Mies ja poika kyttäävät naapurin teinityttöä!
Oli omakotitalon pihassa naapurissa ottamassa aurinkoa, mies (44v!!!!!!!!) ja poika (17v) oikein kilpailivat ikkunan ääressä tilasta kumpi sai mukavammin stalkattua tyttöä! Tyttö 17v myös.. Hyi helvetti mitä toimintaa, sairasta! Pitäisiköhän asentaa korkeampi aita tai muita näköesteitä vai pitäisikö käydä tyttöä jututtamassa...?
Kommentit (148)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:13"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:08"] [quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:04"] [quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:21"]Ootko kateellinen kun kukaan ei kyttää sinua vanhaa harppua noin? [/quote] Mä en ainakaan haluais, että vanhat ukot kyttää mua. N24 [/quote]Miksi kukaan enää noin vanhaa kyttäisikään? Ei mitään pelättävää siis. [/quote] Kysy niiltä vanhoilta 30+ ukoilta [/quote]Taitaa olla itsepetosta nyt kyllä. Olet jo parhaat päiväsi kuitenkin nähnyt, joten kai sitä tuolla tavalla pitää itsetuntoaan kohottaa. [/quote] Annas kun arvaan. Olet säälittävä vanha setä, joka yrittää nostaa itsetuntoaan haukkumalla nuorempia vanhoiksi.
[/quote]Voi voi, niin se totuus taas satutti, että yritetään mennä henkilökohtaisuuksiin.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:12"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:04"] [quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:21"]Ootko kateellinen kun kukaan ei kyttää sinua vanhaa harppua noin? [/quote] Mä en ainakaan haluais, että vanhat ukot kyttää mua. N24 [/quote] Määrittelisitkö vanhan? Usein puhutaan, että naiset haluavat vanhemman miehen, mutta ei kuitenkaan liian vanhan? Missä menee raja? Meneekö esim. hyväkuntoinen ja ulkonäöstään huolehtiva 40v esim. lihavan ja sottaisen 25v edelle? Uusi kommentoija, haluaisin kysymykseen vastauksen. Älä välitä näistä ikäjutuista, mitä täällä puhutaan, ettäkö 25v olisi jo ikäloppu. Ei se näin ole ja tiedät sen. [/quote] Mä pidän ikäisistäni ja nuoremmista miehistä. Yli 30-vuotias on makuuni auttamattomasti liian vanha.
[/quote] Ok. Paljon se vaihtelee näköjään. Keskimäärin omanikäistä kumppania etsitään
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:19"]
Oli omakotitalon pihassa naapurissa ottamassa aurinkoa, mies (44v!!!!!!!!) ja poika (17v) oikein kilpailivat ikkunan ääressä tilasta kumpi sai mukavammin stalkattua tyttöä! Tyttö 17v myös.. Hyi helvetti mitä toimintaa, sairasta! Pitäisiköhän asentaa korkeampi aita tai muita näköesteitä vai pitäisikö käydä tyttöä jututtamassa...?
[/quote]17 vuotiaana on neito kauneimmillaan:)
Sulla hiekkaa siellä.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:21"]Ootko kateellinen kun kukaan ei kyttää sinua vanhaa harppua noin?
[/quote]
Mä en ainakaan haluais, että vanhat ukot kyttää mua.
N24
[/quote]
Sä oot jo liian vanha niille ääliö
N26
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:13"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:08"] [quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:04"] [quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:21"]Ootko kateellinen kun kukaan ei kyttää sinua vanhaa harppua noin? [/quote] Mä en ainakaan haluais, että vanhat ukot kyttää mua. N24 [/quote]Miksi kukaan enää noin vanhaa kyttäisikään? Ei mitään pelättävää siis. [/quote] Kysy niiltä vanhoilta 30+ ukoilta [/quote]Taitaa olla itsepetosta nyt kyllä. Olet jo parhaat päiväsi kuitenkin nähnyt, joten kai sitä tuolla tavalla pitää itsetuntoaan kohottaa. [/quote] Annas kun arvaan. Olet säälittävä vanha setä, joka yrittää nostaa itsetuntoaan haukkumalla nuorempia vanhoiksi.
[/quote]Voi voi, niin se totuus taas satutti, että yritetään mennä henkilökohtaisuuksiin.
[/quote]
Kuka täällä ensiksi alkoi länkyttämään? :D
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:21"]Ootko kateellinen kun kukaan ei kyttää sinua vanhaa harppua noin?
