Mies ja poika kyttäävät naapurin teinityttöä!
Oli omakotitalon pihassa naapurissa ottamassa aurinkoa, mies (44v!!!!!!!!) ja poika (17v) oikein kilpailivat ikkunan ääressä tilasta kumpi sai mukavammin stalkattua tyttöä! Tyttö 17v myös.. Hyi helvetti mitä toimintaa, sairasta! Pitäisiköhän asentaa korkeampi aita tai muita näköesteitä vai pitäisikö käydä tyttöä jututtamassa...?
Kommentit (148)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 14:19"]
Toivottavasti kukaan ei käy tolle meidän naapurin komistukselle sanomassa, että paita päälle kun tekee pihahommia ;D Hemmetin seksikäs ja lihaksikas vähän päälle parikymppinen mies, kiva katella kun se lapion kans heiluu, työntää kottisia yms. Nyt on vaan niin kylmä sää, ettei ole tuota näkyä päässyt ihailemaan. Viime kesänä mietin, että jos hankkisin kiikarit, niin voisin tiirailla meidän parvekkeelta. Tässä yks yö näin untakin tuosta ihanasta miehestä, huhhuh, ei ollut ihan viaton uni. Pitäiskö kertoa miehelle? Yritän kyllä sillä tavalla tuijotella, ettei mieheni huomaa, mutta en tiedä välittäiskö hän edes? Miten miehet, onko ok, jos nainen ihailee jotain miestä, siis ihan vaan ihailee ja haaveilee ja siitä kiihottuu ja on sitten halukas omankin miehen kanssa, kun tuota toista miestä ajattelee?
[/quote]Noh, katselu tiettyyn rajaan asti ok, mutta toisesta miehestä haaveilu kyllä vituttais ankarasti. Haluan, että vaimoni kiihottuu minusta, ei muista miehistä.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 14:21"]
Toivottavasti kukaan ei käy tolle meidän naapurin komistukselle sanomassa, että paita päälle kun tekee pihahommia ;D Hemmetin seksikäs ja lihaksikas vähän päälle parikymppinen mies, kiva katella kun se lapion kans heiluu, työntää kottisia yms. Nyt on vaan niin kylmä sää, ettei ole tuota näkyä päässyt ihailemaan. Viime kesänä mietin, että jos hankkisin kiikarit, niin voisin tiirailla meidän parvekkeelta. Tässä yks yö näin untakin tuosta ihanasta miehestä, huhhuh, ei ollut ihan viaton uni. Pitäiskö kertoa miehelle? Yritän kyllä sillä tavalla tuijotella, ettei mieheni huomaa, mutta en tiedä välittäiskö hän edes? Miten miehet, onko ok, jos nainen ihailee jotain miestä, siis ihan vaan ihailee ja haaveilee ja siitä kiihottuu ja on sitten halukas omankin miehen kanssa, kun tuota toista miestä ajattelee?
[/quote] On oikein! Miehiä ei tuollainen häiritse. Näköjään naiset herkästi loukkaantuvat katseista. Ikinä ei tiedä, kuka kerjää katseita ja kuka tuomitsee ne jyrkästi.
[/quote]Nyt puhut kyllä vaan omasta puolestasi. Veikkaan, että suurin osa miehistä ei tuota hyväksyisi. MUn vaimo saa kyllä katella muita jos minä en ole paikalla, mutta muuten en tykkää. Ja jos vielä kertoisi näkevänsä unia tai fantasioivansa muista miehistä, niin voisi olla vaimon aika katella kokonaan uusi mies.
Kostin miehelle, kun naapurin mies tuli kotiin menin tissit paljaana ottamaan aurinkoa. Oli naapurin miehellä tiukka etukeno kun rasvailin itseäni
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 14:37"]Kostin miehelle, kun naapurin mies tuli kotiin menin tissit paljaana ottamaan aurinkoa. Oli naapurin miehellä tiukka etukeno kun rasvailin itseäni
[/quote] tämä siis Ap
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 14:38"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 14:37"]Kostin miehelle, kun naapurin mies tuli kotiin menin tissit paljaana ottamaan aurinkoa. Oli naapurin miehellä tiukka etukeno kun rasvailin itseäni [/quote] tämä siis Ap
[/quote] TÄMÄ EI OLLUT AP!!
En todellakaan ota aurinkoa alasti, en suvaitse sitä muiltakaan. ap
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 14:21"]
[/quote] On oikein! Miehiä ei tuollainen häiritse. Näköjään naiset herkästi loukkaantuvat katseista. Ikinä ei tiedä, kuka kerjää katseita ja kuka tuomitsee ne jyrkästi.
