Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja poika kyttäävät naapurin teinityttöä!

Vierailija
12.06.2015 |

Oli omakotitalon pihassa naapurissa ottamassa aurinkoa, mies (44v!!!!!!!!) ja poika (17v) oikein kilpailivat ikkunan ääressä tilasta kumpi sai mukavammin stalkattua tyttöä! Tyttö 17v myös.. Hyi helvetti mitä toimintaa, sairasta! Pitäisiköhän asentaa korkeampi aita tai muita näköesteitä vai pitäisikö käydä tyttöä jututtamassa...? 

Kommentit (148)

Vierailija
21/148 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisen kova paikka kulahtaneelle kurpalle huomata, ettei kulahtaneisuus mene enää omalta mieheltäkään ohi.

Vierailija
22/148 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:40"]

Missäs päin suomea on aurinkoisia säitä? Aika kylmä auringonottokeli ainakin meillä täällä

[/quote]

Salossa tällä hetkellä Ilmatieteen laitoksen mukaan yli +22 astetta. Sehän tarkoittaa jopa niin hurjaa juttua, kuin tämän kesän tämänhetkistä lämpöennätystä! Ensimmäinen +22 asteen ylitys tälle kesälle ja kohta ollaan jo juhannuksessa.
[/quote]

juu, kyllä täällä salossa on kuuma! :)
[/quote] porvoossa on oikein seksihelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/148 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, muakaan ei ollenkaan haittaa ne nuorten miesten katseet, mutta vanhojan limaisten äijien katseet kuvottaa. Mitä ne oikein kuvittelee, luuleeko tosissaan, että nuoret naiset tykkää tölläämisestään? Hyi yäk. t. N20

Vierailija
24/148 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 16:50"]Jep, muakaan ei ollenkaan haittaa ne nuorten miesten katseet, mutta vanhojan limaisten äijien katseet kuvottaa. Mitä ne oikein kuvittelee, luuleeko tosissaan, että nuoret naiset tykkää tölläämisestään? Hyi yäk. t. N20
[/quote]

Kyllä ne luulee. ;) No ei... vakavasti ottaen, eihän ne välitä mitä sä ajattelet niitten tölläämisestä. He kokevat olevansa oikeutettuja katsomaan ketä haluavat (mitä kyllä ovatkin) jopa sinne häiritsevään tölläämiseen asti mikä saa tytön olon tuntumaan todella epämukavaksi. Kokemusta on. Vaimo ja lapsetkin saattaa siinä vierellä olla, mutta eihän se näitä äijiä pidättele. Omasta mielestäni nämä miehet nolaavat 100% itsensä, ja onhan toi tavallaan vähän noloo vaimollekin. Sääliks käy. :/

Vierailija
25/148 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman häiritsevä ajatus kyllä, että mies tuijottelee oman lapsensa ikäistä teiniä. Mitä jos ap:lla olisikin tyttö? Tuijottelisiko isä tytön kavereita? (Tuskin sentään omaa lastaan, näin ainakin toivon..) 

Toki voihan olla, että isän tuijottelu oli "kannustavaa", ehkä poika on ihastunut tyttöön ja isä yrittää rohkaista poikaa juttelemaan tms? Optimisti-minä ajatteli myös näin.

Vierailija
26/148 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:19"]

Oli omakotitalon pihassa naapurissa ottamassa aurinkoa, mies (44v!!!!!!!!) ja poika (17v) oikein kilpailivat ikkunan ääressä tilasta kumpi sai mukavammin stalkattua tyttöä! Tyttö 17v myös.. Hyi helvetti mitä toimintaa, sairasta! Pitäisiköhän asentaa korkeampi aita tai muita näköesteitä vai pitäisikö käydä tyttöä jututtamassa...? 

Viimeistään heinäkuussa molemmat naivat tyttöä ihanasti yhtäaikaa, toinen pilluun ja toinen persereikään. Välillä vaihtavat paikkoja ja imuttavat kalujaan tytöllä. Toivottavasti kumpikaan ei tee hunajapillua raskaaksi, se sinua vasta vituttaisikin.

[/quote]

Vierailija
27/148 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on seurannut kalu värähdellen tytön kehittymistä nuoreksi naiseksi. Laittanut merkille kasvavat tisulit ja pyöristyvän pyllyn ja lantion. Nyt hedelmä on valmis poimittavaksi. Miehesi tulee purkautumaan ennen näkemättömällä nautinnolla ja kiihkolla tuon suloisen nuoren tytön neitseelliseen pilluun. Miehesi toivoo ennen kaikkea, että prinsessan pillu olisi koskematon. Miehesi siemennettyä tytön pyhimmän pääsee poikasi jälkiliukkaille. Voihan olla, että miehesi opettaa pojalle nussimisenmallia.

