja kun asiasta sanoin, ettei se ole kohteliasta mua kohtaan kun olen paikalla, niin mies totesi, ettei hän voi sille mitään ja on normaalia tuijottaa kauniita naisia. Koska hän ei tapojaan muuttanu, minä muutin omiani. Kummasti vaan miehen kasvoilla on hapan ilme, kun hän huomaa, että tuijotan uimarannalla nuoria adoniksia, alkaa kiukutella kuin pieni lapsi, mutta ei kerro miksi. Naurattaa. Tavastani en aio luopua, niin mukavaa ja joskus jopa kiihottavaa on katsella kunnon uroksia ja sitten vähän fantasioida! Harmittaa kun en nuorempana osannut ottaa tästä iloa irti, no nyt senkin edestä! Vilkuilu on jopa johtanut pariin kahvikutsuun, en tietenkään ole suostunut, mutta kivalta silti tuntuu.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:04"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:21"]Ootko kateellinen kun kukaan ei kyttää sinua vanhaa harppua noin? [/quote] Mä en ainakaan haluais, että vanhat ukot kyttää mua. N24
[/quote]Miksi kukaan enää noin vanhaa kyttäisikään? Ei mitään pelättävää siis.
[/quote]
Kysy niiltä vanhoilta 30+ ukoilta
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:04"]
[/quote] Määrittelisitkö vanhan? Usein puhutaan, että naiset haluavat vanhemman miehen, mutta ei kuitenkaan liian vanhan? Missä menee raja? Meneekö esim. hyväkuntoinen ja ulkonäöstään huolehtiva 40v esim. lihavan ja sottaisen 25v edelle?
Uusi kommentoija, haluaisin kysymykseen vastauksen. Älä välitä näistä ikäjutuista, mitä täällä puhutaan, ettäkö 25v olisi jo ikäloppu. Ei se näin ole ja tiedät sen.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:08"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:04"] [quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:21"]Ootko kateellinen kun kukaan ei kyttää sinua vanhaa harppua noin? [/quote] Mä en ainakaan haluais, että vanhat ukot kyttää mua. N24 [/quote]Miksi kukaan enää noin vanhaa kyttäisikään? Ei mitään pelättävää siis. [/quote] Kysy niiltä vanhoilta 30+ ukoilta
[/quote]Taitaa olla itsepetosta nyt kyllä. Olet jo parhaat päiväsi kuitenkin nähnyt, joten kai sitä tuolla tavalla pitää itsetuntoaan kohottaa.
Voisin kuvitella tuon tilanteen miehen siskon perheessä. Siellä on luonnollista että puhutaan hyvännäköisistä naisista kaikkien kuullen ja omaa tyttölastakin selkeästi kasvatetaan miellyttämään miehien silmiä. Miehen sisko ei ole moksiskaan vaan itsekin saattaa naljailla teinipojalleen ko. aiheesta.
Minusta he ovat vähän pervoja mutta olenkin kai tiukkapipo.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:04"]
[/quote] Määrittelisitkö vanhan? Usein puhutaan, että naiset haluavat vanhemman miehen, mutta ei kuitenkaan liian vanhan? Missä menee raja? Meneekö esim. hyväkuntoinen ja ulkonäöstään huolehtiva 40v esim. lihavan ja sottaisen 25v edelle?
Uusi kommentoija, haluaisin kysymykseen vastauksen. Älä välitä näistä ikäjutuista, mitä täällä puhutaan, ettäkö 25v olisi jo ikäloppu. Ei se näin ole ja tiedät sen.
[/quote]
Mä pidän ikäisistäni ja nuoremmista miehistä. Yli 30-vuotias on makuuni auttamattomasti liian vanha.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:59"]
[/quote]Ei se ole sama asia. En tiedä miten naiset kokevat komeat urokset, joten sen puoliin en voi kommentoida. Mutta kyllä, miesten on pakko tuijottaa. Joten luultavasti miesten aivot toimivat eri tavalla kuin naisten, jos sinuun on uskominen. Ei siinä hirveästi tarvitse kuunnella naisen mielipidettä "kuolaamisesta ja häirinnästä" jos jossain näkyy hyvä perse yms.
[/quote]No mä koen komeat urokset osaltani niin, että huomaan yleensä kokonaisuuden ja silloin käy mielessä, että millaistahan tuonnäköisen miehen kanssa olisi rakastella, onkohan sillä iso kalu, onkohan se hyvä sängyssä jne. Joskus tietysti huomio kiinnittyy esim. miehen timmiin peppuun tai jos oikein hyvä säkä käy, niin housujen etumus pullottaa kivasti ja silloinhan sitä suunnilleen jo kostuu. Ihana mies pysyy mielessä kauan, jos on oikein seksikäs, niin jopa vuosia, yleensä kuitenkin vain viikkoja. Mutta en siis tuijottele miestä, en varsinkaan niin että mies sen huomaa.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:08"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:04"] [quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:21"]Ootko kateellinen kun kukaan ei kyttää sinua vanhaa harppua noin? [/quote] Mä en ainakaan haluais, että vanhat ukot kyttää mua. N24 [/quote]Miksi kukaan enää noin vanhaa kyttäisikään? Ei mitään pelättävää siis. [/quote] Kysy niiltä vanhoilta 30+ ukoilta
[/quote]Taitaa olla itsepetosta nyt kyllä. Olet jo parhaat päiväsi kuitenkin nähnyt, joten kai sitä tuolla tavalla pitää itsetuntoaan kohottaa.
[/quote]
Annas kun arvaan. Olet säälittävä vanha setä, joka yrittää nostaa itsetuntoaan haukkumalla nuorempia vanhoiksi.
En kyllä ite kokenu olevani kauneimmillani 17v:nä. Muutenki korostetaan ja palvotaan nuoruutta liikaa mikä ahisti jo teininä ku vanhenemisesta tulee niin kamala asia ja 25:nä on jo joku elähtäny kurppa? Iha naurettavia 18vuotiaidenki ikäkriisit joita ihmettelin sen ikäsenäki. Mut ällöä on jos joku 44v mies kyylää TEINIÄ. En sellasta kattelis.