Sinun pitää katsoa yksi työpäivä samaa lastenohjelmaa (eri jaksoja). Minkä sarjan valitset?
Kommentit (192)
Muumit, pokemonin ensimmäinen kausi tai vanhat prätkähiiret.
Hitsi kun en muista mikä oli sarja ja mikä elokuva. Mutta Vaahteranmäen Eemeli oli mahtava. På svenska, förstås.
Pat ja Mat, Late Lammas, Nikke Knatterton (katsoin sitä aikoinaan ala-asteikäisenä, joten kai se jossain määrin on luokiteltavissa lastenohjelmaksi), Peppi Pitkätossu (alkuperäinen näytelty), Saariston lapset.
Hugo, loppupään tuontantokaudet.
Voisin katsoa vaikka mitä vanhoja sarjoja, mutta valitaan vaikka Muumit tällä kertaa.
Katto Kassinen tai Peppi Pitkätossu tai Vaahteramäen Eemeli, eikä mitään piirrettyjä versioita näistä, vaan alkuperäinen näytelty ja ruotsinkielinen.
Maisa hiiren seikkailut. ❤
Suomeksi ihan ok, on hyvä kertojanääni. Mutta mieluiten dvd:t monilla kieliversioilla, sarja toimii hyvin uuden kielen opiskeluissa!
Pokemon, olen jo itseasiassa katsonutkin sitä maratonina, joten helppo juttu :) Toisaalta olen jo katsonut kaikki jaksot, hmm.
Varmaan tulisi kuitenkin katseltua useampaa eri lastenohjelmaa jakso tai kaksi.
Juurikin niistä lapsuuden lempisarjoista, vaikka otsikossa mainittiin "samaa lastenohjelmaa".
- Olipa kerran sarjat
- Muumit
- Roope karhu (90 - luvun versio)
- James Bond Jr
- Kapteeni Planeetta
- Turtlesit
- Matka maailman ympäri
- Tiny Toons
Olisihan niitä vaikka mitä!
Turtlesit ja prätkähiiret vois olla kiva katsoa uudestaan.
N34
Nikke Knatterton tuli ensimmäisenä mieleen. Tai Simpsonit, mutta sehän ei oikeastaan ole varsinainen lastenohjelma, vaan aikuisille tehty, vaikka onkin animaatio.
Late lammas, Puuha-Pete tai Lego Star Wars.
Muumit on syvältä (muumimamman hahmo on puistatttava tuulahdus vanhan ajan "hyvästä naisesta": siivoilee, laittaa ruokaa, hymistelee ja huolehtii, palvelee kaikkia aamusta iltaan. Olisipa edes kerran sanonut jollekin että "teepä ihan itse leipäsi, menen lukemaan kirjaa"). Vanhoja bondejakaan en pysty katsomaan kirkuvien bikiniasuisten bimbojen takia. Nykyisin naiskuva on parempi leffoissa ja sarjoissa.
Olipa kerran elämä, Maailman ympäri 80 päivässä, Peukaloisen retket, Histamiini, Nalle Luppakorva, kaikki Nukkumatit putkeen, Barbababat, Kylli-tädit. Ennen näitä katsoisi kuin isoa osaa nykypäivän aikuisten tv-tarjonnasta.
Nikke Knatterton alkoi vähän ennen Simpsoneita. Olin ala-asteella ja tuntui hassulta, kun ensin isä katsoi Nikkeä ja äiti Simpsoneita. Animaatiot olivat olleet lasten juttu.
En muista ohjelman nimeä, mutta se missä Kylli-täti piirtää ja kertoo satuja.