Sinun pitää katsoa yksi työpäivä samaa lastenohjelmaa (eri jaksoja). Minkä sarjan valitset?
Kommentit (192)
Paavo Pesusieni, vaikka osaankin monet jaksot miltei ulkoa. On se vaan niin hauska 😁
Totta kai Sirkuspelle Hermanni.
Kävisi moni jo mainituista, mutta sanotaan uutena Grizzy and the Lemmings
- Pelle Hermanni
- Katto-Kassinen (alkuperäinen, ei piirretty)
- Peppi Pitkätossu (alkuperäinen, ei piirretty)
- Late Lammas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa kerran elämä
Mulle tuli juuri tämä dvd-boxina. 😁 Facen sairaanhoitaja-opiskelijat ryhmässä suositeltiin tätä tueksi anatomian opintoihin.
En ihmettele. Ihan loistava sarja. Minustakin tuli biologi tämän sarjan ansiosta.
Ehdottomasti Paavo Pesusieni. On näin aikuisenakin katsottuna ihan superhauska. Itseasiassa se ei mun mielestä ole edes lastenohjelma välillä.
Alfred J Kwak. Siinä on sitä jotain mitä nykypäivänä ei voida ehkä edes näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kipparikalle tai Nikke Knakkertton.
Nikke Knakkerton lastenohjelma? En usko.
On on! Silloin aikoinaan oli vain vähän erilainen meininki :D
My Little Pony: Ystävyyden taikaa.
Katson jo tätä päivät pitkät lasten kanssa... tai minä katson, lapset tekee mitä tekevät :'D Tykkään, kun on aika fiksu ja välillä tulee hauskoja referenssejä, jotka näin aikuisena tunnistaa.
Pystyykö tuota olipa kerran katsomaan jostain? Olisi kiva näyttää omille lapsille
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Paavo Pesusieni. On näin aikuisenakin katsottuna ihan superhauska. Itseasiassa se ei mun mielestä ole edes lastenohjelma välillä.
Katsoin vähän aikaa sitten videon kys. ohjelmassa olevista aikuisten vitseistä, ja siitä lähtien on tehnyt mieli katsoa sarjaa uudestaan melkein 20 vuoden tauon jälkeen :D
Dexterin laboratorio. Muistan ysärillä ku katsoin mun pikkuisen pojan kanssa sitä ja se oli ihan tosi hauska piirretty. Oliskohan vieläkin yhtä viihdyttävä? Pitää etsiä jostain ja kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Muumilaakson tarinoita. Se 90-luvun versio.
No haloo, MLP Friendship is magic, tottakai!
Käytöskukka