[/quote]
Mä en ainakaan haluais, että vanhat ukot kyttää mua.
N24
[/quote]
Sä oot jo liian vanha niille ääliö
N26
[/quote]
No en näköjään oo, kun ei saa rauhassa olla edes kahvilla.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:12"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:04"] [quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:21"]Ootko kateellinen kun kukaan ei kyttää sinua vanhaa harppua noin? [/quote] Mä en ainakaan haluais, että vanhat ukot kyttää mua. N24 [/quote] Määrittelisitkö vanhan? Usein puhutaan, että naiset haluavat vanhemman miehen, mutta ei kuitenkaan liian vanhan? Missä menee raja? Meneekö esim. hyväkuntoinen ja ulkonäöstään huolehtiva 40v esim. lihavan ja sottaisen 25v edelle? Uusi kommentoija, haluaisin kysymykseen vastauksen. Älä välitä näistä ikäjutuista, mitä täällä puhutaan, ettäkö 25v olisi jo ikäloppu. Ei se näin ole ja tiedät sen. [/quote] Mä pidän ikäisistäni ja nuoremmista miehistä. Yli 30-vuotias on makuuni auttamattomasti liian vanha.
[/quote]
Kelpaanko mä sitten sulle? Olen 24-vuotias, 180 cm ja 110 kg mies. Olen työtön, enkä ole edes hakenut töitä, koska työnteko ei nappaa ja haluan nauttia kesästä. Haluan vain valvoa ja nukkua pitkään, datailla koneella ja nauttia kesästä.
Ps, olen oikeasti tällainen, ei ollut provo tämä viesti. Mutta jos tykkäät munlaisesta miehestä niin mikäs siinä.
No totta kai kyttää teinityttöjä! Heteromiehiä kiinnostavat tytöt. Joten ANTAKAA MIESTEN OLLA MIEHIÄ, PRKL!!!! On se nyt kumma kun ei saa enää akkoja katelle,PRKL, kun heti on joku määkimässä, että voi kamalaa, PERVOJA!!! Jos asi häiritsee niin hirveästi, niin onko pakko keikistellä vähissä vaatteissa kaikkien nähden? Pitää hyväksyä se, että jotain voi kiinnostaa paljas pinta. That's it!
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:15"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:13"] [quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:08"] [quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:04"] [quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:21"]Ootko kateellinen kun kukaan ei kyttää sinua vanhaa harppua noin? [/quote] Mä en ainakaan haluais, että vanhat ukot kyttää mua. N24 [/quote]Miksi kukaan enää noin vanhaa kyttäisikään? Ei mitään pelättävää siis. [/quote] Kysy niiltä vanhoilta 30+ ukoilta [/quote]Taitaa olla itsepetosta nyt kyllä. Olet jo parhaat päiväsi kuitenkin nähnyt, joten kai sitä tuolla tavalla pitää itsetuntoaan kohottaa. [/quote] Annas kun arvaan. Olet säälittävä vanha setä, joka yrittää nostaa itsetuntoaan haukkumalla nuorempia vanhoiksi. [/quote]Voi voi, niin se totuus taas satutti, että yritetään mennä henkilökohtaisuuksiin. [/quote] Kuka täällä ensiksi alkoi länkyttämään? :D
[/quote]Se nyt vain on tutkittua faktaa, että nainen on kauniimmillaan 17-vuotiaana. 24-vuotias on jo auttamattomasti rupsahtanut, siis. Ehkä sitä on hankala sisäistää, mutta faktat ovat faktoja.
Kun et sille mahda mitään ja jos siitä rupeat vetämään aina hernettä nenääsi on varma että jossain kohtaa tuommoinen vaikuttaa teidän suhteeseen. Ja sellaista miestä joka ei katselisi nuoria kauniita naisia, sanotaan terapiapiireissä homoseksuaaliksi tai valehtelijaksi.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:14"]jessus te akat jaksatte kaikesta valittaa. oisko ihan peiliin katsominen tässä kohtaa hyvä? näkyykö sieltä sellaista jota miehet tykkäisivät tuijottaa? niinpä. N19
[/quote]
tämä:-)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:12"]
[/quote]
Kelpaanko mä sitten sulle? Olen 24-vuotias, 180 cm ja 110 kg mies. Olen työtön, enkä ole edes hakenut töitä, koska työnteko ei nappaa ja haluan nauttia kesästä. Haluan vain valvoa ja nukkua pitkään, datailla koneella ja nauttia kesästä.
