Mies ja poika kyttäävät naapurin teinityttöä!
Oli omakotitalon pihassa naapurissa ottamassa aurinkoa, mies (44v!!!!!!!!) ja poika (17v) oikein kilpailivat ikkunan ääressä tilasta kumpi sai mukavammin stalkattua tyttöä! Tyttö 17v myös.. Hyi helvetti mitä toimintaa, sairasta! Pitäisiköhän asentaa korkeampi aita tai muita näköesteitä vai pitäisikö käydä tyttöä jututtamassa...?
Kommentit (148)
Missäs päin suomea on aurinkoisia säitä? Aika kylmä auringonottokeli ainakin meillä täällä
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:43"]Nainen on kauneimmillaan 17-vuotiaana. Tästä taitaa olla tehty ihan tutkimuskin.
[/quote]
Jos olen nyt kauneimmillani, niin ei viddu D:
t. 17v
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:22"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:21"]
17-vuotiaana kauneimmillaan? Itse olin alipainoinen babyface 17-vuotiaana. Ehkä jos vanhenee ja rupsahtaa ennen aikojaan, niin on 17vuotiaana kauneimmillaan. Ikäiseltään näyttävät naiset ovat kyllä kaikki parhaimmillaan 20-30vuotiaana.
[/quote]Yksittäistapaus ei kumoa tutkimuksia vaikka naiset uskottelisivat itselleen mitä tahansa.
[/quote]
Kuten sanoin; jos 17-vuotiaana on nainen parhaimmillaan, tarkoittaa se silloin ennen aikojaan rupsahtavaa naista. Kaikki ikäiseltään näyttävät naiset näyttävät 20-30vuotiaana parhaimmalta.
Uskon, että tarkoitat näillä 17-vuotiailla sellaisia ikäisiään vanhemman näköisiä, 22-vuotiaan näköisiä teinejä.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:20"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:12"] [quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:04"] [quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:21"]Ootko kateellinen kun kukaan ei kyttää sinua vanhaa harppua noin? [/quote] Mä en ainakaan haluais, että vanhat ukot kyttää mua. N24 [/quote] Määrittelisitkö vanhan? Usein puhutaan, että naiset haluavat vanhemman miehen, mutta ei kuitenkaan liian vanhan? Missä menee raja? Meneekö esim. hyväkuntoinen ja ulkonäöstään huolehtiva 40v esim. lihavan ja sottaisen 25v edelle? Uusi kommentoija, haluaisin kysymykseen vastauksen. Älä välitä näistä ikäjutuista, mitä täällä puhutaan, ettäkö 25v olisi jo ikäloppu. Ei se näin ole ja tiedät sen. [/quote] Mä pidän ikäisistäni ja nuoremmista miehistä. Yli 30-vuotias on makuuni auttamattomasti liian vanha. [/quote] Kelpaanko mä sitten sulle? Olen 24-vuotias, 180 cm ja 110 kg mies. Olen työtön, enkä ole edes hakenut töitä, koska työnteko ei nappaa ja haluan nauttia kesästä. Haluan vain valvoa ja nukkua pitkään, datailla koneella ja nauttia kesästä. Ps, olen oikeasti tällainen, ei ollut provo tämä viesti. Mutta jos tykkäät munlaisesta miehestä niin mikäs siinä. [/quote] Et kelpais. En tahdo miestä, jota mun täytyis elättää, enkä katso laiskuutta hyvällä. Kaiken lisäksi tahdon itseäni pidemmän miehen, joka on enemmänkin hintelä.
[/quote] Vai niin. Läpi paistaa kyllä aivan liian korkeat kriteerisi miehistä. Harva mies pääsee edes noista kriteereistä läpi, puhumattakaan siitä että naismaiseen tapaan, kun joku kriteerit läpäisevä mies elämääsi tupsahtaa, yhtäkkiä et tunnekaan kipinää. Totuus on, että et tiedä mitä haluat. Sinun ei kannata miettiä mietään kriteereitä vaan katsoa mies yksi kerrallaan läpi, ja yrittää jos vähänkään kiinnostaa. Asenteesi kuulostaa tulevalta yksineläjältä, vaikka veikkaan että se on sitten sinun "valintasi"
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:43"]Nainen on kauneimmillaan 17-vuotiaana. Tästä taitaa olla tehty ihan tutkimuskin.