[/quote]Nyt puhut kyllä vaan omasta puolestasi. Veikkaan, että suurin osa miehistä ei tuota hyväksyisi. MUn vaimo saa kyllä katella muita jos minä en ole paikalla, mutta muuten en tykkää. Ja jos vielä kertoisi näkevänsä unia tai fantasioivansa muista miehistä, niin voisi olla vaimon aika katella kokonaan uusi mies.
[/quote] Sori, luin huonosti postauksen. Kuvittelin itseni tuohon tuijotuksen kohteeksi eli tosiaan en välitä siitä, kuka minua katsoo ja millä tavalla.
Tosiaan mielestäni nainen saa katsoa vapaasti muita miehiä, mutta fantasoinnille ja varsinkin flirttailulle jyrkkä ei.
Naisia häiritsee, jos mies katselee muita naisia, mutta miehiä ei, jos nainen katselee muita miehiä.
Miehiä taas häiritsee, jos nainen juttelee muille miehille.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:19"]
Oli omakotitalon pihassa naapurissa ottamassa aurinkoa, mies (44v!!!!!!!!) ja poika (17v) oikein kilpailivat ikkunan ääressä tilasta kumpi sai mukavammin stalkattua tyttöä! Tyttö 17v myös.. Hyi helvetti mitä toimintaa, sairasta! Pitäisiköhän asentaa korkeampi aita tai muita näköesteitä vai pitäisikö käydä tyttöä jututtamassa...? Ei kun nyt laitat itsesi sieväksi ja käyt naapurin tytön isän juttusilla tai jos likalla on vanhempi veli vokottelet sitä. Eiköhän ne miehesi pelleilyt lopu siihen.. Tai jos naapurin miehet käyvät syöttiin, niin naapurin eukko heittää ukkonsa pellolle tai lähtee itse lastensa kanssa. Näin pääset eroon kaikista.
[/quote]
Hyi mikä niljake ukkos on.Teini-ikäiseltä pojalta ymmärrän
Ällöjä. Mut miehet nyt vaan on tollasia. Siks elän mieluummin ilman miestä (vaikka tyrkyttävätkin kovasti itseään). Miehen seksuaalisuus on mielestäni vastenmielistä, enkä siksi halua pysyvää suhdetta kenenkään miespuolisen kanssa. En kyllä naisenkaan kanssa, koska en oo lesbo, enkä aseksuaali, vaan valitettavasti ihan hetero.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:36"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:22"]
Miksi miehen iän perässä on 8 huutomerkkiä?
[/quote] Kyllä tuonikäisen pitäisi hillitä tai omistaa jotkut hälytyskellot ettei katsoisi jälkikasvunsaikäisiä nuoria naisia. Tuntuu sairaalta ajatella että ikäiseni mies katselee poikani ikäisiä tyttöjä... En minäkään kyttää nuoria poikia.. ap
[/quote]
Perusteluna aika huono tuo "koska minäkään en". Ei siinä mun mielestä ole mitään järisyttävän oksettavaa jos nelikymppiset naiset kuolaisivat 16-vee poikia meidän aidan yli. Fantasiat ovat ilmaisia eivätkä loukkaa ketään. Miksi akoilla aina nousee oksennus kurkkuun jos miehet tekevät niin?
Mä kävisin pyytään anteeks siltä naapurin tytöltä, että meidän miehet töllöttää. Todennäköisesti on se huomannut ja pitänyt touhua säälittävänä. Ja sit jos häntä ei olis haitannu, niin sithän se olis Ok.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:40"]
Missäs päin suomea on aurinkoisia säitä? Aika kylmä auringonottokeli ainakin meillä täällä
[/quote]
Salossa tällä hetkellä Ilmatieteen laitoksen mukaan yli +22 astetta. Sehän tarkoittaa jopa niin hurjaa juttua, kuin tämän kesän tämänhetkistä lämpöennätystä! Ensimmäinen +22 asteen ylitys tälle kesälle ja kohta ollaan jo juhannuksessa.
[/quote]
juu, kyllä täällä salossa on kuuma! :)
Minun puolesta vaimo saa kyllä ihan vapaasti fantasioida panevansa muita miehiä minun kanssa sekstaillessaan, jos siitä kiihottuu. :D Samat miehet, jotka saoitte että jyrkkä ei sellaiselle; ettekö muka itse koskaan ole ajatellut muita naisia seksin aikana?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 14:08"]Vai oikein tutkimus, joopa joo, ihan itsekö teit? Mä en ainakaan ollut kauneimmillani 17-v näppynaamaisena ruipelona. Sensijaan 25-v olin todellinen kaunotar ja omasta mielestäni upeimmillani vähän päälle 30-v, kahden lapsen äitinä. Nyt päälle nelikymppisenä on jo alamäki alkanut, mutta toisaalta, oma ulkonäkö ei enää kiinnostakaan sillä tavalla. Sitä on jotenkin niin sinut itsensä kanssa ja tekee kaikinpuolin mitä lystää, ei kiinnosta muiden mielipiteet ja kaikkein vähiten se, miltä miesten silmissä näyttää, elämässä on niin paljon kaikkea mielenkiintoista, mm. komeat miehet ;).