Vierailija
28/148 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 16:22"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:34"] [quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:20"] Jututa mieluummin miestä ja poikaa. [/quote] No kyllä tuli heille huutoa kun huomasin mitä ikkunassa puuhaavat. Saivat kunniansa kuulla.. haluan myös naapurin käytöksen loppumaan ettei tarvitsisi kyttäillä ikkunasta. [/quote] No voi herranjumala kai sitä nyt saa omassa pihassa aurinkoa ottaa? Näin minäkin tein teini-iästä lähtien tähän päivään asti ja ikää 20v. Eipä voisi vähempää kiinnostaa jos jotkut urpot siellä aidan toisella puolella kyylää jos asiallinen auringonottoasu (bikinit) päällä? [/quote]Moni nainen nauttiikin ihailevista katseista. [/quote] Todellakin nauttii!! Ainakin jos katseet tulevat komeilta nuorilta miehiltä. ;) Keski-ikäisten miesten katseet eivät kiinnosta ainakaan itseäni, vaan käännän pääni heti toiseen suuntaan.

[/quote]Eli pannaanko 40+ miehille silmälaput :)

Vierailija
29/148 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaapa jo matka vaikkapa Kuubaan. Yksin tietty. Jos ainoa lapsesi tuo 17 v. Niin senkus menet vähän rentoilemaan.   Miehesi 44 juuri keski-ikäistynyt reppana, tyytyy vain haaveiluun.  Tuskin sillä enää kalu kunnolla nouseekaan entiseen malliin.  Mikä pakko olla typerissä PARISUHTEISSA???? Sinuna nyt oikeasti HANKKISIN ELÄMÄN. ÄLÄ JÄÄ SELITTELEMÄÄN. 

Vierailija
30/148 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on vietellyt talon miehet, mahtaa kurppaa kismittää.

Vierailija
31/148 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 16:22"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:34"] [quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:20"] Jututa mieluummin miestä ja poikaa. [/quote] No kyllä tuli heille huutoa kun huomasin mitä ikkunassa puuhaavat. Saivat kunniansa kuulla.. haluan myös naapurin käytöksen loppumaan ettei tarvitsisi kyttäillä ikkunasta. [/quote] No voi herranjumala kai sitä nyt saa omassa pihassa aurinkoa ottaa? Näin minäkin tein teini-iästä lähtien tähän päivään asti ja ikää 20v. Eipä voisi vähempää kiinnostaa jos jotkut urpot siellä aidan toisella puolella kyylää jos asiallinen auringonottoasu (bikinit) päällä? [/quote]Moni nainen nauttiikin ihailevista katseista. [/quote] Todellakin nauttii!! Ainakin jos katseet tulevat komeilta nuorilta miehiltä. ;) Keski-ikäisten miesten katseet eivät kiinnosta ainakaan itseäni, vaan käännän pääni heti toiseen suuntaan.

[/quote]Eli pannaanko 40+ miehille silmälaput :)
[/quote]

Ei tarvii laittaa. :) Pointtina oli, että vanhempien miesten katseet ovat yhdentekeviä, eli nainen vain jättää ne huomioimatta, eikä katso takaisin samalla tavalla kuin nuoria miehiä.

Vierailija
32/148 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:21"]Ootko kateellinen kun kukaan ei kyttää sinua vanhaa harppua noin?
[/quote]
Mä en ainakaan haluais, että vanhat ukot kyttää mua.
N24
[/quote]
Sä oot jo liian vanha niille ääliö

N26
[/quote]
No en näköjään oo, kun ei saa rauhassa olla edes kahvilla.
[/quote]

Luuletko et joku 18v poitsu haluaa susta muuta ku pillua. Huomaat sen sitten vanhempana etä joudut tyytymään oman ikäiseen jos haluat vakaan parisuhteen
[/quote]
Miksi mun pitäisi joku ikäloppu huolia tämän ikäisenä?
[/quote]

Ai yli 25 v on ikäloppu? Sua taitaa vaivata joku efebofilia

Vierailija
33/148 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:21"]Ootko kateellinen kun kukaan ei kyttää sinua vanhaa harppua noin?
[/quote]
Mä en ainakaan haluais, että vanhat ukot kyttää mua.
N24
[/quote]
Sä oot jo liian vanha niille ääliö