[/quote]
Jos olen nyt kauneimmillani, niin ei viddu D:
t. 17v
[/quote]
Tota mäkin aukoinani kirosin. Mutta itse oon ainakin kauniimpi nyt 26-vuotiaana. Tissit kasvanu pari kuppikokoa, vyötärö-lantiosuhde kaunis, peppua tullut. Lapsen pyöreyttä lähtenyt kasvoista. Vasta pari vuotta oon kokenut olevani nainen. :) mutta ehkä se ei sitten nykyään ole kaunista...
Mautonta käytöstä isältä, aikooko hän samaan tapaan tuijottaa poikansa tulevaa tyttöystävää? Hyi helv.
Mutta siis muuten siinä ei ole omituista, että huomaa kauniit naiset, kyllä minä ainakin kiinnitän huomiota komeisiin miehiin ja nimenomaan nuoriin, kyllä 25v mies on melkoinen namu, kun vaan on hyvännäköinen ja monet sitäkin nuoremmat. Ihan luonnollista biologiankin kannalta. Onhan nuori nainen hedelmällisempi kuin vanha ja siis potetiaalinen äiti miehen lapsille. Ja samalla tavalla nuori mies on kyvykkäämpi ja tuottaa terveempiä jälkeläisiä kuin vanha mies. Miksi naista kiinnostaisi vanha mies, joka ei ehkä kykenekään siittämään? Ja sitten on vielä se, että naisilla ei ole enää vaihdevuosien jälkeen alitajuista tarvetta lisääntyä, toisin kuin miehillä. Eli vanhat naiset haluavat seksiä ihan vaan seksin ja nautinnollisuuden takia, joten onhan se selvää, että haluaa ennemmin nuorta miestä kuin vanhaa, jolla ei enää välttämättä seiso ollenkaan. Ihan selvää, mitä tästä riitelemään? Molemmilla on siis selkeät syyt katsella nuorempia; miehillä lisääntymisvietti ja naisilla nautinnonhalu. Molemmat silti päätyy yleensä yhteen suunnilleen omanikäisensä kanssa.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:40"]
Missäs päin suomea on aurinkoisia säitä? Aika kylmä auringonottokeli ainakin meillä täällä
[/quote]
Salossa tällä hetkellä Ilmatieteen laitoksen mukaan yli +22 astetta. Sehän tarkoittaa jopa niin hurjaa juttua, kuin tämän kesän tämänhetkistä lämpöennätystä! Ensimmäinen +22 asteen ylitys tälle kesälle ja kohta ollaan jo juhannuksessa.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:26"]
Käskin pojan menemään vaikka kaupungille ja mies on katsomassa telkkaria. Kävin huomauttamassa omalla puolellani aitaa tuolle nuorelle tytölle ettei ole säädyllisesti pukeutunut ja että häiritsee puutarhatöitäni. Vastaukseksi kuului mm. lauseita "ei voi olla totta" "haista V****, omalla pihalla saa pukeutuu kuin haluaa" "en metelöi enkä muutenkaan häiritse, mikä ongelmas on?". Olipa epäkohteliasta, onneksi häipyi sisällensä ja kuulemma "saisin kuulla hänen äidiltään"...
Minun mielestäni omalla pihalla ei todellakaan saa pukeutua niinkuin haluaa, vaan on otettava huomioon myös naapurien viihtyvyys. Sama asia kuin esim. musiikki ja pistävänhajuinen grillaus. Nurmikon leikkauskin pitäisi ajoittaa mielestäni sellaiseen kellonaikaan ettei se häiritse, minä ainakin leikkaan nurmikon kun naapurit ovat töissä. ap
[/quote]
wot?