Ps, olen oikeasti tällainen, ei ollut provo tämä viesti. Mutta jos tykkäät munlaisesta miehestä niin mikäs siinä.
[/quote]
Et kelpais. En tahdo miestä, jota mun täytyis elättää, enkä katso laiskuutta hyvällä. Kaiken lisäksi tahdon itseäni pidemmän miehen, joka on enemmänkin hintelä.
17-vuotiaana kauneimmillaan? Itse olin alipainoinen babyface 17-vuotiaana. Ehkä jos vanhenee ja rupsahtaa ennen aikojaan, niin on 17vuotiaana kauneimmillaan. Ikäiseltään näyttävät naiset ovat kyllä kaikki parhaimmillaan 20-30vuotiaana.
Mitäs tuossa. Menet nurmikollesi nakusiltaan, niin naapurin ukko teltta pystyssä tsiikailee sinua.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:21"]
17-vuotiaana kauneimmillaan? Itse olin alipainoinen babyface 17-vuotiaana. Ehkä jos vanhenee ja rupsahtaa ennen aikojaan, niin on 17vuotiaana kauneimmillaan. Ikäiseltään näyttävät naiset ovat kyllä kaikki parhaimmillaan 20-30vuotiaana.
[/quote]Yksittäistapaus ei kumoa tutkimuksia vaikka naiset uskottelisivat itselleen mitä tahansa.
Käskin pojan menemään vaikka kaupungille ja mies on katsomassa telkkaria. Kävin huomauttamassa omalla puolellani aitaa tuolle nuorelle tytölle ettei ole säädyllisesti pukeutunut ja että häiritsee puutarhatöitäni. Vastaukseksi kuului mm. lauseita "ei voi olla totta" "haista V****, omalla pihalla saa pukeutuu kuin haluaa" "en metelöi enkä muutenkaan häiritse, mikä ongelmas on?". Olipa epäkohteliasta, onneksi häipyi sisällensä ja kuulemma "saisin kuulla hänen äidiltään"...
Minun mielestäni omalla pihalla ei todellakaan saa pukeutua niinkuin haluaa, vaan on otettava huomioon myös naapurien viihtyvyys. Sama asia kuin esim. musiikki ja pistävänhajuinen grillaus. Nurmikon leikkauskin pitäisi ajoittaa mielestäni sellaiseen kellonaikaan ettei se häiritse, minä ainakin leikkaan nurmikon kun naapurit ovat töissä. ap
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:56"]
En kyllä ite kokenu olevani kauneimmillani 17v:nä. Muutenki korostetaan ja palvotaan nuoruutta liikaa mikä ahisti jo teininä ku vanhenemisesta tulee niin kamala asia ja 25:nä on jo joku elähtäny kurppa? Iha naurettavia 18vuotiaidenki ikäkriisit joita ihmettelin sen ikäsenäki. Mut ällöä on jos joku 44v mies kyylää TEINIÄ. En sellasta kattelis.
[/quote]Mitä väliä sillä miten naiset kokevat oman kauneutensa? Mies arvostaa ja arvostelee naiskauneuden, naiset ovat jäävejä arvioimaan kauneuttaan, vain miehen (tai naisen joka seksuaalisesti tuntee vetoa naisiin) mielipiteellä on väliä. Juuri sieltä tulevat nämä 20-25v mielipiteet
[/quote]
Jokuhan just kirjotti että on tutkittu naisen olevan kauneimmillaan 17v:nä. Ja ymmärrän jos isä on kiinnostunut millasesta tytöstä poika on kiinnostunut mutta että isäki oikee kilpaa kyylää? Oksettavaa jos jotku 30-40v kyylää ALAIKÄSIÄ sen sijaan et ne naiset ois ees sen 20-25. Mut jotku tykkää jauhaa aina tosta ihmisen biologiasta joka sallii kaiken.
Normaali teinitytön isä esim. ei pidä siitä että sedät kyylää tytärtä. Vai pitäiskö isukin olla vaa et hei, se on miehen biologiaa. :)
Ehkä tyttö ottaa aurinkoa haarat auki, niin että pillu näkyy. Vähemmästäkin alkaa kulli seisomaan.
T: Panomies
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:22"]
Miksi miehen iän perässä on 8 huutomerkkiä?
[/quote] :D
jessus te akat jaksatte kaikesta valittaa. oisko ihan peiliin katsominen tässä kohtaa hyvä? näkyykö sieltä sellaista jota miehet tykkäisivät tuijottaa? niinpä. N19