[/quote]
ei kaikki 17 v oo näppynaapaisia:) itse olin kyllä kauniimpi 17 vuotiaana, JA MYÖNNÄN SEN
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:52"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:22"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:21"]
17-vuotiaana kauneimmillaan? Itse olin alipainoinen babyface 17-vuotiaana. Ehkä jos vanhenee ja rupsahtaa ennen aikojaan, niin on 17vuotiaana kauneimmillaan. Ikäiseltään näyttävät naiset ovat kyllä kaikki parhaimmillaan 20-30vuotiaana.
[/quote]Yksittäistapaus ei kumoa tutkimuksia vaikka naiset uskottelisivat itselleen mitä tahansa.
[/quote]
Kuten sanoin; jos 17-vuotiaana on nainen parhaimmillaan, tarkoittaa se silloin ennen aikojaan rupsahtavaa naista. Kaikki ikäiseltään näyttävät naiset näyttävät 20-30vuotiaana parhaimmalta.
Uskon, että tarkoitat näillä 17-vuotiailla sellaisia ikäisiään vanhemman näköisiä, 22-vuotiaan näköisiä teinejä.
[/quote] Tämä kommenttisi on aikamoista tuubaa. Ei ole olemassa mitään yhtä sääntöä sille, että nuorena aikaisin kukkaan puhjennut myös aikaisin kuihtuu pois. Ikään kuin jokaiselle naiselle olisi varattu yhtä monta kaunista ikävuotta.
Ei se näin mene. Fakta on se, että naisia on moneen lähtöön. Jokin on kaunis vasta 20v (jos ei puhuta esim. laihtumisesta, vaan ihan kauneuden ilmestymisestä kehityksen myötä), jokin jo 14v. Myös se yksi ja paras ikä vaihtelee missä tahansa 15-45 välillä. Vastaavasti kauneus voi kadota jo 25v tai säilyä pitempään. Olen nähnyt jopa viehättäviä 60-vuotiaita.
Jotkin naiset ovat kauniita aina, jotkin eivät koskaan.
[/quote]
No eihän tässä missään vaiheessa puhuttukaan siitä milloin nainen on kaunis. Vaan milloin nainen on KAUNEIMMILLAAN. Voi jestas kuinka pihalla olet.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:34"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:20"] Jututa mieluummin miestä ja poikaa. [/quote] No kyllä tuli heille huutoa kun huomasin mitä ikkunassa puuhaavat. Saivat kunniansa kuulla.. haluan myös naapurin käytöksen loppumaan ettei tarvitsisi kyttäillä ikkunasta. [/quote] No voi herranjumala kai sitä nyt saa omassa pihassa aurinkoa ottaa? Näin minäkin tein teini-iästä lähtien tähän päivään asti ja ikää 20v. Eipä voisi vähempää kiinnostaa jos jotkut urpot siellä aidan toisella puolella kyylää jos asiallinen auringonottoasu (bikinit) päällä?
[/quote]Moni nainen nauttiikin ihailevista katseista.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:34"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:20"] Jututa mieluummin miestä ja poikaa. [/quote] No kyllä tuli heille huutoa kun huomasin mitä ikkunassa puuhaavat. Saivat kunniansa kuulla.. haluan myös naapurin käytöksen loppumaan ettei tarvitsisi kyttäillä ikkunasta. [/quote] No voi herranjumala kai sitä nyt saa omassa pihassa aurinkoa ottaa? Näin minäkin tein teini-iästä lähtien tähän päivään asti ja ikää 20v. Eipä voisi vähempää kiinnostaa jos jotkut urpot siellä aidan toisella puolella kyylää jos asiallinen auringonottoasu (bikinit) päällä?
[/quote]Moni nainen nauttiikin ihailevista katseista.
[/quote]
Todellakin nauttii!! Ainakin jos katseet tulevat komeilta nuorilta miehiltä. ;) Keski-ikäisten miesten katseet eivät kiinnosta ainakaan itseäni, vaan käännän pääni heti toiseen suuntaan.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:55"]
AP on kateellinen hiekkapillu pirttihirmu ja nyt on kateellinen kun perheen miehet kyttää naapurin pikkupillua :D
Taas niin taattua AV-mammaa kuin vain voi olla.
[/quote] :D juuri näin