Sun on pakko olla trolli
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:12"] [quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:04"] [quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:21"]Ootko kateellinen kun kukaan ei kyttää sinua vanhaa harppua noin? [/quote] Mä en ainakaan haluais, että vanhat ukot kyttää mua. N24 [/quote] Määrittelisitkö vanhan? Usein puhutaan, että naiset haluavat vanhemman miehen, mutta ei kuitenkaan liian vanhan? Missä menee raja? Meneekö esim. hyväkuntoinen ja ulkonäöstään huolehtiva 40v esim. lihavan ja sottaisen 25v edelle? Uusi kommentoija, haluaisin kysymykseen vastauksen. Älä välitä näistä ikäjutuista, mitä täällä puhutaan, ettäkö 25v olisi jo ikäloppu. Ei se näin ole ja tiedät sen. [/quote] Mä pidän ikäisistäni ja nuoremmista miehistä. Yli 30-vuotias on makuuni auttamattomasti liian vanha. [/quote] Kelpaanko mä sitten sulle? Olen 24-vuotias, 180 cm ja 110 kg mies. Olen työtön, enkä ole edes hakenut töitä, koska työnteko ei nappaa ja haluan nauttia kesästä. Haluan vain valvoa ja nukkua pitkään, datailla koneella ja nauttia kesästä. Ps, olen oikeasti tällainen, ei ollut provo tämä viesti. Mutta jos tykkäät munlaisesta miehestä niin mikäs siinä. [/quote] Et kelpais. En tahdo miestä, jota mun täytyis elättää, enkä katso laiskuutta hyvällä. Kaiken lisäksi tahdon itseäni pidemmän miehen, joka on enemmänkin hintelä.
[/quote] Vai niin. Läpi paistaa kyllä aivan liian korkeat kriteerisi miehistä. Harva mies pääsee edes noista kriteereistä läpi, puhumattakaan siitä että naismaiseen tapaan, kun joku kriteerit läpäisevä mies elämääsi tupsahtaa, yhtäkkiä et tunnekaan kipinää. Totuus on, että et tiedä mitä haluat. Sinun ei kannata miettiä mietään kriteereitä vaan katsoa mies yksi kerrallaan läpi, ja yrittää jos vähänkään kiinnostaa. Asenteesi kuulostaa tulevalta yksineläjältä, vaikka veikkaan että se on sitten sinun "valintasi"
[/quote]
Pitkä, hintelä mies, joka ei ole laiska. Ompas joo tosi korkeat kriteerit, not. Kyllä suurikin osa ikäisistäsi miehistä läpäisee nuo kriteerit.
T: Eri
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:22"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:21"]
17-vuotiaana kauneimmillaan? Itse olin alipainoinen babyface 17-vuotiaana. Ehkä jos vanhenee ja rupsahtaa ennen aikojaan, niin on 17vuotiaana kauneimmillaan. Ikäiseltään näyttävät naiset ovat kyllä kaikki parhaimmillaan 20-30vuotiaana.
[/quote]Yksittäistapaus ei kumoa tutkimuksia vaikka naiset uskottelisivat itselleen mitä tahansa.
[/quote]
Kuten sanoin; jos 17-vuotiaana on nainen parhaimmillaan, tarkoittaa se silloin ennen aikojaan rupsahtavaa naista. Kaikki ikäiseltään näyttävät naiset näyttävät 20-30vuotiaana parhaimmalta.
Uskon, että tarkoitat näillä 17-vuotiailla sellaisia ikäisiään vanhemman näköisiä, 22-vuotiaan näköisiä teinejä.
[/quote] Tämä kommenttisi on aikamoista tuubaa. Ei ole olemassa mitään yhtä sääntöä sille, että nuorena aikaisin kukkaan puhjennut myös aikaisin kuihtuu pois. Ikään kuin jokaiselle naiselle olisi varattu yhtä monta kaunista ikävuotta.
Ei se näin mene. Fakta on se, että naisia on moneen lähtöön. Jokin on kaunis vasta 20v (jos ei puhuta esim. laihtumisesta, vaan ihan kauneuden ilmestymisestä kehityksen myötä), jokin jo 14v. Myös se yksi ja paras ikä vaihtelee missä tahansa 15-45 välillä. Vastaavasti kauneus voi kadota jo 25v tai säilyä pitempään. Olen nähnyt jopa viehättäviä 60-vuotiaita.
Jotkin naiset ovat kauniita aina, jotkin eivät koskaan.