N26
[/quote]
No en näköjään oo, kun ei saa rauhassa olla edes kahvilla.
[/quote]

Luuletko et joku 18v poitsu haluaa susta muuta ku pillua. Huomaat sen sitten vanhempana etä joudut tyytymään oman ikäiseen jos haluat vakaan parisuhteen
[/quote]
Miksi mun pitäisi joku ikäloppu huolia tämän ikäisenä?
[/quote]

Ai yli 25 v on ikäloppu? Sua taitaa vaivata joku efebofilia
[/quote]
Pidän ikäisistäni. Pitäisikö tyytyä johonkin vanhaan gubbeen, jolla ei ees seiso.

Vierailija
34/148 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neito kauneimmillaan 17v . HUOM! Neito, EI NAINEN.

Olkaa rauhassa, 17 v on kerran elämässä ja pian menneisyyttä ...... Aika kuluu yllättävän pikaisesti.

ps. Minä tyttö se vasta 36 v, mutta kauneimmillaan kaiken ikää.  Tosin mua luullaankin yleisesti nuoremmaksi, koska olen tyttömäinen . Enkä oikeasti koskaan mieti ikääni enkä varsinkaan ottaisi jostain iästä yhtään stressiä. Näyttävä naaras on näyttävä hautaan saakka. 

Vierailija
35/148 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 45-vuotias mies. Tasan tarkkaan olisin minäkin kyylännyt. Miehelle on ihan sama, mikä on ikä, kunhan naisella on tissit ja perse eikä näytä pikkutytöltä. Varmasti tulee kyylättyä. Olen itsekin tätä kyyläämisjuttua miettinyt, ja ajatellut, että kyylään ihan varmasti loppuelämäni nuoria, timmejä tyttöjä. Vaikka olisin vanhainkodin pihalla rollaattorin kanssa, niin ihan saletisti toimin näin. Samoin tällöin myös kuuntelen U2:ta, Metallicaa, Springsteeniä, Bon Jovia jne. Ei ihminen nykyisin enää muutu vanhukseksi.

Vierailija
36/148 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että teinityttö tietää vallan hyvin että ne kyylää. Taitaa tykätä tilanteesta :)

Vierailija
37/148 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:13"]

Olen itse 45-vuotias mies. Tasan tarkkaan olisin minäkin kyylännyt. Miehelle on ihan sama, mikä on ikä, kunhan naisella on tissit ja perse eikä näytä pikkutytöltä. Varmasti tulee kyylättyä. Olen itsekin tätä kyyläämisjuttua miettinyt, ja ajatellut, että kyylään ihan varmasti loppuelämäni nuoria, timmejä tyttöjä. Vaikka olisin vanhainkodin pihalla rollaattorin kanssa, niin ihan saletisti toimin näin. Samoin tällöin myös kuuntelen U2:ta, Metallicaa, Springsteeniä, Bon Jovia jne. Ei ihminen nykyisin enää muutu vanhukseksi.

[/quote] entä jos sokeutuisit ?

Vierailija
38/148 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 45 sanoo kyyläävänsä nuoria timmejä tyttöjä ja kertoo myös että kunhan naisella on tissit ja perse. 

Et selvästikään puhu samoista tyypeistä.

nimittäin timmillä ja varsinkin nuorella ei yleensä ole edes tissejä. Pienet ihokohoumat ylävartalossa.  Olet tainnut sinäkin miesraukka seota muovimaailmassasi. Mutta jatka....

Vierailija
39/148 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:13"]Olen itse 45-vuotias mies. Tasan tarkkaan olisin minäkin kyylännyt. Miehelle on ihan sama, mikä on ikä, kunhan naisella on tissit ja perse eikä näytä pikkutytöltä. Varmasti tulee kyylättyä. Olen itsekin tätä kyyläämisjuttua miettinyt, ja ajatellut, että kyylään ihan varmasti loppuelämäni nuoria, timmejä tyttöjä. Vaikka olisin vanhainkodin pihalla rollaattorin kanssa, niin ihan saletisti toimin näin. Samoin tällöin myös kuuntelen U2:ta, Metallicaa, Springsteeniä, Bon Jovia jne. Ei ihminen nykyisin enää muutu vanhukseksi.
[/quote]

Sul paska musamaku :D Ei mulla muuta.

Vierailija
40/148 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 17-vuotiaalla tytöllä on myös tissit ja perse. Ja voi myös olla timmi.

Mies45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä