Sinun pitää katsoa yksi työpäivä samaa lastenohjelmaa (eri jaksoja). Minkä sarjan valitset?
Kommentit (192)
Late Lammas putoaa aikuiselle aivan yhtä hyvin kuin lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Pelottaako? Lapset kerääntyi nuotion äärelle kertomaan kummitustarinoita.
Tää oli paras! Muistan kuinka yhdestä jaksosta meinasi tulla pissat housuun 😅
N 28
Kylli täti piirtää. Rauhoittavaa ja mielenkiintoista katsella, kun joku piirtää. Mielestäni tämä on parasta mahdollista ohjelmaa lapsille.
Katsoisin tietenkin Nalle Luppakorvaa!
jostain 1970-luvun loppupuolelta 80-luvun taitteesta, sellainen englantilainen jonka nimi taisi olla 'Jotakin muuta' ....vai oliko se jonkin osion nimi siitä ohjelmasta, en muista. Siinä oli sellainen hauska 'luikero' joka vilahteli siellä sun täällä. Ohjelmassa tehtiin mukavia jippoja joita voi soveltaa aikuisetkin johonkin harrastuksiinsa. Se ei ollut ihan pikkulapsille tarkoitettu vaan jo sellaisille jotka osaa tehdä jotain.
Tuolloin olin itse liki 30-ikäinen, mutta siitä saatu vihje yllytti minut tekemään taulun samalla tavalla, se on vieläkin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Kylli täti piirtää. Rauhoittavaa ja mielenkiintoista katsella, kun joku piirtää. Mielestäni tämä on parasta mahdollista ohjelmaa lapsille.
Ja aikuisille myös....se loppui aina liian nopeasti.
Luokitellaanko Vihervaaran Anna lasten ohjelmaksi? Se alkuperäinen. Ja tie Avonleaan.
Olipa kerran... sarjat. Alkuperäiset muumit, se itäsaksalaistuotanto tai myöhempi animaatio. Uudemmista kotimaisista Jari ja Kari - kova ääni!
Katto kassista, sitä alkuperästä, ei piirrettyä.
Herkulliset naapurit (Don't eat the neighbors) Loistava jopa suomeksi dubattuna. Jussi Lampi oli nahkatakkia ja bootseja käyttävä Seppo Susi, hardcore-rokkati. Eräässä jaksossa Seppo soitti kännykällä pizzeriaan ja kysyi saako täytteeksi raakaa lihaa, jos ei, niin sitten tuplapepperoni.
Mukana heiluivat neuroottinen kilpikonna, biseksuaalinen kettu ja adhd-kani-isä lapsineen.
Yle hoi, koska saadaan uusintana?
Vierailija kirjoitti:
Kipparikalle tai Nikke Knakkertton.
Nikke Knakkerton lastenohjelma? En usko.
Simpsonitkaan ei ole lastenohjelma, joku mainitsi sen.
Alkuperäiset muumit. Ei se uusi.