AP on kateellinen hiekkapillu pirttihirmu ja nyt on kateellinen kun perheen miehet kyttää naapurin pikkupillua :D
Taas niin taattua AV-mammaa kuin vain voi olla.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:51"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:26"]
Käskin pojan menemään vaikka kaupungille ja mies on katsomassa telkkaria. Kävin huomauttamassa omalla puolellani aitaa tuolle nuorelle tytölle ettei ole säädyllisesti pukeutunut ja että häiritsee puutarhatöitäni. Vastaukseksi kuului mm. lauseita "ei voi olla totta" "haista V****, omalla pihalla saa pukeutuu kuin haluaa" "en metelöi enkä muutenkaan häiritse, mikä ongelmas on?". Olipa epäkohteliasta, onneksi häipyi sisällensä ja kuulemma "saisin kuulla hänen äidiltään"...
Minun mielestäni omalla pihalla ei todellakaan saa pukeutua niinkuin haluaa, vaan on otettava huomioon myös naapurien viihtyvyys. Sama asia kuin esim. musiikki ja pistävänhajuinen grillaus. Nurmikon leikkauskin pitäisi ajoittaa mielestäni sellaiseen kellonaikaan ettei se häiritse, minä ainakin leikkaan nurmikon kun naapurit ovat töissä. ap
[/quote]
wot?
Sun on pakko olla trolli
[/quote] On näitä kyttääjiä ennenkin nähty. Luultavasti vielä uskonnollinen...
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:52"]
[/quote]
Pitkä, hintelä mies, joka ei ole laiska. Ompas joo tosi korkeat kriteerit, not. Kyllä suurikin osa ikäisistäsi miehistä läpäisee nuo kriteerit.
T: Eri
[/quote] Niin ja alle 30 (25v).
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:21"]Ootko kateellinen kun kukaan ei kyttää sinua vanhaa harppua noin?
[/quote]
Mä en ainakaan haluais, että vanhat ukot kyttää mua.
N24
[/quote]
Sä oot jo liian vanha niille ääliö
N26
[/quote]
No en näköjään oo, kun ei saa rauhassa olla edes kahvilla.
[/quote]
Luuletko et joku 18v poitsu haluaa susta muuta ku pillua. Huomaat sen sitten vanhempana etä joudut tyytymään oman ikäiseen jos haluat vakaan parisuhteen
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:20"]
[/quote]
No joka tapauksessa olen saanut sellaisen miehen jonka halusin. :)
Ai vittu että jurppii kun ottaa aurinkoa omassa lapsuudenkodin kotipihassaan kun on viikonloppuna siellä käymässä ja iloisesti ajattelee että ihanaa kun on oma rauha, koska oma koti kerrostaloasunto. Mut sitten juuri naapurin oksettava 40v setämies ihan avoimesti ja peittelemättä kyylää parvekkeeltaan meidän pihaan aina kun otan aurinkoa. Kerran viime kesänä auttoi se että nousin seisomaan ja aloin tuijottamaan sillä Jenna Marblesin opastamalla ilmeellä takaisin :D Meni takaisin sisään parinkymmenen sekunnin jälkeen. Mutta kyyläys jatkui sen jälkeen noin viikon jälkeen tapahtuneesta.
Kyllä, on luonnollista katsoa hyvännäköisiä naisia/miehiä, mutta a) toisten pihoihin ei saa kyylätä ja b) OPETELKAA VILKAISEMAAN HUOMAAMATTOMASTI URPOT. Semmonen toljottaminen on ihan oikeasti todella oksettavaa ja häiritsevää. Kyllä mäkin katson jos näen jonkun hyväkroppaisen nuoren uroon mutta on kohteliasta ja kunnioittavaa olla tuijottamatta, joten sitä en tee. Jessus, eikö tämän nyt pitäisi olla itsestäänselvää? Kyllä on ajat kummat kun pitää parikymppisen opettaa vanhoja ukkoja käytöstavoille! Vai johtuuko tää siitä että olette kaikki jotain 70-luvun hippivapaakasvatuksen hedelmiä? Mitä?
Jos ukko vielä tänä kesänä kyylää niin huudan todennäköisesti kohteliaasti että voitko lopettaa. Sen vaimo on mukava ja fiksu, joten tajuaa tuskin olla hyökkäämättä naapurin tytön kimppuun siitä että tämä ottaa aurinkoa omalla pihallaan. Häpeä AP, jätä sinä se tyttö edes rauhaan kun urpo miehesi ja poikasi ei osaa olla ihmisiksi. Voin kertoa että tyttö ei todennäköisesti nauti siitä että häntä toljotetaan taukoamatta, ja nyt kaiken lisäksi hän saa kyseisestä toiminnasta vielä syynsä niskoilleen. Keskity mielummin paimentamaan niitä miespuolisia, ihan vaan solidaarisuudesta tyttöä kohtaan. Voin kertoa että vituttaa.
Vai oikein tutkimus, joopa joo, ihan itsekö teit? Mä en ainakaan ollut kauneimmillani 17-v näppynaamaisena ruipelona. Sensijaan 25-v olin todellinen kaunotar ja omasta mielestäni upeimmillani vähän päälle 30-v, kahden lapsen äitinä. Nyt päälle nelikymppisenä on jo alamäki alkanut, mutta toisaalta, oma ulkonäkö ei enää kiinnostakaan sillä tavalla. Sitä on jotenkin niin sinut itsensä kanssa ja tekee kaikinpuolin mitä lystää, ei kiinnosta muiden mielipiteet ja kaikkein vähiten se, miltä miesten silmissä näyttää, elämässä on niin paljon kaikkea mielenkiintoista, mm. komeat miehet ;).
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 14:05"]
Ai vittu että jurppii kun ottaa aurinkoa omassa lapsuudenkodin kotipihassaan kun on viikonloppuna siellä käymässä ja iloisesti ajattelee että ihanaa kun on oma rauha, koska oma koti kerrostaloasunto. Mut sitten juuri naapurin oksettava 40v setämies ihan avoimesti ja peittelemättä kyylää parvekkeeltaan meidän pihaan aina kun otan aurinkoa. Kerran viime kesänä auttoi se että nousin seisomaan ja aloin tuijottamaan sillä Jenna Marblesin opastamalla ilmeellä takaisin :D Meni takaisin sisään parinkymmenen sekunnin jälkeen. Mutta kyyläys jatkui sen jälkeen noin viikon jälkeen tapahtuneesta.
Kyllä, on luonnollista katsoa hyvännäköisiä naisia/miehiä, mutta a) toisten pihoihin ei saa kyylätä ja b) OPETELKAA VILKAISEMAAN HUOMAAMATTOMASTI URPOT. Semmonen toljottaminen on ihan oikeasti todella oksettavaa ja häiritsevää. Kyllä mäkin katson jos näen jonkun hyväkroppaisen nuoren uroon mutta on kohteliasta ja kunnioittavaa olla tuijottamatta, joten sitä en tee. Jessus, eikö tämän nyt pitäisi olla itsestäänselvää? Kyllä on ajat kummat kun pitää parikymppisen opettaa vanhoja ukkoja käytöstavoille! Vai johtuuko tää siitä että olette kaikki jotain 70-luvun hippivapaakasvatuksen hedelmiä? Mitä?
Jos ukko vielä tänä kesänä kyylää niin huudan todennäköisesti kohteliaasti että voitko lopettaa. Sen vaimo on mukava ja fiksu, joten tajuaa tuskin olla hyökkäämättä naapurin tytön kimppuun siitä että tämä ottaa aurinkoa omalla pihallaan. Häpeä AP, jätä sinä se tyttö edes rauhaan kun urpo miehesi ja poikasi ei osaa olla ihmisiksi. Voin kertoa että tyttö ei todennäköisesti nauti siitä että häntä toljotetaan taukoamatta, ja nyt kaiken lisäksi hän saa kyseisestä toiminnasta vielä syynsä niskoilleen. Keskity mielummin paimentamaan niitä miespuolisia, ihan vaan solidaarisuudesta tyttöä kohtaan. Voin kertoa että vituttaa.
[/quote]
Ainiin, jos sinä setä nyt tunnistat itsesi tästä (ei kai tää Jenna Marbles -kikka kauhean yleinen ole...? Tosin olisi hauskaa jos olisi) niin ole hyvä ja ota opiksesi, kiitos.
Ai mies ja poika kyttäävät? Vähän vain katselevat, mutta mitä itse teet? Harkitset meneväsi karkottamaan tytön omalta pihaltaan pois, ei helvetti miten järkyttävää kyyläämistä. Onneksi meillä ei tuollaisia naapureita ole.